Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Odpovědět
koumess
Junior
Junior
Příspěvky: 228
Registrován: 02.03.2009 21:29
Bydliště: v horách na severu

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od koumess » 27.03.2009 00:05

No jo, ale jen tento díl je Ti k ničemu protože neřeší problém s vůlí a stejně ho potřebuješ 4x. Ty potřebuješ celou tu sadu ten trojůhelníček a všechny díly co jsou v ní. :wink:
Jediné dva dily,které mají na vůli vliv je samotná klapka a ten "domek",co je kolem ní - viz. foto.Samozřejmě celkem 4x. K tomu by snad ještě slušela sada těsnění a ta oska. Celkem by mě zajímalo co v tý sadě za takřka 4tis. je za trojúhelníčky a další díly, které teda určitě nepotřebuju k řešení problému, když tam není ani ten čtyřhran 8O .
Snad jen podotknu,že zhruba kvartál zpět byla "salónní" cena (tedy před slevou) za celý komplet sání cca 7.200,-včetně DPH. Tak teď nevím jestli to je až taková výhra... , ...jasně,čtyři není sedm. :wink:
Bylo by fajn kdyby mohl někdo prověřit,zmapovat a zveřejnit patřičné finis code,ať se to dá objednat. (bohužel mi ktomu chybí vybavení :cry: )
Přílohy
P3260139.JPG
FM 01 kombi,107kW. ...à essence

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Boban » 27.03.2009 08:26

Jamaka dík za vysvětlení :idea: :wink:
Jináč sem zjistil, že v novější verzi je pouzdro mezi klapkou 1a2 a 3a4, takovej kus asi plastu, to bych skusil udělat z něčeho jiného, třeba bronz atd. :idea: , ale nic jiného sem nenašel.

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od bee » 27.03.2009 20:38

jaby som to vyhodil a pokoj, na tom fore pisali že to nemá na motor žiadny vplyv a je to overené :idea:
Cosworth sanie pre Duratec nemá žiadne klapky :!:
Max. to zdvihne výkon o 0,01%, kedze sa odstráni restrikcia v saní, mozno sa zdvihne spotreba o nejake to deci, ale koho taký rozdiel trápi, mna nie :roll:

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Boban » 27.03.2009 20:56

ty jo ta cena za to sání je pěkná, za to mám další motor :idea: :mrgreen:

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od bee » 27.03.2009 21:23

nuz, Cosworth :roll:

e155
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.03.2009 19:13

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od e155 » 01.04.2009 19:40

Ahoj, chci se zeptat. Prednedavnem jsem koupil Fordaka, 2002 2,0 Duratec. Akorat ho registruju na Slovensku (trvale bydliste). Zacaly obcasne problemy se startovanim - par krat nastartuje normalne (hlavne za studena), pri dalsim startu po ujeti par km se nekdy musi dlouho tocit, nez naskoci a pak se otacky drzi kolem 1200, pak skokem skoci na 1000 a pak dalsi skok na 800. Zvukove v interieru neslysim nic zvlastniho (akorat lehke seveleni, jakoby od ventilace pri seslapnuti plynu, no je to slyset, i kdyz je vent. vypnuta). Kdyz se otevre kapota tak zepredu taky nic, zboku lehky klepani (moje prvni mondeo, takze fakt nevim, jestli to nahodou neni normalni zvuk :D ) Mohly by to byt ty nestastne klapky? Po precteni tohohle a dalsich for mam klapkofobii :oops: A je bezpecne jet na tom cca 600 km do CR? Dik za radu.
Ford Mondeo 2,0 Duratec, Ghia, 2002

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Boban » 01.04.2009 19:44

odkad slyšíš to klapkání ? když vydržíš pohledám foto a ukážu ti od kama se to ozívá a a když se na to zaměříš je to na 90% už načatý.

e155
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.03.2009 19:13

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od e155 » 01.04.2009 19:58

Co jsem ten motor omrknul, tak to je zhruba zepredu. Ale slyset je to jen zboku, neni to moc hlasity.
Ford Mondeo 2,0 Duratec, Ghia, 2002

e155
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.03.2009 19:13

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od e155 » 01.04.2009 20:05

Akorat me stve, ze predtim, nez jsem to auto koupil, byl jsem s nim ve Fordu, cilene jsem se na to ptal a jejich odpoved byla: ,,Nemate se ceho bat, Vas motor je tichy a uplne vporadku,, Ted se jen bojim cesty 500 km do CR... Neni lepsi ty klapky pred cestou vyhodit?
Ford Mondeo 2,0 Duratec, Ghia, 2002

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Boban » 01.04.2009 20:09

tady sem to tak nějak zakreslil. snad ti to pomůže a nejlepší bude když si sundáš ten kryt aby ti to ta tlumící vata neskreslovala :idea: , je pouze nacvaklý.
Přílohy
Duratec HE klapání.jpg

e155
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.03.2009 19:13

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od e155 » 01.04.2009 20:10

Dik, urcite se na to kouknu. A mohou ty problemy se startovanim a otackami zpusobovat klapky?
Ford Mondeo 2,0 Duratec, Ghia, 2002

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Boban » 01.04.2009 20:13

můžou mě to před tím taky dělalo, od tý doby co mám jiný sání/motor je to jen občas, ale udělá to když chci startovat když už motor chvilku běžel a mám nastartovat po chvilce, tak přidám lehce plyn a je po problému. Jináč už mi o tomhle problému říkalo více lidí a prý to zůstane vyset nějaká hodnota v počítači a nepřenastaví se pro start. takhle mi to bylo podáváno.

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od ballu » 20.04.2009 14:07

Tak jsem si dovolil z jiného fora zveřejnit informaci od kámoše Wiziho, který má tu samou káru co já.

--------------------------------------------------------------------------------

Tak jsem si včera trochu hrál a dnes trochu pojezdil a tuto je result:

Trochu se mi houpal volnoběh, tak jsem sundal klapku a IAB, prolil to sprayem na karbece, očistil hadrem, odpojil jsem během toho pinožení baterku a dalo se to téměř do pořádku. Není to stopro, většinou je volnoběh za jízdy 1000 jak má, občas se stane, že je na nějakých 800-900. Ale už nehoupe 500-1000 jako se mi stávalo občas předtím. Mimo to jsem ještě zkontroloval všechny konektory, na které jsem v motorovém prostoru narazil a resetoval ŘJ.

Pak jsem provedl ještě jednu věc, a to nasimuloval jsem nepřítomnost klapek v sání - od podtlakového ovladače klapek jsem odpojil hadičku, tu zaslepil šroubkem a klapky zajistil v naplno otevřeném stavu.
Pak jsem to celé (i s klapkou) poskládal, připojil baterku a dal tomu švestku. Otáčky na 1400, jak se zahřál, klesly na 750 a klid. Prošlápnutí plynu na místě se jevilo v pohodě.
Dnes jsem s touto úpravou vyrazil do Plzně a zpět/ Jeseník/. Subjektivně jsem nezaznamenal žádný rozdíl oproti předchozímu stavu (otázka je, jestli tam ještě nějaké klapky vlastně mám ), kromě toho, že přechod z uzavřené škrtící klapky do záběru není tak plynulý, ale na to se dá zvyknout.
Díky resetu jsem mohl i pěkně sledovat spotřebu, za celou jízdu mám průměr 7,7 (Je - Plzeň za 4 hodiny, je to 340km), přičemž než jsem u Hradce hópnul na dálnici, tak jsem měl 7,3l/100km. Holt prakticky trvale 140km/h se už projeví.
Na osm let starý vyčochtaný dvoulitr to vůbec není marné.
Závěrem - abych dal Fordovi sedmičku/Kč/ za nové sání s tímto efektem, na to se můžu... To ty futra raději vyhladím, díry po osičce zatěsním a za ty prachy raději repasnu hlavu.
_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
Čo bolo, to bolo, teď jezdím vlakem - Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Boban » 20.04.2009 15:41

ballu dobrá práce :idea: :roll: díky moc

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od ballu » 20.04.2009 19:12

Mně ne , klobouk dolů Wizimu, však on vyštuduje i ten palubák. A jak bude nějaká volná sobota, tak jdou klapky do ři... Nebudu čekat, až to sežvejkají s rachotem písty a budu měnit motor s naběhanýma 115 tisícama. To ho mám rád. Huráááá, zase něco vyřešeno. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host