Stránka 3 z 3
Re: Rachtání motoru.
Napsal: 10.09.2012 18:56
od Fabio88
Zdravím lidi, mám také podobný problém s rachtáním v motoru.. Jde o to, že při studeném startu motoru mi připadá, jakoby to startovalo na tři válce.. je to strašný hluk... po chvilce toto přestane a klape vše v pohodě... mám podezření na svíčky, tak se chci zeptat po jakých intervalech se mění a zda-li je možná nějaká jejich oprava v podobě vyčištění... Jak jsem psal toto se děje pouze při studeném startu, u ostatních startů je vše OK

děkuji za pomoc, do zimy to musím vyřešit, abych pak vůbec nastartoval

Re: Rachtání motoru.
Napsal: 10.09.2012 21:18
od důchodce
Podle nahrávky bych řekl, že se jedná o spodní řemenici klínového řemene. Řemenice je složená tak, že mezi díly je guma, která se časem vytlačí a pak dochází k podobným zvukům.
Re: Rachtání motoru.
Napsal: 11.09.2012 09:32
od V12
Kde je ta nahravka ?
Moj byvaly 2.0TDCI tiez pri teplotach pod 5 stupnov startoval s naznakmi trojvalcovania a to aj s novymi zhavicmi. Vymena vstrekovacov (za jazdene so 60 k km) tuto teplotu posunula na -5, pri starte pod -15 bolo uz jasne a zretelne, trvalo cca 15 sekund na normalnu naftu, 5 sekund na OMV premium. Tento problem malo viacero ludi s motormi 2.0HDI (TDCI) a velmi casto to koncilo diagnozou poohybanych ojnic, co bola standardna choroba tychto motorov do roku vyroby 2007 vratane. Az potom zabozruti prisli na to, ze ich treba zpevnit. Toto trojvalcovanie a ozyvajuci sa DMF boli dovody, preco slo auto z baraku.