Stránka 3 z 3

Napsal: 29.10.2006 21:19
od jenda
Obake píše:Baterku určitě ne, ale filtr rozhodně dolít až nahoru :wink: věřtě mi bez dolití tam zůstane spousta vzduchu a jakmile se nastartuje autíko spapá naftičku z dadiček a čerpadlo za tu chvilku nenačerpadlá plný filtr a jakmile začne čerpadlat vzduch je konec už to nechytí :oops:
- nic jinýho než souhlas

Re: Problemy se vstřiky u 1.8 TDCI

Napsal: 27.07.2010 12:35
od spanel
Z vlastní zkušenosti mohu doporučit namočit nový filtr předem do čisté nafty, aby si nasákl, pak jej vložit, dolít naftou nádobku, pečlivě nasadit těsnění a s citem, ale pevně přitáhnout závit víka (přidržet víko, aby se nepootočilo do nevhodné polohy), po dotažení zkontrolovat, zda se víko nepohybuje. S povoleným odvzdušňovákem ještě doplnit naftu do vršku nádobky přes horní nátrubek a odvzdušňovák uzavřít. Pak by to po lehkém kuckání mělo točit a startovat. V případě, že motor nechce startovat odvzdušnit soustavu povolením převlečných matek před vstřiky (klíč 13 a 17) - povolit, chviličku točit a jakmile začne téct nafta, tak přestat točit a dotáhnout. Doporučuji dělat to zastudena, protože při dotažení za tepla po vychladnutí mohou vstřiky lehce prosakovat, nebo to později ještě jednou dotáhnout zastudena. Toť má zkušenost. :idea: