Stránka 3 z 3

Re: Řízení vs. posilovač - problém

Napsal: 29.12.2018 20:10
od Jaroslavv
Děkuju, nedávno jsem to četl. asi ne podrobně. Vůbec jsem z toho nebyl moudrý, jední tvrdí jo jiní ne.

Re: Řízení vs. posilovač - problém

Napsal: 29.12.2018 20:18
od miki21
Tak pokud jsi tohle četl, tak nechápu, proč svůj dotaz píšeš do sekce mk1. :roll:

Re: Řízení vs. posilovač - problém

Napsal: 30.12.2018 14:35
od K EM
Díky za rozměry, chci to zkusit nejdřív vyměnit to těsnění bude stát maličko. On další faktor je, že jsem trochu lajdák a když jsem u originálu orval šroub toho držáčku trubek na těle serva tak jsem si řekl že by to mohlo držet i bez něj... a je i možný že se to do tohohle stavu "vyklepalo" :)

Re: Řízení vs. posilovač - problém

Napsal: 31.12.2018 19:12
od MilošV
Taky mám utržený šroub držáku trubek. Je poměrně malý, tuším M6 nebo M5 a zarezne v závitu.
Mechanik mi to, jestli si dobře vzpomínám, stáhl jen stahovacími páskami a zatím je to bez problémů. :)

Re: Řízení vs. posilovač - problém

Napsal: 05.11.2020 10:44
od Couba77
Ahoj kluci, teď jsem zjistil že mi teče kapalina řízení z tlakového spínače. Kód dílu pro mojeho Focuse by měl být 1076646, na internetu jsem našel ale jen 1076647 což by podle všeho měla být asi verze pro Focuse bez klimatizace (já mám klímu).

Nevíte náhodou jaký je přesně rozdíl mezi těmito spínači, popř jestli tam můžu hodit to pro auta bez klímy?
PS: Našel jsem i stránky, kde uváděli 1076647 a v závorce (1076646)... z čeho bych chápal že jsou zaměnitelná, co říkáte?

Re: Řízení vs. posilovač - problém

Napsal: 06.11.2020 09:24
od Couba77
Tak už jsem to zjistil :D
Ten pro verzi s klimatizací na volnoběh při otáčení kol vypíná klímu aby to nebyla moc velká zátěž na motor :wink: