Stránka 3 z 4
Re: Vibrace brzd
Napsal: 09.02.2013 20:13
od Devilstorm
6666667 píše:Zase dík moc

To snad ani nejde normálně najít. Obchod hodně na nic, když to podle výběru auta najde jen žlutý, červený destičky a turbogroove, ultimax kotouče. Blade disky se ještě dají dohledat manuálně přes seznam aut, ale modré destičky vůbec

Budu věřit tvému kódu a snad budou destičky pasovat. Jich mají 21 skladem se ani nedivím
Takže to vypadá na
EBC High Carbon Blade Brake Discs +
EBC Blue Stuff Pads +
Goodridge brake hoses +
AP Racing Formula DOT 5.1 Brake & Clutch Fluid to by mohlo stačit na trochu toho jezdění na okruhu.
Nebo pokud by se ti ty kódy nezdáli, můžeš vyzkoušet ty Feroda DS2500, vím o 2 lidech co je dali na seriové kotouče a velice si je pochvalovali. A Dany na type-r foru je myslím hodnotil srovnatelně s BlueStuff. Každopádně ani s jedním neuděláš chybu

Re: Vibrace brzd
Napsal: 09.02.2013 21:18
od HmerX
Hal9000 píše:Moment kdy jsou kola už blokovaná určuje ŘJ a ta pak dá signál k odblokování. ŘJ se dá, protože je elektronická nastavit.
http://cs.wikipedia.org/wiki/ABS
A jak pozná ŘJ na jakém povrchu zrovna jedeš?

kdyby to bylo nějak pevně nastaveno, tak nikdy ABS na sněhu nezafunguje, ne? Předse nemůže ABS reagovat stejně na suchu, mokru, sněhu nebo ledu

a nebo tomu teda fakt nerozumim

Hádat se nechci ... fakt by mě osobně zajímalo, jak teda ABS funguje ...
Re: Vibrace brzd
Napsal: 09.02.2013 21:25
od Hal9000
Když už tě to tak opravdu zajímá, tak se nepoužívají
Máš to popsáno v odkazu, kde je to pěkně vysvětleno. Nebo se zeptej Balla.
Re: Vibrace brzd
Napsal: 09.02.2013 21:32
od HmerX
Hal9000 : no tak sorry za nevhodného smajla

Re: Vibrace brzd
Napsal: 09.02.2013 22:54
od Brehowicz
K funkci ABS ,pokud je jim auto vybano mělo by zafungovat na jakemkoliv povyvrchu pokud je vyvinuta taková brzdná síla na pedál která vyvolá bloknutí kola,abs tlak v systému sníži aby se začlo kolo opět odvalovat.Síla na pedál nutná k zafungování ABS se bude značně lišit od toho jak kluzký povrch bude pod kolem.
Více
http://cs.autolexicon.net/articles/abs- ... ng-system/
Re: Vibrace brzd
Napsal: 09.02.2013 23:45
od ballu
V odkazech to je hezky popsáno. Vše je závislé od hranice adhéze, to znamená, že při použití širších gum , se o nějakých 10% snižuje pravděpodobnost kopnutí ABS do pedálu. Proto při dupnutí na brzdu v autě na širších gumách a ABS ani trochu neťukne, je známkou toho , že velikost kotoučů a kvalita brzd již zaostává výkonově za osazením pneumatik s vyšší přilnavostí. Proto se i tímto pozná kvalita pneumatiky, při jedné ABS ještě kopne, ale u měkší pneumatiky která má větší přilnavos se začnou kotouče rozžhavovat do ruda. Nikdy se nestane, že na brzdy se chodí v ideálním přímém směru, vždy je podvozek trochu rozvlněn nerovnostma , mírným natočením kol do rejdu,4 gumy mají každá jinou přilnavost a v tuto chvíli nastupuje ABS, které to má srovnat na přiměřenou sílu na každé kolo, aby se nebloklo. To by však musel být i perfektní cit v noze na pedálu, aby se nadávkoval tlak tak aby ABS nemuselo kopnout. Tomu však nedojde , protože to gramznutí na pedál úmyslně nebo v krytické situaci vždy nějakou odezvu ABS do pedálu udělá. Stačí to vysvětlit technicky z praxe takto? dokonce jsem dělal ověřovací serii logické kostky ABS pro Porsche.
Re: Vibrace brzd
Napsal: 10.02.2013 00:04
od kozlow
no tak tím se to vysvětluje, já měl na mysli celou dobu konkrétně kopnutí, né rozložení té síly

Re: Vibrace brzd
Napsal: 10.02.2013 08:59
od 6666667
Devilstorm píše:
Nebo pokud by se ti ty kódy nezdáli, můžeš vyzkoušet ty Feroda DS2500, vím o 2 lidech co je dali na seriové kotouče a velice si je pochvalovali. A Dany na type-r foru je myslím hodnotil srovnatelně s BlueStuff. Každopádně ani s jedním neuděláš chybu

Mě se hlavně líbí, že u tech BlueStuff psal, že jsou takřka nezničitelné. Že sice neoslní brzdným účinkem, to beru hodně s klidem, ten člověk žije někde jinde

a že jsou dobré pro začátečníky
Každopádně napíšu do EBC kvůli potvrzení kódů a zeptám se co by mi oni doporučili za kombinaci kotoučů a desek.
Re: Vibrace brzd
Napsal: 10.02.2013 09:59
od Devilstorm
Jasný, super

Pak dej určitě vědět, co ti napsali

Re: Vibrace brzd
Napsal: 10.02.2013 16:40
od Fokal
Jestli do toho můžu vložit, tak já teď mám desky DS2500 a obyč kotouče TRW (defacto serie na RS) a zatim to vypadá dost slibně, oproti destičkám TRW. Ještě jsem je ale pořádně netestnul, tak pak můžu poreferovat. Až se desky sjedou, tak je dám asi znovu a k nim nejspíš EBC Ultimax, případně něco podobnýho s drážkama

Re: Vibrace brzd
Napsal: 11.02.2013 17:54
od 6666667
Devilstorm píše:Jasný, super

Pak dej určitě vědět, co ti napsali

Takže co mi napsali:
Že moje zvolená kompinace disků High Carbon Blade a Bluestuff destiček bude dobře pracovat, ale destičky, že nejsou pro silniční použití a v některých zemích nejsou legální. Pokud používám auto i pro běžný provoz, budou lepší volbou Yellowstuff destičky.
Re: Vibrace brzd
Napsal: 14.02.2013 12:17
od Devilstorm
jj BlueStuff nejsou pro silniční použití. Ale osobně, kdo ti bude sundavat destičky a koukat jestli splňují nějakou normu

A určitě toho vydrží o dost víc než yellowstuff

Re: Vibrace brzd
Napsal: 14.02.2013 13:16
od h4rr0d
Devilstorm píše:jj BlueStuff nejsou pro silniční použití. Ale osobně, kdo ti bude sundavat destičky a koukat jestli splňjí nějakou normu

A určitě toho vydrží o dost víc než yellowstuff

Likvidator
Re: Vibrace brzd
Napsal: 14.02.2013 14:28
od Devilstorm
nesmíš bourat

A nebo z nich všechny nápisy seškrábat aby nešlo zjistit co to je zač. Pak je v kelu i likvidátor. Jako že likvidátor zkoukne rozměr pneu, to ještě beru, ale že by kontroloval i typ destiček, to mi přijde docela přitažený za vlasy.
Re: Vibrace brzd
Napsal: 14.02.2013 16:19
od 6666667
Za chvíli mi nebude pasovat i rozměr pneu

A když koukne do interiéru, kde nebude nic než sedačka, v kufru baterka a kapota z carbonu s dírama jak v ementálu a mnoho dalších věcí, tak destičky asi řešit nebude
