Stránka 16 z 90

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 02.01.2014 12:44
od lionzion
stanikg píše:Super ale malo piskaju gumi :mrgreen:.tie kopce poznam super cesta . jedna zakruta je tam zradna je tam cela strana zdrata od aut .kolega tam dostal smyk este ze vtej chvili neslo ziadne auto :mrgreen:
Jo je to vyhlášené cesta a trasa na SK, svádí jako milenka :) k rychlé jízdě, když je pěkný víkend v létě tak to tam vypadá jak na nějakém okruhu - sjíždí se tam spousta motorkářů z celé Moravy (poslední dobou i Policejních hlídek). Taky těch hrobů je podél cesty dost. Tu cestu jsem projel už snad více než stokrát s různými auty (z Brna do Zlína to střihnu vždy raději přes Buchlov než po dálnici.) a gumy při trochu rychlejší jízdě většinou pískali, Focus jsem zatím na Buchlově nerozpískal, podvozek si nechá prostě líbit víc. Sranda tam byla vždy s lehkou Fiestou s 1.6tkou, ta tam jela na hraně svých možností a za velkého řevu motoru a kvílení gum to sní byla velká zábava. Focus je tam dost klidný i když se jede rychle.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 02.01.2014 16:40
od C4R3W
Jednou jsem to absolvoval s Mercedesem E220 CDI - se zadokolkou sranda neprekonatelna, ale je pravda, ze na Ecko tech 170 koni neni moc. Zase mit vic pod kapotou, mozna bysme si tam tenkrat rozbili hubu :)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 02.01.2014 17:34
od Nicco
lionzion a ktory motor tam isiel lepsie - 1.6 vo Fieste alebo 1.0 turbo vo Focuse?

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 02.01.2014 17:51
od stanikg
Dam typ urcite fiesta drzat ju v otackach s ide jak zihadlo :)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 02.01.2014 18:35
od lionzion
fiesta byla zihadlo, 100 k na auto co vazi pod tunu = kopec zabavy :) moc rad na ni vzpominam, ten motor byl tahoun. Ecoboost je co do rychlosti srovnatelny ale tak zabavny neni.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 04.01.2014 13:22
od Tomiiiiiiiiiii
Ked som pustil video co nam pridal lionzion :palec_nahoru: tak na tablete som hlas dal na max, aj tak bolo zvuk slabo pocut, az potom som na to prisiel, ze zvuk vo Focuse Mk3 nemozem porovnavat s mojou Mk1 co ma tuning vyfuk :nnou: Skoro ticho jak v hrobe!! :nazdravi:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 04.01.2014 18:47
od C4R3W
Tomiiiiiiiiiii píše:Ked som pustil video co nam pridal lionzion :palec_nahoru: tak na tablete som hlas dal na max, aj tak bolo zvuk slabo pocut, az potom som na to prisiel, ze zvuk vo Focuse Mk3 nemozem porovnavat s mojou Mk1 co ma tuning vyfuk :nnou: Skoro ticho jak v hrobe!! :nazdravi:
A FF2 s vytocenou 1.6kou na dalnici ,to byl teprve bordel :) Odhlucneni neni vsechno, narozdil od 1ky a 2ky i umi tlumit nerovnosti:)

Sam jsem z toho byl paf, kdyz jsem si pujcil predvadecku FF3... Za par dnu uz jsem mel auto rezervovany :)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 04.01.2014 20:10
od Nicco
Plne suhlasim, tiez som mal take pocity z predvadzacky - tiche a komfortne auto :perfect:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 22.01.2014 08:15
od pcjoe
Když mluvíte o odhlučnění a komfortu, tak jsem minulý týden odvážel Insignii. Naftový motor 2.2 řval a musel jsem ho pořádně přišlápnout, abych se rozjel, tuhé gumové řazení se se mnou pralo a jak je to auto těžké, tak se samozřejmě hůře ovládalo. Měla pravda už najeto 130t km, ale takové auto musí něco vydržet. Co vám budu povídat, tak rád jsem se zase vrátil do svého Focusu a jízdu domů jsem si užíval a vychutnal jsem si i ticho a pohodu. :-)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 23.01.2014 09:41
od C4R3W
Absolutne nejhorsi srovnani s Focusem, co jsem v posledni dobe zazil, bylo, kdyz kolega kupoval auto a jeli jsme projet jeho favority: Toyota Auris 1.33 VVTi 73 kW a Toytota Corolla 1.6 Valvematic 97 kW.

Ze ten Auris nejel, to bych jeste pochopil, ale spojcicka jak z Trabanta a gumovy razeni, u kteryho jsem chvilema nevedel, jestli tam ten kvalt zapadnul, to byla docela sila. Rizeni komentovat ani nebudu, protoze to byla katastrofa. Corolla byla lepsi, ale pri vytoceni ke 4000 rpm mi malem zalehly usi. Dynamika tez nic moc, pravda, byl to variator, ale zatah to proste nemelo absolutne zadnej - trochu se to probudilo az nad 4500 rpm, ale to byl v kabine takovej rev, ze se tam nedalo vydrzet.

Potom jsem presednul do tichouckyho Focuse, pri odjezdu jsem na dvojku prislapnul plyn, auto vystrelilo jako splaseny a byli jsme pryc :)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 29.01.2014 18:30
od peter964
chcem sa spýtať majiteľov 1.0 L ecoboostov koľko ste už najazdili km a s akými problémami ste sa potýkali.
pýtam sa preto, lebo dosť často sa spomína životnosť týchto motorov. mnohí tvrdia, že nemôžu veľa vydržať. viem, sú to nové motory ale hádam sa nájdu kúsky, čo sa už blížia aj k 100 tis.km. či?
ja osobne ešte len atakujem 6 tis., čo je dosť málo na to aby som mohol hovoriť o nejakých problémoch.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 30.01.2014 09:37
od lionzion
Momentálně najeto přes 10 000 km. Nevím co mají lidi s tou životností, asi špatné zkušenosti s TSI a předstudky z doby, kdy se museli malé motory vytáčet aby podávali výkony při delší zátěži. Těch Ecoboostů už se vyrobili po světě stovky tisíc (někde jsem četl že prý jen 1-0 EB se vyrobí za rok na půl milionu) a o nějakých problémech se zatím neví.

Nejsem odborník na techniku ale vyznám se v marketingu, Ford si musel velmi dobře ověřit životnost při vývoji motoru před tím než ho nasadil na trh, protože při takhle mediálně exponovovaném motoru by měla pro značku minimální závadovost katastrofální následky na prodejích a image značky. Kdyby se objevila kazivost u konvenčního motoru tak by následky byli v rozsahu svolávací akce anebo by se motor jen zařadil k těm s nálepkou nespolehlivé. Takhle to má hodně značek, někdy se prostě nedaří. U EB by se ale stal Ford "mučedníkem", asi každý odpůrce downsizingu by to s radostí rozmazával jako důkez, že jeho předsudky byli pravda. Všude na diskuzích by se o tom psalo. Myslím, že Ford tohle riziko musel 10 krát měřit než říznul.

Pravdu samozřejmě odhalí jen čas, tohle jsou jen moje osobní závěry. Přeji Fordu ať se EB projeví i dlouhodobě jako spolehlivé motory. Nakonec, když se na věc podívám laicky jako řidič tak v běžném provozu vidím jak se motor většinou s lehkostí převaluje v rozmezí 1500 - 2000 otáček (na dálnici do 3000). I podle zvuku je vidět, že motor jezdí s rezervou a není ždímaný. Hlavní argument odpůrců životnosti maloobjemových motorů, že aby podával výkon musí se zatěžovat a z toho vyplývá snížení životnosti je tedy neopodstatněný. Samozřejmě musí se bráz v potaz, že 1.0 EB není cílený na provoz v taxislužbě nebo u vozů s ročním nájezdem 100k+

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 30.01.2014 10:10
od PapoS
S tym najazdom som bol dost prekvapeny ked som videl v TUV reporte pre 4-5 rocne auta ze iba zopar malo najazd tesne nad 100 tisic pasat, BMW 5, Merc E Sharan a este nieco. Vacsina aut mala najazd okolo 50-70 tis. Niekde som videl statistiku ze na SK je priemerny rocny najazd okolo 12 tis km na osobne auta, takze pre vacsinu ludi to bude bohato stacit :)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 30.01.2014 10:44
od pcjoe
Mám taky najeto jen 10t km, ale s motorem jen spokojenost. A čím víc kilometrů máme za sebou, tím raději se autem vozím. Třeba jsem vysledoval, že aby motor "chcípnul", tak se člověk musí opravdu zachovat jako slon.
Problémy s motorem jsem zatím nikde nevyčetl a osobně jsem žádné nezaznamenal. :-)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 30.01.2014 10:53
od peter964
tá nedôvera u mnohých možno súviví aj s tým, že v našich končinách stále nejakou zotrvačnosťou v podvedomí ľudí panuje názor, že auto musí vydržať 10-15 rokov a s nájazdom 200-300 tis.km. tá doba je, ale za nami. je to zrejme úzko prepojené s kúpnou silou obyvateľstva. lebo keď niekto šetrí dlhé roky na auto, často aj tak len na nejakú jazdenku, tak má v hlave zakódované, že to auto musí dlho a veľa vydržať.
možno preto ecoboost svojou podstatou vyvoláva u niektorých paniku. ako píše lionzion, človek by musel mať vešteckú gulu, aby vedel povedať kolko ecoboost vydrží. nemám, žiadne ilúzie, dnes sa všetko, nemám na mysli len autá, vyrába len tak, aby to vydržalo do konca záruky. ja by som bol spokojný keby mi ecoboost vydržal aspoň 3-4 roky do nejakých 100 tis.km. aj tak neplánujem ho mať dlhšie. takže uvidím, čas ukáže nechajme sa prekvapiť.