Stránka 3 z 25

Napsal: 04.12.2006 20:29
od Ahmed
Bohuzel nevim. Ale kdyz je zaslepene, tak uz ho cistit nemusis, ne? :D

Napsal: 05.12.2006 14:39
od bocekr
zaslepene sice je ale ten hnus se mi tam vůbec nelíbí :D

Napsal: 08.12.2006 14:14
od streety
A jaký tvar toho těsnění jste udělali? to jako jen čtvereček přes tu díru? Já to ještě neměl rozebraný,tak se ptám jako pako,ale snad někdo odepíše...A plech tak 1mm tlustý?

Napsal: 08.12.2006 16:22
od streety
Tak jsem to zaslepil taky,byl jsem se podívat jak to vypadá,zjistil jsem že tam není žádné těsnění,čož sem se divil,tak jsem tam prdnul takovej obdélníček plechu co sem našel v garáži,je to tak 0,5mm tlustý, to by mohlo stačit,je to na zkoušku,když tak bych pak udělal přesně plíšek s dvěma dírkama ve tvaru té příruby... Tak uvidíme jestli to bude ještě kouřit,ale doufám že se tím nepokazí nic jinýho,třeba spotřeba,jestli když tam půjde vlastně stále studený vzduch,tak jestli to nebude žrát víc...No tak mám počítač,se dozvím hned jak to vyzkouším...

Napsal: 08.12.2006 17:00
od bocekr
ja sem tam daval taky 0,5 plech- nerez, a udělal sem to i s dírama podle te příruby, ja a ke spotřebě: než sem se na to vrhl mi to žralo přes 7,5 litru a po zaslepení mi to přestalo kouřit a spotřeba je mezi 5-6 litry takže pro mně je to jednoznačně přínos? A co ty?

Napsal: 09.12.2006 09:37
od pelen
Z italskeho serveru, asi rozmer zaslepky EGR ventilu:

Obrázek

Napsal: 09.12.2006 10:11
od bocekr
jo přesně takového tvaru sem tu záslepku udělal

Napsal: 09.12.2006 10:47
od streety
A ty rozměry sou taky stejný jako si dělal ty? Dnes to teprve vyzkouším... Tak uvidíme...

Napsal: 09.12.2006 18:02
od Ahmed
Je tam mam normalne obdelnik, ktery neni nijak presne udelany a je to ok. Tam jde hlavne o to zacpat tu diru, na nejakou estetiku neni treba moc hledet :D

Napsal: 09.12.2006 18:08
od bocekr
určitě jde o to zacpat díru, ale když sem mněl sundanou tu trubku co k tomu vede tak už sem to udělal podle toho.. :D

Napsal: 11.12.2006 17:39
od abe
Hoj kluci,tak jsem si to zaslepil primo mezi EGR a potrubim co vede k vyfuk. potrubi.Hodil jsem tam nerez plech,ktery jsem vyrezal podle spodku EGR nebo te trubky co je mezi EGR a svodama,jak kdo chce.Vytah jsem kulicku co jsem mnel narvanou v hadicce co vedla do EGR(nouzove reseni).Delal jsem to v sobotu,takze to nemam jeste poradne vyzkousene.Uvidime po tydnu :lol: Ale urcite to bude 100krat lepsi nez ta kulicka.Jdu zkouset :D :D :D

Napsal: 11.12.2006 17:42
od bocekr
tak doufám že to bude mít pozitivní výsledek tak jak u mně... :P

Napsal: 11.12.2006 18:29
od pelen
bocekr píše:tak doufám že to bude mít pozitivní výsledek tak jak u mně... :P
Na zaslepeni je tam jen ten plech nebo jeste nejake tesneni - klingerit apod. ? :roll:

Napsal: 11.12.2006 18:34
od bocekr
když sem to rozebral tak sem se divil že tam nic není- myslím tím těsnění
podle příruby sem udělal záslepku z plechu nerezi a pro jistotu sem si udělal i těsnění z tenkého klingeritu.
A dal sem to v pořadí těsnění, záslepka a pak ta spodní trubka a dotáhl sem to... :D

Napsal: 11.12.2006 21:52
od pelen
bocekr píše:když sem to rozebral tak sem se divil že tam nic není- myslím tím těsnění
podle příruby sem udělal záslepku z plechu nerezi a pro jistotu sem si udělal i těsnění z tenkého klingeritu.
A dal sem to v pořadí těsnění, záslepka a pak ta spodní trubka a dotáhl sem to... :D
Take bych to tak asi resil. Zkusim si predem nachystat tu nerez zaslepku a az budu na jare menit olej ji tam zkusim namontovat. :wink: