Stránka 16 z 16
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Napsal: 13.06.2025 08:38
od Fordcha
vítězství Ecoboost 1,0 má dokonce 11 motorkářských Oskarů

: zasílám odkaz :
https://autobible.euro.cz/clanky/motor- ... ho-oscara/
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Napsal: 10.07.2025 14:45
od mivi
Tak už mám také rozvody vyměněné, bylo překvapivě na čase. Najeto pouze 130 000 km / 9 let. Do 80 tis. pravidelný servis Ford původní vlastník (AutoPalace). Potom již výměna oleje každých 10 000 km, ale převažující krátké jízdy. Takže asi tak...
Dělal mi to ing. Honěk (Duratec engine rebuild), super domluva a prvotřídní kvalita práce, mohu také vřele doporučit.
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Napsal: 10.07.2025 15:15
od vladka1
Hezkej.. Strčit řemen do oleje je vážně majstrštyk

Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Napsal: 19.07.2025 16:41
od shawt
Premyslim o koupi Focus 2016 ECO 1.0 92kW. 117tis najeto. Jak procitam, tak rozvody nutnost po koupi?
Muzete zhodnotit? Na pravo pod hadicemi vzduchu mokre asi od oleje, jen nevim co to je, prevodovka? A jeste toto je normalni zvuk motoru po startu?
https://youtube.com/shorts/CtIKB8CknIU? ... -zL7RDxaej
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Napsal: 20.07.2025 07:37
od Antonín Plhal
Jestli myslíš to kovové "cinkání", tak to JE a NENÍ normální. Je to vyklepané táhlo regulace turba. Od podtlakové regulace, která je nahoře, vede k vrtulce turba táhlo. Shora není vidět. To táhlo otevírá výfukovou klapku a tím určuje, jak hodně jej roztočí. Pokud ale motor táhne normálně, je to "jen" nepříjemný zvuk. Až bude auto hlásit chybu turba, je to na opravu. Blbý je, že nejde vyměnit samostaně. Není to samostatný náhradní díl. Ono se vysloveně nevyklepe to táhlo, ale očko, do kterého je vložené u té klapky. A ta klapka s tím očkem, je svařený díl. Navíc kalený - to očko je velmi tvrdé. Proto se musí měnit celé turbo.
Re: Rozvody Ecoboost 1.0 92kW
Napsal: 20.07.2025 12:29
od reckoname
Možná jsem hluchý, ale slyším tam pouze zvuk palivového čerpadla. Chod motoru se mi zdá v pořádku. Cinkání klapky obtoku je u tohoto motoru běžná věc, mě to tak cinkalo po celou dobu co jsem auto měl. Kupoval jsem ho ve 40 tis. a už to dělalo. Při prodeji v 80 tis. to cinkalo pořád stejně. Možná by bylo dobré zkontrolovat ventil vakuum pumpy, to taky umí dojebat turbo.
A ten olej jsem tam měl taky, vyčistil jsem to a po roce to tam bylo znovu, tak jsem to tak nechal. Co jsem zjistil, tak ta šedá zátka je odvětrání převodovky, asi proto se to mastí.