Stránka 20 z 28
Napsal: 15.11.2007 16:59
od Jari
JJ.dík -u Tebe vidím

Napsal: 15.11.2007 17:10
od bluetoooth
bol to zip.
Problemy s internetom pretrvavaju - hadam zajtra hodime rec...
Napsal: 15.11.2007 18:50
od Jari
JJ.-vpoho-už je objednáný

Napsal: 26.11.2007 20:13
od Kóťa
Tak jsem vytáhl venkovní čidlo ven takovou dirkou v místech kde bych namontoval přední plácačku na straně ridiče.Čidlo bylo v plastovém pouzdrře a dal jsem ho silikonem na konec plastového podběhu.Bohužel mi v tom silikonu a pouzdře kecal a stále měřil o 3-4 stupně víc.Mohl silikon udržovat vyšší teplotu?Tak jsem silikon a kryt sundal,ale jakmile se čidlo namočilo,přestalo měřit...Asi pochopitelně.Tak sem myslel,že čidlo přeplácnu jemnou vrstvou silikonu a nechám ho tam.Menší vrstva by snad nemusela fungovat jako tepelný izolant,ne?A pokud silikon zatuhne bude čidlo fungovat,nebude ve styku s vodou,že?
venkovní teploměr
Napsal: 26.11.2007 22:06
od cage
čidlo by mělo být až před motorem,jinak bude ukazovat vždycky víc

silikon na to nemá vliv,ale teplota motoru jo

já jsem ho protáhl až pod znak FORD.
Re: venkovní teploměr
Napsal: 27.11.2007 06:13
od Kóťa
Ale jo,to pochopim,když třeba popojíždím po městě,ale když jedu hodinu po dálnici???

Re: venkovní teploměr
Napsal: 27.11.2007 15:32
od Kóťa
Zkusil bych ho vytáhnout hned za tu gumu pod nárazníkem pod blinkrem...To by mohlo bejt dobrý místo,ne?Nebude na přímym větru,ale dostane se tam dost vzduchu.Co myslíte?
Napsal: 27.11.2007 16:55
od Radek 1.8 16V
Já mám čidlo v nárazníku u blinkru a když někde popojíždím, tak mi ukazuje taky kolem 3 stupňů víc. Taky mě to pěkně s...e. Uvažoval jsem stejně jako ty - vzduch tam moc neproudí a je to relativně daleko od motoru. Jenomže pořád málo. Už jsem si zvyk koukat na teploměr jenom ráno, když lezu do auta

.
Napsal: 01.12.2007 09:15
od Kóťa
Tak už jsem zoufalý.Včera jsem se rozhodl,že přemístím venkovní čidlo.Jako dobré místo jsem si vybral podložku pod značku(přední)a na ní místo,co je webovka klubu,tak z druhé strany.Aby to nelákalo k utrhnutí.Podle mě za jízdy je tam dost čerstvého vzduchu a teplo tam může bejt,jen když zastavim a to ještě moc ne.Spíš kdyby bylo u mřížky mezi horními světly,ne?Každopádně jsem to táhl nad podběhem kolem blinkru a pak kolem mlhovky....Kabelu sem tam nechal víc,dohormady je k čidlu takových možná 5 m kablíku.Vše je zapájeno,zaizolováno.Sednul jsem do auta,otočil klíčkem a bylo tam 3,2 stupně což bylo.Nastartoval jsem a šup 8 st a ani jízdou to dolu nešlo.Zastavil jsem a za minutu tam zase byly ty tři.A nevím proč...Nemůže v tom hrát roli ten dlouhý kabel???Asi ne...

Venkovní teploměr
Napsal: 01.12.2007 09:23
od cage
Vypadá to spíš na špatné čidlo,já tam mám taky asi 4m kábliku a teplota při jízdě leze dolů.Mám ho za mřížkou pod znakem.
Re: Venkovní teploměr
Napsal: 01.12.2007 09:39
od Kóťa
Mě se totiž doma sešly ty teploměry dva a tak mám i dvě čidla.A říkal jsem si,že když už,tak tam dám to nové nepoužité.A dá se takhle čidlo třeba koupit?Nevíte?
Napsal: 01.12.2007 09:54
od Tad
no nevim to teda jistě ale myslím že každé čidlo je navrženo na určitou délku kablíku, to že kabel zkrátíš nebo nastavíš tím změníš odpor vodiče a teploměr kecá. každý pájený spoj má taky svůj odpor. jestli to tak není tak ať mě někdo opraví

Napsal: 01.12.2007 09:56
od Kóťa
Na tom určitě něco bude,ale je mi záhadou,že pokud neběží motor a vůz se nepohybuje je přesný....Přeci tam za jízdy(u značky)nemůže být teplota o 5 stupňů výšší....
venkovní teploměr
Napsal: 01.12.2007 11:33
od cage
Já jsem ty kábliky při nastavování nepájel,jen natočil na sebe a zaizoloval.
Hej Kota ,ale musíš jet dopředu nesmíš couvat

Re: venkovní teploměr
Napsal: 01.12.2007 13:38
od Kóťa
Dopředu?A sakra...Je fakt,že na mě dost blbě koukaj...Takže mám řadit od 1 do 5???

Ne,fakt.Já je radši zapájel,aby to byl pevnej spoj.Ale pak by blbě měřil i když stojim,ne?