Perna_81 píše:No to je pro mě až neuvěřitelný, když čtu o tvé spotřebě do Francie.. Z toho vyplývá, že méně komplikovaný a spolehlivější benzinový motor, je ve finále i úspornější!

Já dal Francii a zpět teď nedávno s plnou palubou a rakví na střeše za 7.0 L/100km s dieselem!!!
Nějak mi to žere, asi se taky pustíme do kuchnutí DPF a ještě nějaký to poladěníčko na více koníků

Tak jeste nez budes delat nejake zavery a neco kuchat

tak je potreba jakym stylem jsem jel tu francii

nemel jsem rakev, ale byl jsem plne nalozeny, kola samozrejme nafouknuta tak jak maji pri plne obsazenem aute byt, rychlost: +- 120 km/h dle GPS, druhe auto byla octavia 1, v 1,9 TDI, meli rakev a byli plne nalozeni, jeli jsme spolu takze rychlost totozna, a jejich spotreba byla udajne 6/100 dle palubaku, ja spotrebu pocital bo nemam palubak
Ono asi kdybch chtel jet svizneji trebas tech 130-140 km/h (realnych), tak by ta spotreba byla asi o dost horsi, ne kazdy se chce loudat jako ja
zdenyvm píše:Neklesej na mysli, já jsem ho koupil loni v listopadu a po tisíci km mi umřelo turbo... Naštěstí se k tomu postavil prodejce čelem a vyměnil ho za svoje peníze.
K tomu DPF - dívám se že jsi ze Zlínského kraje - já jsem z Valmezu a fakt toho výletu do Bystřice nad Pernštejnem nelituju. Mají tam pěkné náměstí, jsem se tam prošel a za tři hoďky jel zpátky už vykuchaný.

No jo ale ten prodejce, co to prodava doma na dvorecku se k tomu asi tezko postavi celem
evulka píše:... Auto mám půl roku, s opravama mě vyšlo na 200tisíc, no bazar by mi za to teď dal tak 100 a šla bych dom....

to mas stopro pravdu, to uz je takovej udel obchodu no
A i kdyz vubec netusim k cemu slouzi to DPF, je me to az ironicky vtipne, ze automobilky vymysleji vselijake soucasti aby si je pak majitel nechal vykuchat

(tim nenarazim na vas co jste to nechali odstranit, ale na automobilku, abych nebyl spatne pochopen

)