Žhavení a start

Odpovědět
Uživatelský avatar
Andymaniac
Junior
Junior
Příspěvky: 480
Registrován: 21.10.2011 10:42
Bydliště: Praha 8

Re: Žhavení a start

Příspěvek od Andymaniac » 06.09.2015 19:47

Hmm, tak sem napíšu vyřešení. Nakonec byl ten přechoďák na dvou mistech hned za sebou a to v te koncovce z které trčí šroub, ale i mezi drátem a očkem, které je k tomu šroubu chycené. Nicméně mi to nedalo a zkontroloval jsem to i u mamky, která má také 1,8 TDCi po FL. Jaké bylo moje zděšení, když jsem zjistil, že je na tom obdobně ! Po nastartování motoru kdy si motor přižhavuje je to znát nejvíc. Nejde na tom udržet prst, jak je to žhavé, tzn. že to má víc jak 50st, ale myslím si, že výrazně. Jinak změřil jsem ty Beru jednotlivě, protože mám ampérmetr jen do 20A a pripojoval jsem je přimo přes multimetr na baterku. První 2 až 3 vteřiny jsem byl mimo rozsah, poté to klesalo někam ke 12A. Tzn, že opravdu ten první šťouch může být někde až 100A na 4 svíčky.
Všem s tímto motorem doporučuji si tento spoj zkontrolovat ! Přecijen tudy teče až 1200W ! Když jsem viděl ty moje rozteklé plasty kolem, tak věŕím, že by to bylo schopné i to auto zapálit.
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti