Stránka 3 z 5
Napsal: 09.05.2007 22:02
od pelen
couddy píše:pelene poškádlím tě:

nezapomeň, že máte o 10koní méně
wolfovi2: jak říkáš
všem tddi nezloibte se kamarádi ještě mám 1.6

možná příští týden už budu psát jinak

Ja se nenecham rozhodit.
1) papirovy vykon bude s toleranci mozna az +-10%, takze muzeme mit i stejne vykony
2) v nekterych situacich je lepsi mit vetsi moment nez vykon
Napsal: 09.05.2007 22:07
od Jozkablack
No a o tom to je....na Tddi se mi líbí zátah od spodu a nemusim ho točit jak divej a ta spotřeba do 6l a to ať dělám co dělám, ale je to daný tim že mám rodinu a úchylky točit motory na 5tis. mě už přešli!! Na to jsem měl o pulku lehčí Mitsubishi a se 150koňma!! To byla jízada!
Napsal: 09.05.2007 22:20
od 40007
nevím jestli se to sem hodí... ale snad ano.... chtěl bych se zeptat těch kdož mají diesla na jaké minimální ot jezdí aby fofo nezdechlo?? Ať hledám jak hledám tak to nikde nenacházím

Dík
Napsal: 09.05.2007 22:21
od Ahmed
couddy píše:pelene poškádlím tě:

nezapomeň, že máte o 10koní méně
wolfovi2: jak říkáš
všem tddi nezloibte se kamarádi ještě mám 1.6

možná příští týden už budu psát jinak

Do sedadla te zatlaci kroutak a ne kW

Napsal: 09.05.2007 22:43
od Hallogen
40007 píše:nevím jestli se to sem hodí... ale snad ano.... chtěl bych se zeptat těch kdož mají diesla na jaké minimální ot jezdí aby fofo nezdechlo?? Ať hledám jak hledám tak to nikde nenacházím

Dík
No nevím,ale já občas lechtám pětku na 900 otáček..a jde to....

Napsal: 09.05.2007 23:17
od pelen
Hallogen píše:40007 píše:nevím jestli se to sem hodí... ale snad ano.... chtěl bych se zeptat těch kdož mají diesla na jaké minimální ot jezdí aby fofo nezdechlo?? Ať hledám jak hledám tak to nikde nenacházím

Dík
No nevím,ale já občas lechtám pětku na 900 otáček..a jde to....

Hallogena neber, zapomnel rict, ze pri jizde z kopce.
Minimum je podle situace, ale na rovine cca 1500-1600 ot. Pod 1500 se zacina dusit, to poznas sam.

Napsal: 09.05.2007 23:50
od hihi
IV. cca 1250ot. ve městě rovinka... jde to. Přišlápnout ale nemá smysl. Je lepší podřadit.
Napsal: 10.05.2007 20:51
od 40007
Chlapci děkuji za upřesnění

pod 1500 ot. to opravdu chcípá. Takže těch 1500 ot. je tak na jízdu s menší spotřebou co??? Prosím nedivte se mi... než jsem koupil fofo tak jsem měl feldu a tam se jezdilo trochu jinak...... mám ještě jeden blbej dotaz.... optimální ot jsou mezi 2-3000???
Napsal: 10.05.2007 21:13
od pelen
JJ tak nejak.
Napsal: 10.05.2007 22:47
od Jozkablack
Tak nevim kam to fláknout a ono to vlastně s souvisí s výkonem motru!!!

Dneska jsem docela dost jezdil cca 500km a stala se mi taková divná věc!! Hned ráno jsem asi po ujetí 6km přestal mít výkon v motoru!!

Auto šlo jen s těží do otáček a vůbec netáhlo!! Vůbec nekouřilo, ani když jsem dal plyn na podlehu!!! Vydržel jsem to jen chvilku, asi 1km a zastavil jsem a chcípnul motor!! Pak jsem otočil klíčkem až se rozsvítily kontrolky a všechno bylo jako dřív, tak jsem nastartovala od tý doby jezdí super jako dřív!! Prostě kdybych si nebyl jistej že jsem měl ručku odbržděnou, tak to vypadalo jen na tu chvilku že jedu se zataženou brzdou!!!

Napsal: 10.05.2007 23:32
od Jozkablack
Ještě dodatek...vůbec nekouřilo znamená né víc než normálně, ale mě FOFO nekouří moc!!

Nestalo se někomu z Vás něco podobnýho?? Já teda v koutku duše doufám že už se to nestane a bude jezdit dál tak jako po zbytek dne, protože jsem ho pak nešetřil, pořád jsem zkoušel jak jde za plynem!! Táhnul skvěle, ale pořád to ve mě je....že to udělal jednou, tak proč ne znova!! Ale nechci to přivolávat!! Jen jestli to už někdo taky u tohodle motoru zažil!!

Napsal: 11.05.2007 08:41
od Radek 1.8 16V
A nevšim sis, jestli ti při tom nespadla ručička tachometru? Mohlo by to být čidlo otáček.
Napsal: 11.05.2007 10:07
od Jozkablack
Nespadla....vlastně nic se ani nerozsvítilo, všechno bylo v normě, jen to nejelo!! Hned jsem na bvšechno koukal, ručičky, kontrolky, kouřivost a v šechno v poho!! Jen netáh a hned po znovunastartování jel jak novej!! jako by to tam načetlo někde jen momentální chybu!! Ale v tom se vůbec nevyznám!!! Tak počkám co a jak....dneska zase bude jezdit!! Díky za názor!!

Napsal: 11.05.2007 13:37
od Ahmed
40007 píše:Chlapci děkuji za upřesnění

pod 1500 ot. to opravdu chcípá. Takže těch 1500 ot. je tak na jízdu s menší spotřebou co??? Prosím nedivte se mi... než jsem koupil fofo tak jsem měl feldu a tam se jezdilo trochu jinak...... mám ještě jeden blbej dotaz.... optimální ot jsou mezi 2-3000???
Jestli si nechces zlikvidovat setrvacnik, tak radeji vyssi otacky, nez nizsi

Urcite to nedrtit plnym plynem pri 1300ot. aby se to rozjelo...
Napsal: 11.05.2007 15:52
od Jozkablack
No ono to taky pak ví asi papká když se snažíš rozjet z nízkejch otáček na vyšší rychl. stupeň!!!