Položím pár otázek, třeba vás napadnou další:
Jak s tím jezdit ? Co vám o tom říkal dealer ?
Jak poznám, že opravdu mám DPF ? (nikde to nevidím napsané, třeba je to nějaká šifra)
Už se u někoho projevil problém popisovaný na webech ? Jak se k tomu postavil servis ?
Co ta nová verze software o které se zmiňuje ten první link ? (ale to je o Mondeech, řekl bych)
Jaké jsou servisní náklady oproti TDCI bez DPF, co je bráno jako spotřební materiál ?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Zdravím a dovolím si reagovat na položené otázky. Jsem majitelem Ford FOCUS II 1.6 TDCi 80 KW, COMBI r.v. 2005 dovoz ze SRN, stav 114 100 Km. Nemám žádné osobní zkušenosti, jsem nováček a zatím pouze studuji všechna možná fóra.
1) jak s ním jezdit ...... http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... jici/11624
2)osobně nevím, našel jsem si to v MICROCADU, který jsem si někde stáhl ... při rozkódování vin to program vypíše.
3)Pokud jde o problém filtru pevných částic v naftě osobně doporučuji prohledat zejména fóra o citronech .... tam to maj sakra zmáknutý + přikládám jeden návod co jsem našel
http://www.hakbus.eu/FAP/. Protože u Forda je distribuce vozidel s filtrem více orientována na bohatší trhy, servisní střediska fordu nemají zatím moc zkušeností. Klub Citronu však vše vynahradí
 
 otázky 4) a 5) ponechám bez reakce .... neb nic více nevím
 
 Snad to bude někomu k užitku ...
Zdravím všechny Focusáky








 (
( 
 ) prý nemám hudební sluch, tak to nemůžu nikdy poznat.Měl jsem ještě jeden moc hezkej článek o olejích do auta z nějakého výzkumáku či co .... ale nemůžu jej najít. Pokud to shrnu, tak se tam psalo, že je nutné dodržovat specifikaci oleje ( ne značku ) a rozhodně nepřekračovat najeté Km a dobu ( vesměs 1 rok ) - tedy buď jedno nebo druhé, záleží co nastane dříve. Při vyšší zátěži, nebo provozu pouze - či z větší části ve městě lehce interval zkrátit. Zejména u dieselových motorů s přeplňováním. Souvisí to právě s mazáním turba a s karbonizací oleje. Jako příklad tam uváděli Fy Renault ..... a její nesmyslnou prodlouženou servisní výměnu na 30 000 Km ( což byl celkem nepovedený marketingový trik, který se asi dost prodražil nejen servisům ). Bylo to někdy v době nástupu nové Laguny a na základě problémů s poškozením turba si některé servisy objednaly olejové rozbory u výše neuvedeného výzkumáku .... v současné době již servisy Renault údajně doporučují interval výměny oleje 15-20 000 Km, ( nemám to samozřejmě nijak ověřeno, pouze jsem čerpal z článků na IT ).
) prý nemám hudební sluch, tak to nemůžu nikdy poznat.Měl jsem ještě jeden moc hezkej článek o olejích do auta z nějakého výzkumáku či co .... ale nemůžu jej najít. Pokud to shrnu, tak se tam psalo, že je nutné dodržovat specifikaci oleje ( ne značku ) a rozhodně nepřekračovat najeté Km a dobu ( vesměs 1 rok ) - tedy buď jedno nebo druhé, záleží co nastane dříve. Při vyšší zátěži, nebo provozu pouze - či z větší části ve městě lehce interval zkrátit. Zejména u dieselových motorů s přeplňováním. Souvisí to právě s mazáním turba a s karbonizací oleje. Jako příklad tam uváděli Fy Renault ..... a její nesmyslnou prodlouženou servisní výměnu na 30 000 Km ( což byl celkem nepovedený marketingový trik, který se asi dost prodražil nejen servisům ). Bylo to někdy v době nástupu nové Laguny a na základě problémů s poškozením turba si některé servisy objednaly olejové rozbory u výše neuvedeného výzkumáku .... v současné době již servisy Renault údajně doporučují interval výměny oleje 15-20 000 Km, ( nemám to samozřejmě nijak ověřeno, pouze jsem čerpal z článků na IT ).


 
 

