Stránka 17 z 57

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 18.02.2010 09:53
od Boban
Přesně tak sání je stejný :idea: :!: :!: :!: :P

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 07.03.2010 12:01
od spar
Ahoj,
nemáte prosím někdo zkušenost, jak se chová motor s vymontovanými klapkami sání v zimních měsících? (Řeším, jestli je kompletně vymontovat a na jiném fóru jsem se dočetl, že motor bez klapek sání v zimě cuká.., v létě problém není a na vině by měla být různá "váha" nasávaného vzduchu.., osobní zkušenost s klapkami toto potvrzují, protože v zimě je neslyším, ale v létě ano...). Díky za odpověď

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 07.03.2010 12:42
od ballu
Zima a léto, stále stejné chování motoru bez klapek. Cukání mám někde jinde, při pohledu na stopařky. V případě, cukání motoru v zimě ano a v létě ne ,na to nemají určitě vliv klapky. :(

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 07.03.2010 14:41
od psmolly
Kluci neděje se s klapkama něco podovbnýho i u motoru VE?

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 07.03.2010 15:48
od spar
Ballu, díky za odpověď, jdou nekompromisně ven..... :!:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 07.03.2010 19:59
od koumess
tak,tak,klapky ven. Já po roce ježdění bez klapek před pár měsíci namontoval klapky nové a byť se mi ze začatku zdálo že to méně žere tak dnes musím prohlásit že nic - žádný rozdíl,jak ve spotřebě tak v chodu motoru. ....jen festival ztraceného času... :cry:

psmolly:u v6 to je myslím z důvodu proměnlivé délky sání,tzn.úplně jiný princip,provedení,funkce.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 20.04.2010 00:17
od spar
Ahoj, jen skromny dotaz na ty co uz klapky vymontovaly...ktere vsechny casti z puvodniho (originalniho) sani jsou spolecne s klapkami demontovany - tzn. co vsechno presne jde ven? Dik

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 20.04.2010 10:27
od ballu
Je odstraněna společná hřídel /čtyřhran / klapky, domečky klapek zůstávají a ovládání klapek podtlakem , /malá krabička na sání/. Všechny otvory zaslepeny.

Během 14 dnů budu dělat STK s emisema, tak dám vědět, jak jsem dopadl s hodnotama bez klapek. Dám sem porovnávací tabulku hodnot emisí s klapkama a použitým olejem Valvoline DuraBlend FE 5W30 A1 při přihlašovacím STK do ČR a nyní bez klapek a olejem Valvoline SynPower 5W40 A3. :)

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 20.04.2010 15:14
od spar
Aha, puvodne jsem myslel, ze spolecna hridel musi kvuli domeckum zustat (takze nemusi :-), jestli jsem to spravne pochopil, tak to ovladani klapek podtlakem jde take ven ze ?
Myslis, ze zaslepovat otvory je nutne - myslim, ze nekdo na foru psal, ze to vudec neresil a v poho...-zkusil bych to tak udelat take - videl bych to totiz jako potencialni problem, ze "zaslepka" vlitne do motoru stejne jako klapky.... Diky moc za odpoved!

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 21.04.2010 12:08
od ACEMajky
To myslis vazene, ze by si nechal diry v sani - to uz rovnou vyhod vzduchovej filtr, vis co ti to tema otvorama muze nasat bordelu?

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 21.04.2010 13:32
od ballu
Ty otvory jsou jen mezi sáním válců uzavřeny v paroží, jen jedna co vychází hřidel pro podtlakovou regulaci je otevřená, a ta se mussí zaslepit. Já to mám i mezi jednotlivéma válci zaslepeno. :oops:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 21.04.2010 20:03
od koumess
ono je lepší tam celou tu podtlakovou regulaci nechat včetně toho kloubu co je naraženej na čtyřhranné osce.Pak je to pěkně originálně zatěsněné navíc ani nikdo nemá šanci poznat,že tam něco chybí :) Vytáhni jen tu osku a klapky na ní,ostatní tam nech. Na zacpávání prostupů po osce mezi jednotlivými válci jsem se vy*ral,nevěřím že bys jen náznakem poznal rozdíl po ucpání...

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 22.04.2010 14:56
od ballu
Dneska provedeno STK a emise. Motor má demontovány klapky sání a jelikož jsem nepřítel oleje Ford specifikace A1, jezdím na olej Valvoline SynPower 5W40 A3
Za brzdy jsem byl pochválen za velkou účinnost a stejnoměrný brzdný efekt na všech kolech /bremba kotouče a ferodo destičky/ . Jediný problém mě dělali s tažným, které mám v papírech, ale na autě není /po opravě nenamontováno/.

Dávám zde hodnoty z protokolu emisí, kde by se demontáž klapek a špatná volba oleje musela projevit.

Na volnoběh = 730 ot/min

CO předepsané - 0,5 naměřené - 0,087
HC předepsané - 100 naměřené - 76

Na zvýšené otáčky = 2860 ot/min

CO předepsané - 0,3 naměřené - 0,009
Lambda má být 0,98 - 1,02 naměřeno za 1
HC předepsané - 100 naměřené - 9

Závěr si udělejte každý sám. :palec_nahoru: :beer: :mrgreen:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 22.04.2010 15:24
od buceek07
dobrá práce hoši :palec_nahoru: :palec_nahoru:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 31.05.2010 22:57
od proste_ja
zdravim vas chlapici,som tu novy a hned si idem po radu.Taktiez mam Mondeo s Duratecom.Kedze sa blizi zraz v Castkovicich,tak som sa pre istotu pustil do demontaze klapiek.Demontaz som zvladol v pohode ale kedze prisiel vecer tak som sa z garaze pobral domov.Co by ma vsak zaujimalo tak to su nasledovne veci:
1,nechat tam tu osicku alebo ju vybrat???
2,v pripade vybrania osicky,zaslepit tie diery medzi jednotlivymi castami alebo mozu ostat priechodzie???
3,ak sa musia diery zaslepit tak cim,aby to casom nevletelo do motora.

Su este nejake ukony ktore by som mal vykonat????

Dakujem Vam za rady.

s pozdravom Mirec