Stránka 180 z 240
Re: FF bouračky,aneb ať se tohle každému z nás vyhne....
Napsal: 16.03.2014 20:52
od ballu
Ruku na srdce, proto je v obci 50 a mimo obec 90. Když budu sledovat provoz, jak mě ukládá vyhláška + dodržovat rychlostní limit tak cokoliv na vedlejší silnici , to znamená křižovatky vidím minimálně na 50 - 60 m , že se chová podezřele že mě na hlavní neregistruje, jsem schopný v obci zastavit ještě před křižovatkou a mimo obec ubrzdit před křižovatkou nebo minimalizovat ťukanec.
Většinou se udává, kolik jedeš - 20m, tolik maximálně potřebuješ na zastavení, to znamená v obci 30m a mimo 70 m - obecné řčení. Problém je jen jeden , co udělá auto za mnou, které mě líže kufr a nepředpokládá, že na hlavní půjdu razantně na brzdy.
Re: FF bouračky,aneb ať se tohle každému z nás vyhne....
Napsal: 16.03.2014 20:56
od enjoy
S autem které ti líže kufr se máš vypořádat hned, jak to zaregistruješ.
Když mi někdo líže kufr, tak ho buď nechám předjet a nebo ťuknu do brzdy. Někdy je potřeba i opakovaně, ale zatím nebyl nikdy problém pohlídat si zadek tak, aby to do mě nikdo nenapral.
Ale jak říkáš.. při dodržení 50km/h se nemůže prakticky stát něco tragického, protože to je rychlost, při které můžu telefonovat, kouřit, jíst bagetu a k tomu ještě pít a zároveň na všechno reagovat.
Re: FF bouračky,aneb ať se tohle každému z nás vyhne....
Napsal: 16.03.2014 21:08
od Peters56
Co udělá ten za mnou je jeho věc, má jet v takový vzdálenosti aby byl schopen bezpečně zastavit pokud budu nucen já snížit rychlost popř. zastavit. Hlavně v obci kde mi může kdekoliv z chodníku, mezi autama, z domů u silnic vyběhnout třeba dítě nebo pes, kočka cokoliv. Na tyhle lepiče mám svojí metodu která je docela účinná, jakmile je na mě nalepenej v takový vzdálenosti, že by do mě vletěl kdybych to musel zašlápnout, stačí lehce ťuknout na brzdu, jen aby se rozsvítili brzdový světla. Někdy to musím zopakovat ale většinou to každýmu dojde včas a ten rozestup se zvětší.
Re: FF bouračky,aneb ať se tohle každému z nás vyhne....
Napsal: 16.03.2014 21:36
od hunger
Amatéři... ja na ne mám šikovně nastaveny zadní ostřikovač, když to nepomůže, buďto na to šlápnu, nebo ještě zpomalim...
Re: FF bouračky,aneb ať se tohle každému z nás vyhne....
Napsal: 16.03.2014 21:40
od enjoy
A jak ten za tebou pozná, že si na to šlápnul(1.8i)?

Re: FF bouračky,aneb ať se tohle každému z nás vyhne....
Napsal: 16.03.2014 21:52
od hunger
Pozna ja se totiz nijak nevzrusuju, kdyz se mi nekdo na dalnici lepi na prdel a nehodlam utirat lidi za sebou... a ns okresce staci prvni zatacka a dotycny je bud hoodne daleko za mnou, nebo ve skarpe...Ale jinak by ses divil co s tim trojka ve 110 udělá. 130 koni není žádnej zázrak, ale auto táhne slusne vyšší Pov se ta ten malý výkon navíc by se mi nevyplatilo. Navíc hsem nekupoval auto podle motoru, teda nechtěl jsem disla... tohle auto bych koupil i s 1.4

Re: FF bouračky,aneb ať se tohle každému z nás vyhne....
Napsal: 16.03.2014 23:32
od Bullitt
Jezdím denně ve městě asi 400m úsekem, kde je omezení na 30km/h (a to správně - pohyb aut a lidí ze sídliště a hlavně tam jsou školy). A asi jenom já tam jezdím 30 - všichni se na mě lepí (odhadem jedou 50 nebo i víc) nebo mě dojedou během toho úseku. Nedávno tam vycouvávalo auto z řady (výhled mu stínilo jiné) těsně přede mne, zabrzdil jsem tak akorát (proti jelo auto, tak se nedalo vyhnout). Pokud bych jel rychleji, nebo zrovna za mnou jel "lepič", dopadlo by to poněkud jinak.
Re: FF bouračky,aneb ať se tohle každému z nás vyhne....
Napsal: 16.03.2014 23:39
od Nonid
A to by bylo fajn, ty bys to asi zabrzdil jeste tak tak, ten za tebou uz ne a ve vysledku skoda u tebe, u nej, u vyjizdejiciho a nejspis i u dvou vedlestojicich

Re: FF bouračky,aneb ať se tohle každému z nás vyhne....
Napsal: 17.03.2014 14:47
od tym
Re: FF bouračky,aneb ať se tohle každému z nás vyhne....
Napsal: 17.03.2014 18:02
od vykys
enjoy píše:vykys píše:vetsina nehod motorek, kde se da jen trochu predpokladat prekroceni rychlosti ze strany ridice motorky se bez pardonu a dukladne vysetruje
Ještě jsem neviděl motorkáře jet předpisovou rychlostí.
ja jezdim. zpravidla. nekdy...
Re: FF bouračky,aneb ať se tohle každému z nás vyhne....
Napsal: 17.03.2014 18:10
od vykys
Bullitt píše:Jezdím denně ve městě asi 400m úsekem, kde je omezení na 30km/h (a to správně - pohyb aut a lidí ze sídliště a hlavně tam jsou školy). A asi jenom já tam jezdím 30 - všichni se na mě lepí (odhadem jedou 50 nebo i víc) nebo mě dojedou během toho úseku. Nedávno tam vycouvávalo auto z řady (výhled mu stínilo jiné) těsně přede mne, zabrzdil jsem tak akorát (proti jelo auto, tak se nedalo vyhnout). Pokud bych jel rychleji, nebo zrovna za mnou jel "lepič", dopadlo by to poněkud jinak.
jezdim podobnym usekem, jen tam ta 30 plati od 7 do 16 hodin. kdyz jedu v 6.30 za pani v jarysku 20 km/h kazdy, az na vyjimky opravdu kazdy den tak me vytaci, ze lidi nejsou schopny sledovat dopravni znacky... ale je to mimo tema, jen sem si na to vzpomnel. jinak tam v urcenou dobu jezdim vzdy do 30...
Re: FF bouračky,aneb ať se tohle každému z nás vyhne....
Napsal: 17.03.2014 18:52
od Nonid
Tohle me taky dokaze solidne nasrat... Pracovní dny 6-18 treba a vsichni tam(rozumej, nespecifikovanej usek s omezenim) jezdej celej tejden ve dne v noci jak kdyby tam ta dodatkova tabulka nebyla. A pokud ji neprectou, maj nosit brejle, protoze takhle kratkozrakej clovek by nemel sedet za volantem. Sam mam 1,4 a 1,6 dioptrie brejle na dalku a jsem za ne kazdej den sakra rad. A ne jenom kvuli vystrihum apod.!

Re: FF bouračky,aneb ať se tohle každému z nás vyhne....
Napsal: 19.03.2014 09:23
od LukPe
Sam mam 1,4 a 1,6 dioptrie...
Dioptrie jsou po 0,25, takže buď 1,25 nebo 1,5

Re: FF bouračky,aneb ať se tohle každému z nás vyhne....
Napsal: 19.03.2014 09:29
od chytrejzvodnan
bere to podle motouru.

V podpise má piškota 1,4 a focuse 1,6 - tak proto

Napsal: 19.03.2014 12:24
od Nonid
Ok, mozna jsem se vyjadril nepresne

Na zakazku delany brejle na tyhle hodnoty(o tom se tu klidne budu hadat).
Ale tahle souvislost me nikdy nenapadla

PS.: technika uz pokrocila, novejsi pristroje uz to umej zmerit i po 0,01 dioptrie
