Duratec HE tuning
- Ondro
- Junior
- Příspěvky: 326
- Registrován: 24.04.2008 08:17
- Bydliště: Bratislava
Re: Duratec HE tuning
ja nie. kamos ma chip. A zakazdym ked si vymenime auta, tak by som ten chip strasne chcel.
u mna je ten problem, ze by som velmi rychlo prisiel o papiere. uz teraz jazdim celkom rychlo a s chipom si to neviem predstavit. radsej zvazujem investiciu do podloziek lebo na rovine vie dat kazdy podlahu ale zakruty uz su ina sranda Viem aky rozdiel spravili pruziny a ked dam k tomu este aj podlozky tak som zase o kusok dalej. len kto bude stale kupovat nove gumy
u mna je ten problem, ze by som velmi rychlo prisiel o papiere. uz teraz jazdim celkom rychlo a s chipom si to neviem predstavit. radsej zvazujem investiciu do podloziek lebo na rovine vie dat kazdy podlahu ale zakruty uz su ina sranda Viem aky rozdiel spravili pruziny a ked dam k tomu este aj podlozky tak som zase o kusok dalej. len kto bude stale kupovat nove gumy
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW - kombi, tango metla, Trend X, pružiny Eibach
galeria - https://www.facebook.com/p.php?i=1652257 ... 5CAFTF6ZR3
pre otvorenie - 2 x klik na fotku
galeria - https://www.facebook.com/p.php?i=1652257 ... 5CAFTF6ZR3
pre otvorenie - 2 x klik na fotku
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE tuning
Som zavahal a 60 mm TB vyletelo s cenou hore aj na pumaspeede
Ondro dufam ze sa niekedy stretneme na zraze, tvoje TDCI by som rad opacil
Ondro dufam ze sa niekedy stretneme na zraze, tvoje TDCI by som rad opacil
- Ondro
- Junior
- Příspěvky: 326
- Registrován: 24.04.2008 08:17
- Bydliště: Bratislava
Re: Duratec HE tuning
nie je problem. Mozeme dat stretko napriklad na jankovom vrsku v lete. Aj ked podla mna zabavnejsie je to Sturci . (Az na tu dopravu )
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW - kombi, tango metla, Trend X, pružiny Eibach
galeria - https://www.facebook.com/p.php?i=1652257 ... 5CAFTF6ZR3
pre otvorenie - 2 x klik na fotku
galeria - https://www.facebook.com/p.php?i=1652257 ... 5CAFTF6ZR3
pre otvorenie - 2 x klik na fotku
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE tuning
dobré správy z ostrovov :
Hi There,
I take it your talking about our fiesta st upgrade!
Yes it will be avaliable imminentally within a couple of weeks, the product is now finished and we are just waiting for some manufactuered components of our to be finished!
Anything else just give us a bell!
Many Thanks
Dan Unit 6, Lupin Works, Worcester Road, Kidderminster Worcs DY10 1JR
tel: 01562 827263
Hi There,
I take it your talking about our fiesta st upgrade!
Yes it will be avaliable imminentally within a couple of weeks, the product is now finished and we are just waiting for some manufactuered components of our to be finished!
Anything else just give us a bell!
Many Thanks
Dan Unit 6, Lupin Works, Worcester Road, Kidderminster Worcs DY10 1JR
tel: 01562 827263
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE tuning
Dnes som zaregistroval nove info, vyzera to na skoré uvedenie na trh, v spolupráci s najlepším flash-om - Dreamscience, dufam ze coskoro budu aj nejake vysledky z brzdy
...
...
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE tuning
Úspešné testy, nove info, nove foto:
http://www.drm-msport.co.uk/ST150.aspx
http://www.drm-msport.co.uk/ST150.aspx
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Duratec HE tuning
uz aby to bolo vonku
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE tuning
hmm, vzdy som bol Clio RS pozitiv, ale ked vidim tieto veci na motor a v UK ich je pozehnane, normalne by som aj Fiesu ST bral. A hlavne ten motor ma retaz, nie? Hlavna vyhoda oproti F4R 2litru od Renaultu. Blbe forum, takto mi tu narusuhete srdcofky
Skoda ze Fiesta ST si dost drzi cenu, to tak mozem snivat 2 roky este
Skoda ze Fiesta ST si dost drzi cenu, to tak mozem snivat 2 roky este
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE tuning
len ci to tu niekto dokaze odladit ak to bude vonku - myslim flash alebo remap
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE tuning
H,,. to je druha vec Ale snad sa nejaka "kocka" najde Kupis popripade uplne programovatelnu jednotku za 700 € ci kolko to stoji a vygooglis navod
Inak nejaka teoria je na http://www.fastfordmag.co.uk. Ak to nenajdete mam pdf v kompe...
Inak nejaka teoria je na http://www.fastfordmag.co.uk. Ak to nenajdete mam pdf v kompe...
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE tuning
Masívny custom turbo mod, ale fakt BRUTALNY :
http://passionford.com/forum/restoratio ... nside.html
(Ian is quite happy to build an engine of this spec for a price
Contact him by e-mail at: tech@fiestafrenzy.co.uk) Anyone want one ?
Slovo autora:
"Originally Posted by Ian Howell:
For those interested in the engine and what I've done, he's the story cut short...
2.3 Ranger 87.5 bore x 95mm stroke
DKE custom crank to reduced to 83.00m stroke
Block liners removed along with most of deck face and replaced with Ductile Iron Items from Darton Sleeves, and bored to 91.00mm.
Custom rods to give a Rod length/stroke ratio of 1.98. Custom pistons for 7.4:1 CR.
Ally main cap ladder remachined to allow fitment of 2" thick ally girdle. Head studs in main stud locations. Head anchorage now by M12 Cummins diesel studs (drilled deeper). Pace dry sump kit.
Top end is a development head by Jim Garrard at CNC heads, valve seats changed for Nibron, custom made Valves, my spec cams and valve train.
Inlet manifold is an early prototype from Cosworth America which I reworked and added the extra 4 injectors into (8x 625cc/m). Custom Fuel rails.
Exh manifold is 321 SS in 1"3/4 bore. Turbo is Turbonetics T72 with P trim turbine and 1.00 A/R housing (spec'd to suit my cams).
It will run on 102 Oct fuel without and help from NoS and should crack 700 without sweating too hard, but if 800 is close by, it may be given one last push
"
Zlyhal na dyno-brdze. End of story
http://passionford.com/forum/restoratio ... nside.html
(Ian is quite happy to build an engine of this spec for a price
Contact him by e-mail at: tech@fiestafrenzy.co.uk) Anyone want one ?
Slovo autora:
"Originally Posted by Ian Howell:
For those interested in the engine and what I've done, he's the story cut short...
2.3 Ranger 87.5 bore x 95mm stroke
DKE custom crank to reduced to 83.00m stroke
Block liners removed along with most of deck face and replaced with Ductile Iron Items from Darton Sleeves, and bored to 91.00mm.
Custom rods to give a Rod length/stroke ratio of 1.98. Custom pistons for 7.4:1 CR.
Ally main cap ladder remachined to allow fitment of 2" thick ally girdle. Head studs in main stud locations. Head anchorage now by M12 Cummins diesel studs (drilled deeper). Pace dry sump kit.
Top end is a development head by Jim Garrard at CNC heads, valve seats changed for Nibron, custom made Valves, my spec cams and valve train.
Inlet manifold is an early prototype from Cosworth America which I reworked and added the extra 4 injectors into (8x 625cc/m). Custom Fuel rails.
Exh manifold is 321 SS in 1"3/4 bore. Turbo is Turbonetics T72 with P trim turbine and 1.00 A/R housing (spec'd to suit my cams).
It will run on 102 Oct fuel without and help from NoS and should crack 700 without sweating too hard, but if 800 is close by, it may be given one last push
"
Zlyhal na dyno-brdze. End of story
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Duratec HE tuning
Paradni pracicka, myslim ale, ze by musel rezat diru do kapoty na tu "malou" turbinu...
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE tuning
Nie, borec to zabudoval do fofo1 (vyzerá to na RS), ale dlhy zivot motor nemal, odisiel na vykonovej brzde a na dalsi projekt kupil EVO - ale predtym ako sa porucalo najprv turbo a potom s novym turbom cely motor, vytlacil vraj bez namahy z toho 500k:
FOFO (bez motora) predal a stalo sa z neho (asi) "bežné" RS-o:
Celá story tu (v EN):http://passionford.com/forum/restoratio ... ide-4.html
FOFO (bez motora) predal a stalo sa z neho (asi) "bežné" RS-o:
Celá story tu (v EN):http://passionford.com/forum/restoratio ... ide-4.html
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Duratec HE tuning
Tak co panove, uz setrite .....
http://www.cosworth.com/shop_item.php?productid=454
BTW: Je 2.0 Duratec od Fordu shodny s 2.0 MZR v Mazde MX-5 (2006 ->)?? S timhle Cossie upgradem by to byla neskutecka vikendova hracka....
http://www.cosworth.com/shop_item.php?productid=454
BTW: Je 2.0 Duratec od Fordu shodny s 2.0 MZR v Mazde MX-5 (2006 ->)?? S timhle Cossie upgradem by to byla neskutecka vikendova hracka....
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů