Stránka 3 z 3

Napsal: 21.11.2006 06:25
od ihrdlick
Kluci, tak dneska jsem poprvé startoval s Velfobinem. Teda, poté, co se promíchal s benzínem. otočil jsem klíčkem, nechal všechno pozhasínat, ješte chvilku počkal a autí chytlo na první "žbuch" :D Psalo se tady o tom, ale po jaké době by se měly měnit zapalovací kabely? A je lepší koupit značkové "náhražky" nebo Forďáky?

Napsal: 21.11.2006 08:25
od Dany
Nejlepší je koutpit to, co tam bylo předtím. Jednou jsem do kadetta dal úplně ty levné obyčejné, co se prodávají po metrech a všechny mi do 20min zhořely :wink:
Všechny z nich mají své tepelné hodnoty. Náhraška by je sice mohla mit taky, ale stejně bych to neriskoval. Forďáky budou dražší...

Napsal: 21.11.2006 10:21
od ihrdlick
Před chvílí jsem se ptal v ND a za BOSHe chtěli něco kolem 1200,- , tak ty by snad měly být OK. Ve Fordu chtěli cca 2x více :evil:

Napsal: 21.11.2006 19:18
od pelen
ihrdlick píše:Před chvílí jsem se ptal v ND a za BOSHe chtěli něco kolem 1200,- , tak ty by snad měly být OK. Ve Fordu chtěli cca 2x více :evil:
Zapalovaci kabely nejsou nijak tepelne namahany, energie jiskry neni tak velka. namahani je spise vysokym napetim. Pravdepodobne budou u FoFa tvoreny odporovym dratkem navinutym na nejakem jadru plastovem nebo ze sklenenych vlaken a pak dostatecne silnou vrstvou izolovany (tak jsem to mel u R19). Je to podstatne jina kvalita nez PVC nasycene uhlikem, ktere byly u skodovky - ty kabely hodne praskaly, musel jsem je prakticky pred i po zime vsechny merit a nekolik sad jsem jich postupne vymenil. Kvalitni kabely (s odporovym dratkem) se meni jen pri poruse izolace nebo preruseni dratku. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 26.10.2007 10:12
od Jairo
Ma dotaz (prezeral som forum,ale nenasiel som presne nasledujuci problem):

Kazde moje ranne startovanie je velmi obtiazne.Zacalo to ked rano bola teplota -2,ale to iste sa prejavuje aj teraz ked je 'az' +6 stupnov. Na prvy krat auto nikdy rano (ked celu noc stoji na parkovisku) nenastartuje. Motor sice nabehne,ale dusi ho dusi,auto sa roztrasie a nakoniec zdochne.
Ked startujem za par sekund znovu,motor nabehne bez problemov!

Cim to moze byt? Mozno by pomohla dignostika,ale skusam najprv forum. Nemate s tym niekto skusenosti? Start na 2. pokus sa sice da prezit, ale obavam sa,ze ked pridu mrazy -5 alebo -15,ze nenastartujem vobec :cry:

Dik za kazdu radu.
PS.Bateriu mam uplne novu Ford 43Ah (origo)

Napsal: 26.10.2007 18:44
od couddy
ihrdlick píše:Před chvílí jsem se ptal v ND a za BOSHe chtěli něco kolem 1200,- , tak ty by snad měly být OK. Ve Fordu chtěli cca 2x více :evil:
Ty jsem dával do minulého fofa. Vypadaly hodně dobře. A fungovali taky dobře.

Napsal: 26.10.2007 18:46
od couddy
Mám taky dotaz. Charakterizoval bych to takto: z 10 startů na drc jeden zlobí na potřetí. Není to vodou, ani parkováním venku, naopak jsem odpozoroval, že třeba někde stojím na "čtyřky", nebo po tmě s "parkovačkama" ev. k tomu ventylátor a rádio. Nabízí se, že baterka je "hin", ale měřili mi ji a je ok. Takže nevím. Zajímá mě váš názor. Dík.

Napsal: 27.10.2007 12:49
od kanzy
Tak bych měl taky otázečku. Dneska ráno přijdu k autu (stálo celou noc venku, ale nemrzlo) a auto nešlo nastartovat. Pěkně točilo, ale jak kdyby tam nešel benzín. Zkusil jsem to asi 3x a nic. Pak mě napadlo při startování přidat plyn a auto chytlo nádherně, musel jsem ho ale udržovat v otáčkách, jinak zdechlo. Po ujetí asi 400m jsem zkusil nastartoval znovu a vše již fungovalo jak má, starty bez plynu úplně v poho. Už jste se s tím někdo setkal?