Potřeboval jsem se v neděli dovolat do Harfa Sport na Strakonické, ale stále mi to hlásilo, že účastník je dočasně odpojen. Zkusil jsem tedy zavolat na O2, co že se děje (již v sobotu tam měli problémy s připojením - net i platební terminál). Asi jsem ale nějak selhal, nepodařilo se mi rozumnou cestou probojovat přes IVR na zákaznické lince O2 k živému člověku. A to jsem to zkoušel třikrát...
Zkusil jsem i variantu, kdy nic nemačkám a jen čekám - dříve to fungovalo, řešil se tím případ, kdy zákazník volá z telefonu s pulsní volbou. Teď mi IVR jen asi třikrát zopakovalo základní nabídku, pak poděkovalo, rozloučilo se a zavěsilo
Na webu jsem pak našel linku na techniky O2, ale ten člověk na druhé straně nebyl schopen pochopit, že jsem zákazník té firmy a že se tam jen potřebuji dovolat. Pořád po mně chtěl název provozovatele té linky, který však nemá obchodní název H.S., ale nějaké jiné sro. Naštěstí jsem to našel na jejich webu, stejně tak i adresu, kterou chtěl pro ověření. Teprve pak se začal problémem zabývat. Obchodně to měli čisté, tak spustil nějaký test linky, který prý dopadl OK. Příčina tak podle něho je zřejmě na účastnickém zařízení, které je potřeba resetovat. To lze ale jen fyzicky na tom zařízení. Dorazil mne tím, že ať se s nimi spojím a řeknu jim to. Že bych jim zavolal?
To jsem tedy čučel, jaké služby O2 poskytuje
No a aby toho nebylo málo, zkoušel jsem volat na druhou pražskou prodejnu H.S. Na ústředně mne také přivítlo IVR, kamsi mne přepojilo, ale po nějaké době to samo utlo, že prý jsou všihni zřejmě zaneprázdnění a nikdo to proto nebere. Zavolal jsem tedy přímo na prodejnu, kde to zvedl nějaký silně ochotný prodavač, který prý na Strakonickou jiné číslo nemá (čekal jsem třeba nějaký mobil) a ostatně to prý není jeho starost. No nemít u nich lyže v servisu...
