Zetec remen, duratec retez.
Do mesta bude stacit cokoli, i ta 1.6 bude v pohode. A cim mensi objem, tim lepsi spotreba na to mesto. Mimo mesto, tim spis na dalnici, bude znat, ze 1.6 pojede malo, bude se muset tocit, zvlast kdyz pojede vic lidi. Dalnicni kara to nebude...tam urcite 1.8 nebo dvoulitrik. Zase ne ze by s 1.6 neslo jezdit po dalnici, tim se nechci nikoho dotknout

Ale pruzne zrychleni bude horsi, bude dele trvat nez se to "rozebehne" a bude potreba vice radit.
Rozdil oproti felicii se casem smaze a bude se ti zdat, ze to stejne nejede
Spotreba 1.8 oproti 1.6 bude mit minimalni rozdil pri beznem uzivani, kdyz budes chtit, tak ten pullitr hrave stahnes stylem jizdy, cili tohle bych neresil.
Jo a 1.6 s tim variabilnim necim je vykonnejsi pri vysokych otackach, ktere, jak jsi psal, nebudes chtit moc vyuzivat, podle me je tento motor zbytecny, je jen na okrasu, aby bylo videt na papire, ze to je novejsi a "lepsi", ale ono to bude spis stejne.
Flexifuel je zajimava varianta, kdyby se neco takovyho nachomejtlo za slusnou cenu, tak proc ne. Obyc motor neco lihu taky zvladne, ale FFL pobere bez poskozeni E85 v pohode a tam uz se to cenove vyplati, kdyz je tahle vlastnost v aute "zadarmo". Lepsi nez pak bojovat s plynem, kterej muze delat problemy nez se to vychyta.
Cili 1.6 v poho na takove to domaci jezdeni, je to nejcastejsi motor, neurazi, neprekvapi, je spolehlivy, servis bude nejlevnejsi ze vsech ostatnich.
Na caste dalky spis silnejsi, ale je jich mene. Ten nicotny rozdil ve spotrebe je par kacek a odmenou budou kone navic.
Dvoulitr od fokiho by me teda vubec neurazil
