Tak chlapci moji, dnes presne ten isty problem na dialnici cestou z BB do BA, auto zacalo stracat vykon, cukanie... az som musel zastavit. Zhasol som motor, nastartoval znova a myslel som si, ze ako vzdy idem dalej. Ale dnes nie. Este to urobil 2x (vsetko v priebehu par stovak metrov) a uz som ho ani nenatocil. Starter krutil naprazdno, ani len kychnutie. Zavolal som sestre, ktora isla za par minut za mnou a poprosil som ju o odtah k najblizsej pumpe. Tam som dal doplna a skusil nastartovat. Trvalo to asi 5 sekund, ale motor naskocil. Chcel som skusit kusok dvihnut otacky, tak som sa dotkol plynoveho pedalu a okamzite zhasol. Druhe nastartovanie bolo na prve pretocenie a uz slo vsetko ako malo. Do plna nadrze to bolo 37 litrov, takze v nadrzi muselo byt este ~17, co by malo byt v pohode. Tak som uvazoval nad spolocnymi menovatelmi vsetkych 4 pripadov, ked sa mi to stalo a vzdy to bolo:
- "malo" paliva v nadrzi
- dlhsia svizna trasa (dialnica) = relativne rychly pokles hladiny paliva v nadrzi
To ma privadza k napadu, co by mohlo byt problemom a sice podtlak v nadrzi. Ak sa to este zopakuje (nie ze by som to privolaval - dufam, ze nie), skusim len lievikom dodanym k tomu samozatvaraciemu hrdlu otvorit nadrz a pustit tam vzduch, ci to nepomoze.
A teraz otazka - ma niekto ponatia, akym sposobom je na focuse rieseny podtlak v nadrzi? Je tam nejaky ventil? Kde ho najdem? Rad by som si nanho posvietil - najprv cistiacim prostriedkom... neskor mozno vrtackou

.