Stránka 3 z 5
Re: netáhne, nebrzdí
Napsal: 27.12.2011 20:55
od lucky.jack
MedWed píše:aktuator vymenen... porucha odstranena

resp zatim se neprojevila

Kdes ho splašil?
Re: netáhne, nebrzdí
Napsal: 28.12.2011 00:44
od MedWed
vita_k> nedre, hejbe, propousteni vzduchu nemuzu potvrdit, ale temer jiste ano. O konektoru nevim

z hlavy, pripadne po konzultaci s panem mechanikem reknu vic...
lucky.jack> netusim, jeho sehnani neni moje prace ale pana mechanika... ale byl sehnanej, a musim rict, ze za celkem rozumny penize (ani sam nevim za kolik, bo jsem platil az celkovou sumu a nevzal jsem si papirek s rozpoctem)
Tvrdý brzdový pedál
Napsal: 09.11.2012 19:07
od Mr.Zdenda
Zdravím,
nechtěl jsem zakládat zbytečně nové téma, ale můj problém je podobný několika tématem na fóru.
Od minulého týdne kdy jsem po týdnu šel nastartovat auto(jezdím 2x za týden), couvám z parkoviště z řady, šlápnu na brzdu a pedál tvrdej jak beton-jako by nejel posilovač brzd. Po prošlápnutí OK.
Druhý den od jízdy po nastartování pedál v pohodě. Zkoušel jsem při vypnutém motoru několikrát sešlápnout pedál a ztuhnul. Když jsem na něj šlápnul a nastartoval tak povolil hned. Dnes ale opět po týdnu nastartuji, šlápnu na pedál a opět tvrdý-hrozně dlouho na můj vkus trvalo než změknul.
Za jízdy brzda ok, zkoušel jsem několikrát na to hamtnout a to je v pohodě-pocitově zastavím téměř na místě...
Můžete mi prosím někdo zkusit poradit co s tím?
Vyčetl jsem něco o tom co se tady na fóru zmínilo, nějakej ten ventilek či co(
http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recall ... Text=Blank) v jehož popisu je zmíněno že při nízkých okolních teplotách může být tvrdý brzdový pedál. Ono by to i tak nějak odpovídalo, začlo to dělat až nyní s poklesem teplot venku a s příchodem zimy.
Jsem momentálně v ÚnL, tak tady ze servisů jen HOMOLKA, což na fóru jsem neviděl moc pozitivní ohlasy.
Děkuji za pomoc.
Re: netáhne, nebrzdí
Napsal: 10.11.2012 17:23
od paranmax
Ahoj
me to udělalo za 1.rok asi 4x na posled někdy v létě po 25.minutách jízdy. Mel jsem to na diagnostce ve Ford Carent brno a tam na nic nepřisli. Pouze mě doporuculi vyměnit posilocač brzd a vakuovu pumpu + vedení. Na papíře byla cena 20000kč. (pumpu proto že neudělala pri testu za určitou dobu tolik podtlaku co měla a posilovač pro jistotu). Když jsem to testoval já na rovince jsem brzdil často cca 1xza sekundu asi 80x po sobě a pokazdé to zabrzdilo. Jestě jsem vypozoroval ze pokud se to projeví tak v pedalu citim takové vybrování jak od ABS ale mnohem menčí.
Re: netáhne, nebrzdí
Napsal: 11.11.2012 16:03
od Mr.Zdenda
paranmax píše:Ahoj
me to udělalo za 1.rok asi 4x na posled někdy v létě po 25.minutách jízdy. Mel jsem to na diagnostce ve Ford Carent brno a tam na nic nepřisli. Pouze mě doporuculi vyměnit posilocač brzd a vakuovu pumpu + vedení. Na papíře byla cena 20000kč. (pumpu proto že neudělala pri testu za určitou dobu tolik podtlaku co měla a posilovač pro jistotu). Když jsem to testoval já na rovince jsem brzdil často cca 1xza sekundu asi 80x po sobě a pokazdé to zabrzdilo. Jestě jsem vypozoroval ze pokud se to projeví tak v pedalu citim takové vybrování jak od ABS ale mnohem menčí.
Hezké, uvidím jak pochodím a snad nebudou chtít měnit půlku auta jako u tebe..
Re: netáhne, nebrzdí
Napsal: 16.11.2012 09:29
od Mr.Zdenda
v pondělí ve Fordu, po sdělení problému mi zavolali mistra, přišel mladej kluk, otevřel kapotu a řekl:"problém je v tomhlectom ventilu, tu závadu nám".
provedena výměna za cca 30minut, cena 571,-, z toho 131,- náhradní díl po slevě(původně cca 200,-), zbytek práce.
Dneska jsem po pracovním týdnu sedl do vymrzlého auta a dobrý-tak snad vědí co dělají.

Re: netáhne, nebrzdí
Napsal: 16.11.2012 09:40
od stano.
Ktory ventil? Na podtlakovej hadici do posilnovaca brzd?
Re: netáhne, nebrzdí
Napsal: 16.11.2012 17:32
od paranmax
Mr.Zdenda píše:v pondělí ve Fordu, po sdělení problému mi zavolali mistra, přišel mladej kluk, otevřel kapotu a řekl:"problém je v tomhlectom ventilu, tu závadu nám".
provedena výměna za cca 30minut, cena 571,-, z toho 131,- náhradní díl po slevě(původně cca 200,-), zbytek práce.
Dneska jsem po pracovním týdnu sedl do vymrzlého auta a dobrý-tak snad vědí co dělají.

Tak to tam jsou asi chytřejší než v tom carentu. Nemas nahodou cislo finis na fa že by si mi ho poslal?
Re: netáhne, nebrzdí
Napsal: 17.11.2012 18:22
od Mr.Zdenda
Ten ventil vím který je-vizuelně. Vyfotím to, až se k tomu dostanu, ale co tam s ním dělali přesně nevím, nicméně závada zmizela.
Na faktuře je u toho "sada o-kroužek" a číslo 1503275, nic jiného kromě "diagnostika brzd-zdá se nefunkční posilovač" tam není. Snad Vám to též pomůže. Bylo mi řečeno že u těch 2.0 TDCi se to stává.
Re: netáhne, nebrzdí
Napsal: 22.03.2013 09:50
od tony.pils
Tak abych taky púřidal svojí troškou do mlýna. Když jsme koupili našeho fufa, zdálo se mi, že je to až moc líný. Postupem času se mi zdálo, že tam vlastně ani neni turbo, protože to vůbec netahne, maximálně tak na 1ku a 2ku a pak už nic. Do kopce bylo potřeba podřadit na 3ku, jinak jste to auto do toho kopce tlačili očima... Všechno ale bylo tak jak má, turbo vypadalo OK, žádná chyba vyjma občasné chyby EGR ventilu...
Bohužel jsem pro opravu zvolil špatný postup. Odpojil jsem EGR (jen el. konektor), odpojil a znovu zapojil všechny konektory okolo vzduchu, pořádně nasunul všechny podtlakový hadičky a trochu promáznul to táhlo ektuátoru u turba a ejhle, auto tahne jako nový

. A i při zpětné připojení EGR ventilu...
Takže buď to bylo EGRem a tím, že jsem ho odpojil, jsem ho vyřadil z funkce a je zavřenej i teď, nebo byl někde nějakej špatnej kontakt a nebo zaseklej aktuátor...
Re: netáhne, nebrzdí
Napsal: 22.03.2013 16:35
od Marod22
Sorry za OT, ale v podpise máš focus 1,6 TDCi 66kw a DPF. Tento motor ale DPF nemá.
Re: netáhne, nebrzdí
Napsal: 22.03.2013 20:24
od Sagic
V nemecku si ho treba nekdo dal dodatecne. Tam je totiz danove zvyhodneni tusim za lepsi emise, ale to bude asi blbost.
Re: netáhne, nebrzdí
Napsal: 23.03.2013 13:32
od tony.pils
Kdyby tam DPF nebyl, tak to tam nepíšu. Ikdyž po víkendu už by tam po něm měl zbýt jen futrál

. Téměř na všech německých 1.6 66kw namontovaný je od výroby... Je to něco jako solární panely. Tváří se to ekologicky ale v celkové bilanci to životní prostředí zatěžuje víc...
Re: netáhne, nebrzdí
Napsal: 23.03.2013 13:55
od paranmax
A to je jaká euro norma? Bez DPF plnil už euro4 tak ted to musi být 5 ne?
Re: netáhne, nebrzdí
Napsal: 24.03.2013 17:19
od Marod22
To sa mi celé nejak nezdá
