Stránka 3 z 3

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Napsal: 28.10.2010 17:47
od tom.z
O kilometrech se nehádám. Všichni víme jak se věci mají :evil: Když jsem auto kupoval bylo staré tři roky a na ty kilometry vypadalo a to včetně všech záznamů v servisní knize...

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Napsal: 28.10.2010 17:50
od tom.z
Radši mi tu prosím někdo napište co to ten regulátor je, k čemu přesně (a jak) slouží... Zda jste ho už někdo měnil apod. :?:

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Napsal: 28.10.2010 18:01
od V12
Cierny scenar ma vyhodu - clovek sa pripravi na to najhorsie a v servise mu povedia : Pane, bola to banalita za 50€. Nepoznam vacsie potesenie :)

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Napsal: 28.10.2010 18:07
od tomason
tom.z píše:Radši mi tu prosím někdo napište co to ten regulátor je, k čemu přesně (a jak) slouží... Zda jste ho už někdo měnil apod. :?:
Reguluje tlak paliva laicky řečeno jiný tlak je při volnoběhu než při plném zatížení motoru to je co se ti stalo zřejmě čerpadlo z nějakého důvodu nedokázalo vytvořit požadovaný tlak a nebo je chyba v tom regulátoru tlaku,ale kde je u tohoto motoru nevim asi na čerpadle.

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Napsal: 28.10.2010 19:00
od V12
Neviem to istotne, no mam dojem, ze sa jedna o regulacne ventily na commonrail cerpadle. Ak by to boli ony, oprava by nebola nenormalne draha. Kdesi som cital, ze prave tieto ventily su achilovka Continental CR cerpadiel, ktore ked sa neznicia nekvalitnou naftou, vydrzia podstatne dlhsie, ako Bosch / Denso / Delphi.

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Napsal: 28.10.2010 19:16
od tomason
capture17.jpg
capture17.jpg (31.47 KiB) Zobrazeno 2755 x

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Napsal: 28.10.2010 19:18
od tomason
capture18.jpg
Toto je naše čerpadlo pro Lynx je to zboku,ale stejně nejdřív kvalitní diagnostiku a specální diesel servis .

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Napsal: 28.10.2010 20:08
od tom.z
Děkuji za obrázky i vaše rady. Jakmile to bude možné zajedu s tím do fordu a pak se podělím o své zážitky...:)

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Napsal: 18.01.2011 13:26
od tom.z
Tak tedy konecne je auto v servisu. No a zavada neni na palivove soustave, ale na pritlaku spojky, nebot mi odesel setrvacnik... :!: At zije dvouhmotovy setrvacnik... :?

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Napsal: 20.01.2011 11:05
od tom.z
Už mi to spočítali... 8O Cena originál setrvačníku ford je 17 500 kč. :? Bohužel musím měnit i spojku (nevím zda je to standardní) a ta stoji včetně ložiska 10 300 kč. :? A práce (diagnostika problému + výměna) 4 200 kč... Suma sumárum dnes vyjde výměna setrvačníku v autorizovaném servisu na krásných 32 000 kč. :!: :!: :!:

Naštěstí existují i neoriginální náhradní díly :idea: , které se pyšní kvalitou originálu. Tedy koupil jsem setrvačník SACHS za 8 000 kč a spojku SACHS za 4 900 kč, plus spojkové ložisko LUK za 3 040 kč. Suma 15 940 kč. :!:

Ať tak či tak dvouhmotový setrvačník je velmi drahá sranda, která pečuje o pohodlí naší jízdy :(

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Napsal: 03.02.2011 22:04
od Wycleff
tom.z píše:Už mi to spočítali... 8O Cena originál setrvačníku ford je 17 500 kč. :? Bohužel musím měnit i spojku (nevím zda je to standardní) a ta stoji včetně ložiska 10 300 kč. :? A práce (diagnostika problému + výměna) 4 200 kč... Suma sumárum dnes vyjde výměna setrvačníku v autorizovaném servisu na krásných 32 000 kč. :!: :!: :!:

Naštěstí existují i neoriginální náhradní díly :idea: , které se pyšní kvalitou originálu. Tedy koupil jsem setrvačník SACHS za 8 000 kč a spojku SACHS za 4 900 kč, plus spojkové ložisko LUK za 3 040 kč. Suma 15 940 kč. :!:

Ať tak či tak dvouhmotový setrvačník je velmi drahá sranda, která pečuje o pohodlí naší jízdy :(
Tak to byl dobrý kauf - mne typek tedka nabizi celou tuto sadu za 25 000 a je to taky SACHS - kdes to koupil pls?

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Napsal: 03.02.2011 23:44
od Wycleff
Tak jsem pohledal na fóru a pak na motoallegro a našel jsem zdá se komplet spojkovou sadu i se setrvačníkem od SACHSU:

http://moto.allegro.pl/kolo-dwumasowe-s ... 41411.html

Nevěděl by někdo jestli je to ono?

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Napsal: 04.02.2011 09:18
od tom.z
Wycleff píše:
tom.z píše:Už mi to spočítali... 8O Cena originál setrvačníku ford je 17 500 kč. :? Bohužel musím měnit i spojku (nevím zda je to standardní) a ta stoji včetně ložiska 10 300 kč. :? A práce (diagnostika problému + výměna) 4 200 kč... Suma sumárum dnes vyjde výměna setrvačníku v autorizovaném servisu na krásných 32 000 kč. :!: :!: :!:

Naštěstí existují i neoriginální náhradní díly :idea: , které se pyšní kvalitou originálu. Tedy koupil jsem setrvačník SACHS za 8 000 kč a spojku SACHS za 4 900 kč, plus spojkové ložisko LUK za 3 040 kč. Suma 15 940 kč. :!:

Ať tak či tak dvouhmotový setrvačník je velmi drahá sranda, která pečuje o pohodlí naší jízdy :(
Tak to byl dobrý kauf - mne typek tedka nabizi celou tuto sadu za 25 000 a je to taky SACHS - kdes to koupil pls?
Všechno jsem nakonec za uváděnou cenu koupil v e-shopu rajautodilu.cz (774 431 456) 8) Už s tím 14 dní jezdím a pohoda :lol: Tak snad to pár let vydrží...

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Napsal: 11.12.2011 00:04
od georgi
Tak chlapci moji, dnes presne ten isty problem na dialnici cestou z BB do BA, auto zacalo stracat vykon, cukanie... az som musel zastavit. Zhasol som motor, nastartoval znova a myslel som si, ze ako vzdy idem dalej. Ale dnes nie. Este to urobil 2x (vsetko v priebehu par stovak metrov) a uz som ho ani nenatocil. Starter krutil naprazdno, ani len kychnutie. Zavolal som sestre, ktora isla za par minut za mnou a poprosil som ju o odtah k najblizsej pumpe. Tam som dal doplna a skusil nastartovat. Trvalo to asi 5 sekund, ale motor naskocil. Chcel som skusit kusok dvihnut otacky, tak som sa dotkol plynoveho pedalu a okamzite zhasol. Druhe nastartovanie bolo na prve pretocenie a uz slo vsetko ako malo. Do plna nadrze to bolo 37 litrov, takze v nadrzi muselo byt este ~17, co by malo byt v pohode. Tak som uvazoval nad spolocnymi menovatelmi vsetkych 4 pripadov, ked sa mi to stalo a vzdy to bolo:

- "malo" paliva v nadrzi
- dlhsia svizna trasa (dialnica) = relativne rychly pokles hladiny paliva v nadrzi

To ma privadza k napadu, co by mohlo byt problemom a sice podtlak v nadrzi. Ak sa to este zopakuje (nie ze by som to privolaval - dufam, ze nie), skusim len lievikom dodanym k tomu samozatvaraciemu hrdlu otvorit nadrz a pustit tam vzduch, ci to nepomoze.

A teraz otazka - ma niekto ponatia, akym sposobom je na focuse rieseny podtlak v nadrzi? Je tam nejaky ventil? Kde ho najdem? Rad by som si nanho posvietil - najprv cistiacim prostriedkom... neskor mozno vrtackou ;).