Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Odpovědět
Joni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2011 13:11
Bydliště: 3nec-ko

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Joni » 28.12.2016 11:40

nevím, zda je rozumné při dnešním způsobu "provádění" emisí, kdy vyčítají i chyby, dělat DPF-off a EGR-off...
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 541
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od kiblik » 28.12.2016 22:09

No prave, dnes uz i velkym zastancum OFF reseni delaji STK vrasky na cele. Nejlepsi by bylo off primo z fabriky...
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Joni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2011 13:11
Bydliště: 3nec-ko

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Joni » 29.12.2016 14:34

To by jsme se museli vrátit ke starším ročníkům..., ale když ta 1,6 bez DPF je celkem dobrá... :lol:
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 541
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od kiblik » 29.12.2016 16:51

Vcera sem pokukoval po OC2 1.9TDI 77kw original bez DPF, s domenim ze bych stim mohl najet treba 300tis bez vetsich oprav. No bohuzel ani tento motor s kodem BXE zrejme nebude nastupce naseho FF2. Zrovna posledni rocniky mezi 2008-2010 maji problem s ojnicnima loziskama, ojnicema a potazmo celkovou destrukci motoru.... :mrgreen:

Clovek aby byl opatrnej.....
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12956
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od stano. » 30.12.2016 00:23

BXE je "chybna" seria, na ktorej sa trhali sroby na ojnicnych loziskach a potom ojnice trcali z motora... Su toho plne fora. Ak sa rozbil motor v zaruke, vymenili ho. Niekedy so spoluucastou majitela, niekedy bez. Ale preventivnu opravu v ramci zaruky nerobili. Takze ak to niekto aj vedel, musel dufat, nech sa to znici pocas zaruky alebo potom sa toho zbavit. Po zaruke Skodovka nepreplacala nic.

kouki123
Nováček
Nováček
Příspěvky: 108
Registrován: 03.03.2010 20:14
Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od kouki123 » 07.02.2017 20:03

Cau chtel bych se zeptat byl uz nekdo na emisich bez dpf letos? Dik

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 541
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od kiblik » 07.02.2017 23:03

Ja uz byl. No a proslo by to zas ale protoze mam zamrzle EGR tak jim to vypisovalo kod R..... na diagnostice a tak sem musel .......
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

kouki123
Nováček
Nováček
Příspěvky: 108
Registrován: 03.03.2010 20:14
Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od kouki123 » 08.02.2017 04:24

A dpf tam nemas?

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 541
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od kiblik » 09.02.2017 09:13

Vse mam v popisu auta. DPF nemam a uz sem stim byl na emisich 3krat a pokazde se to veslo do hodnot na stitku auta/technicaku i bez pouziti opravnych soucinitelu..........ktery ted zrusili
Kourivost byla vzdy do 0.5 (nevim jake presne jednotky)

For je v tom ze tenhle motor ma dost malou kourivost sam o sobe a vpohode splni EU4 kdyz je v dobrem technickem stavu, pokud tam mas DPF tak pak je kourivost samozrejme jeste mensi neco jako 0.05.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2607
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Raada » 09.02.2017 12:02

Nevite nekdo, kdo ma aktualni 2.0 TDCi 150k nebo 180k v Mondeu nebo Focusu jak se pozna probihajici regenerace? Ja to nepoznam - sahara nejede a aktualni spotrebu jsem jeste nevysledoval. Motor slyset za jizdy neni...

tigr_motak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 12.06.2010 15:46

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od tigr_motak » 21.02.2017 23:08

Ahojte, mám FoFo 2008 (1,6tdci 80kW), teď najeto 172tkm, původní DPF. Tak posledních 10tkm, jsem začal pozorovat vyšší spotřebu asi o litr na sto a nyní stoupajicí hladinu oleje. Diagnostika vypíše chybu P2458 - Doba trvání regenerace částicového filtru.... Při sledování diff tlaku na filtru jsem zjistil toto: 0,4kPa na volnoběch, do 4kPa při sešlápnutí plynu, motor bez zátěže a při ostré jízdě i do kopce(max. 4025ot/min) jsem v záznamu našel max 20,3kPa. Dokázal by mi někdo prosím poradit, co nejlépe udělat s autem, aby se ta spotřeba a ten rostoucí olej napravil? Je DPF zanesený tak, že se musí vyměnit? S FoFo jsem velmi spokojen a rád bych, aby to těch aspoň 300tkm dalo, jinak zatím žádné větší komplikace. Díky za odpověď!

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2607
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Raada » 22.02.2017 00:24

No, neustale probihajici regenerace a zvysena spotreba byla pricinou proc jsem ve 155tis. km vymenil DPF. Po vymene spotreba spadla o 1,5litru dolu a byl klid. DPF nestoji zase tolik a pokud chces mit jistotu a klid tak ho nech vymenit. Stary DPF jeste vyhodne prodas (ja za nej dostal cca 5000Kc) diky katalyzaroru a obsahu drahych kovu.

tigr_motak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 12.06.2010 15:46

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od tigr_motak » 22.02.2017 17:35

Ok, moc díky za odpověď. A jakou značku DPF bych měl nejlépe zvolit?

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2607
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Raada » 22.02.2017 19:34

No muzes zvolit nejlevnejsi JMJ polske DPF, ale to asi jen, pokud bys chtel auto rychle prodat. Cena cca 5-7tis. Kc. Ja zvolil Bosal, coz asi taky neni zadnej zazrak, ale je to asi lepsi nez polsko a stal me asi 8000 nekde na webu v akci. Nebo si zajdi do autorizaku Fordu a zvol si asi za 19tis? original. Vyse uvedene ceny jsou bez prace. Ja ho nechal menit v autorizaku za cca 4500Kc. Spravne se maji menit jeste hadice, ktery stoji dalsich asi 4500Kc :bebng: . Ty jsem nemenil, protoze jsem auto chtel hned prodavat.

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162

Příspěvek od Giggo » 23.03.2017 10:21

Jen pro zajimavost doplnim, ze sem byl ted po novem roce (unor) na STK.
Nemam DPF a nemam EGR v ridici jednotce to mam cisty a bez chyb, bal jsem se hodne readiness kodu, ale kdyz jsem slysel ze auto vytacej rikal jsem si, ze to asi bude ok jinak by me poslali domu hnedka a netrapili to. Po pul hodine jsem byl uz hodne nervozni, ale zase dobry znameni, protoze emise se delaji z pocatku pokud vim.
Kazdopadne auto proslo (pouze stara lekarna, upevneni SPZ a tycka stabilizatoru vzadu), dyz sem se pote nenapadne ptal technika co readiness kody, tak rikal ze ok, ze jim to nic spatnyho nevypsalo. Kourivost sem mel teda na hrane, ale to bych dokazal poresit docasnou upravou volnobehovejch davek (auto jsem pred STK odcipoval a nacipoval hned po odjezdu zpet :D ).
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host