netáhne, nebrzdí

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8461
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: netáhne, nebrzdí

Příspěvek od lucky.jack » 27.12.2011 20:55

MedWed píše:aktuator vymenen... porucha odstranena :)
resp zatim se neprojevila :)
Kdes ho splašil?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
MedWed
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hana
Kontaktovat uživatele:

Re: netáhne, nebrzdí

Příspěvek od MedWed » 28.12.2011 00:44

vita_k> nedre, hejbe, propousteni vzduchu nemuzu potvrdit, ale temer jiste ano. O konektoru nevim :nixw: z hlavy, pripadne po konzultaci s panem mechanikem reknu vic...

lucky.jack> netusim, jeho sehnani neni moje prace ale pana mechanika... ale byl sehnanej, a musim rict, ze za celkem rozumny penize (ani sam nevim za kolik, bo jsem platil az celkovou sumu a nevzal jsem si papirek s rozpoctem)
1, Ford Focus Combi, r.v. 2007, 1,6TDCi, "Sulfid Combi", DPF off, motor 80@94kW, 244@281Nm
2, Ford Focus Combi, r.v. 1999, 1,8TDDi, "Silver Combi" Ghia

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Tvrdý brzdový pedál

Příspěvek od Mr.Zdenda » 09.11.2012 19:07

Zdravím,

nechtěl jsem zakládat zbytečně nové téma, ale můj problém je podobný několika tématem na fóru.

Od minulého týdne kdy jsem po týdnu šel nastartovat auto(jezdím 2x za týden), couvám z parkoviště z řady, šlápnu na brzdu a pedál tvrdej jak beton-jako by nejel posilovač brzd. Po prošlápnutí OK.

Druhý den od jízdy po nastartování pedál v pohodě. Zkoušel jsem při vypnutém motoru několikrát sešlápnout pedál a ztuhnul. Když jsem na něj šlápnul a nastartoval tak povolil hned. Dnes ale opět po týdnu nastartuji, šlápnu na pedál a opět tvrdý-hrozně dlouho na můj vkus trvalo než změknul.

Za jízdy brzda ok, zkoušel jsem několikrát na to hamtnout a to je v pohodě-pocitově zastavím téměř na místě...

Můžete mi prosím někdo zkusit poradit co s tím?

Vyčetl jsem něco o tom co se tady na fóru zmínilo, nějakej ten ventilek či co(http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recall ... Text=Blank) v jehož popisu je zmíněno že při nízkých okolních teplotách může být tvrdý brzdový pedál. Ono by to i tak nějak odpovídalo, začlo to dělat až nyní s poklesem teplot venku a s příchodem zimy.
Jsem momentálně v ÚnL, tak tady ze servisů jen HOMOLKA, což na fóru jsem neviděl moc pozitivní ohlasy.

Děkuji za pomoc.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: netáhne, nebrzdí

Příspěvek od paranmax » 10.11.2012 17:23

Ahoj

me to udělalo za 1.rok asi 4x na posled někdy v létě po 25.minutách jízdy. Mel jsem to na diagnostce ve Ford Carent brno a tam na nic nepřisli. Pouze mě doporuculi vyměnit posilocač brzd a vakuovu pumpu + vedení. Na papíře byla cena 20000kč. (pumpu proto že neudělala pri testu za určitou dobu tolik podtlaku co měla a posilovač pro jistotu). Když jsem to testoval já na rovince jsem brzdil často cca 1xza sekundu asi 80x po sobě a pokazdé to zabrzdilo. Jestě jsem vypozoroval ze pokud se to projeví tak v pedalu citim takové vybrování jak od ABS ale mnohem menčí.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: netáhne, nebrzdí

Příspěvek od Mr.Zdenda » 11.11.2012 16:03

paranmax píše:Ahoj

me to udělalo za 1.rok asi 4x na posled někdy v létě po 25.minutách jízdy. Mel jsem to na diagnostce ve Ford Carent brno a tam na nic nepřisli. Pouze mě doporuculi vyměnit posilocač brzd a vakuovu pumpu + vedení. Na papíře byla cena 20000kč. (pumpu proto že neudělala pri testu za určitou dobu tolik podtlaku co měla a posilovač pro jistotu). Když jsem to testoval já na rovince jsem brzdil často cca 1xza sekundu asi 80x po sobě a pokazdé to zabrzdilo. Jestě jsem vypozoroval ze pokud se to projeví tak v pedalu citim takové vybrování jak od ABS ale mnohem menčí.
Hezké, uvidím jak pochodím a snad nebudou chtít měnit půlku auta jako u tebe..
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: netáhne, nebrzdí

Příspěvek od Mr.Zdenda » 16.11.2012 09:29

v pondělí ve Fordu, po sdělení problému mi zavolali mistra, přišel mladej kluk, otevřel kapotu a řekl:"problém je v tomhlectom ventilu, tu závadu nám".

provedena výměna za cca 30minut, cena 571,-, z toho 131,- náhradní díl po slevě(původně cca 200,-), zbytek práce.

Dneska jsem po pracovním týdnu sedl do vymrzlého auta a dobrý-tak snad vědí co dělají. :roll: :bravo22:
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: netáhne, nebrzdí

Příspěvek od stano. » 16.11.2012 09:40

Ktory ventil? Na podtlakovej hadici do posilnovaca brzd?

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: netáhne, nebrzdí

Příspěvek od paranmax » 16.11.2012 17:32

Mr.Zdenda píše:v pondělí ve Fordu, po sdělení problému mi zavolali mistra, přišel mladej kluk, otevřel kapotu a řekl:"problém je v tomhlectom ventilu, tu závadu nám".

provedena výměna za cca 30minut, cena 571,-, z toho 131,- náhradní díl po slevě(původně cca 200,-), zbytek práce.

Dneska jsem po pracovním týdnu sedl do vymrzlého auta a dobrý-tak snad vědí co dělají. :roll: :bravo22:
Tak to tam jsou asi chytřejší než v tom carentu. Nemas nahodou cislo finis na fa že by si mi ho poslal?
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: netáhne, nebrzdí

Příspěvek od Mr.Zdenda » 17.11.2012 18:22

Ten ventil vím který je-vizuelně. Vyfotím to, až se k tomu dostanu, ale co tam s ním dělali přesně nevím, nicméně závada zmizela.
Na faktuře je u toho "sada o-kroužek" a číslo 1503275, nic jiného kromě "diagnostika brzd-zdá se nefunkční posilovač" tam není. Snad Vám to též pomůže. Bylo mi řečeno že u těch 2.0 TDCi se to stává.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
tony.pils
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 14.02.2013 08:45
Bydliště: Plzeň

Re: netáhne, nebrzdí

Příspěvek od tony.pils » 22.03.2013 09:50

Tak abych taky púřidal svojí troškou do mlýna. Když jsme koupili našeho fufa, zdálo se mi, že je to až moc líný. Postupem času se mi zdálo, že tam vlastně ani neni turbo, protože to vůbec netahne, maximálně tak na 1ku a 2ku a pak už nic. Do kopce bylo potřeba podřadit na 3ku, jinak jste to auto do toho kopce tlačili očima... Všechno ale bylo tak jak má, turbo vypadalo OK, žádná chyba vyjma občasné chyby EGR ventilu...
Bohužel jsem pro opravu zvolil špatný postup. Odpojil jsem EGR (jen el. konektor), odpojil a znovu zapojil všechny konektory okolo vzduchu, pořádně nasunul všechny podtlakový hadičky a trochu promáznul to táhlo ektuátoru u turba a ejhle, auto tahne jako nový :-D. A i při zpětné připojení EGR ventilu...
Takže buď to bylo EGRem a tím, že jsem ho odpojil, jsem ho vyřadil z funkce a je zavřenej i teď, nebo byl někde nějakej špatnej kontakt a nebo zaseklej aktuátor...
Ford Focus II 1.6 TDCI 66kW 2008
Škoda Fabia 1.4 MPI, 2001
Fiat Punto 1.1 55S, 1997

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: netáhne, nebrzdí

Příspěvek od Marod22 » 22.03.2013 16:35

Sorry za OT, ale v podpise máš focus 1,6 TDCi 66kw a DPF. Tento motor ale DPF nemá.

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: netáhne, nebrzdí

Příspěvek od Sagic » 22.03.2013 20:24

V nemecku si ho treba nekdo dal dodatecne. Tam je totiz danove zvyhodneni tusim za lepsi emise, ale to bude asi blbost.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
tony.pils
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 14.02.2013 08:45
Bydliště: Plzeň

Re: netáhne, nebrzdí

Příspěvek od tony.pils » 23.03.2013 13:32

Kdyby tam DPF nebyl, tak to tam nepíšu. Ikdyž po víkendu už by tam po něm měl zbýt jen futrál :-D. Téměř na všech německých 1.6 66kw namontovaný je od výroby... Je to něco jako solární panely. Tváří se to ekologicky ale v celkové bilanci to životní prostředí zatěžuje víc...
Ford Focus II 1.6 TDCI 66kW 2008
Škoda Fabia 1.4 MPI, 2001
Fiat Punto 1.1 55S, 1997

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: netáhne, nebrzdí

Příspěvek od paranmax » 23.03.2013 13:55

A to je jaká euro norma? Bez DPF plnil už euro4 tak ted to musi být 5 ne?
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: netáhne, nebrzdí

Příspěvek od Marod22 » 24.03.2013 17:19

To sa mi celé nejak nezdá :bebng:

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti