Stránka 3 z 9

Napsal: 20.06.2007 10:29
od martinsk
Tak či tak sa to tu nevyrieši. Každý si obhajuje to svoje. Je to na každom a jeho uvážení čo a kde natankuje. Keď som mal feldu tankoval kde prišlo, teraz len SHELL.

Napsal: 20.06.2007 10:34
od Foqus
tak jen pro ty, kteří chtěji krom marketingové prezentace vidět i reálné výsledky dávám jiný odkaz

http://news.auto.cz/aktuality/100-oktan ... power.html

Napsal: 20.06.2007 10:35
od chmelko
klídek :wink: ináč ja sa celu dobu bavím o kvalite paliva nie o nutnosti tankovat 100 oktanový benzín...
teraz neviem či si reagoval na mna, ale ja som hlavne narážal na ludí, ktorí tvrdia, že všetky tie V-powery, blue oktany su len reklamné kampanem, pretože všetci beru rovnaký benzín od rafinerky a vždy tam iba niečo crnknu aby sa nepovedalo..

ale s názorom, že najrizikovejšie su benzínky u hypermarketoch si stojím, pretože ako si spomenul, nieje to pre nich priorita, ale len ako čerešnička na torte a snažia sa minimalizovat naklady na minimum (zariadenie, obsluha) preto si myslím, že ak existuje nejaké riziko tak u nich je najvýššie a stále sa opieram aj o kauzy ktoré tieto benzinky v minulosti mali

Napsal: 20.06.2007 10:46
od Foqus
chmelko píše:klídek :wink: ináč ja sa celu dobu bavím o kvalite paliva nie o nutnosti tankovat 100 oktanový benzín...
teraz neviem či si reagoval na mna, ale ja som hlavne narážal na ludí, ktorí tvrdia, že všetky tie V-powery, blue oktany su len reklamné kampanem, pretože všetci beru rovnaký benzín od rafinerky a vždy tam iba niečo crnknu aby sa nepovedalo..

ale s názorom, že najrizikovejšie su benzínky u hypermarketoch si stojím, pretože ako si spomenul, nieje to pre nich priorita, ale len ako čerešnička na torte a snažia sa minimalizovat naklady na minimum (zariadenie, obsluha) preto si myslím, že ak existuje nejaké riziko tak u nich je najvýššie a stále sa opieram aj o kauzy ktoré tieto benzinky v minulosti mali
nene, ja reagoval na ten reklamni clanek Shellu, co sem prihodil zirafak. Jinak vyrobce paliva zarucuje, ze palivo opousti rafinerii v poradku!!!! To je regulace snad primo ze zakona a veskere pripadne nekalosti se deji teprve pote. A vzhledem k tomu, ze hypermarkety nemaji jiz dalsi moznost palivo upravit jsem presvedcen, ze se mylis. Ale opravdu je mi putna, co tam kdo leje, faktem je, ze Shell ma vybornou marketingovou podporu, pac takovejch fanousku nema snad ani ten zminovanej Schumacher
Popravde ani nevim o zadne kauze...

PS: jo a v hypermarketu (bohudik) nepracuji ani ho (bohuzel) nevlastnim

Napsal: 20.06.2007 10:52
od chmelko
netankujem len u shellky, ale vyberám si benzinky, len značiek,ktoré som niekedy niekde počul:-)
tiež mám niekedy problém zastavit u benziny, ktoré vyzeraju ako zo 70 rokov, nie, žeby som sa bál paliva, ale bojím sa nádrží, trubiek a pod, ale viem, že su pod drobnohladom, tak verím, že aj tie su o.k..

Napsal: 20.06.2007 11:20
od omik
Foqus píše:
omik píše:
chmelko píše:tak premýšlam, prečo sa to deje..myslím, že palivo je pre ludí tak neosobna vec, že vidia v podstate len tu pištol a cenu na stojane, ved niektorí ani nevedia, aku farbu má mat benzin, tak to beru za všade rovnakú hmotu, len samozrejme z inou cenou, potom si to vynásobia počtom litrov a libuju sa, kolko ušetrili...

ale tak je to zo všetkým, ludia maju tendenciu šetrit na všetkom čo nieje až tak vidiet a jazdí to (oleje, benzín, sviečky a pod) ale ak je niečo vidiet (kola, lak)sú ochotní dat neskutočné čiastky, toto moj nazor
na tom nieco bude...
pritom ked zaplatis o 3 Kc za liter viac, tak na nadrz je to tak 150Kc na najazd priblizne 800km, co je asi 18 halierov na kilometer. V porovnani s rizikom, ze ti pri nejakej nekvalitnej nafte odidu vstrekovace, je to zanedbatelne (aj pri najazdoch okolo 30t km rocne). Navyse vobec neuvazujem o tom, ze kvalitnejsia nafta sa prejavi na priaznivejsej spotrebe.

Neviem ako benzin, ale po uvazeni vsetkych vyhod a nevyhod sa podla mna jednoznacne do tdci motorov oplati brat len kvalitnu naftu.
A jak poznas kvalitní naftu? notabene když jí berou skoro všichni ze stejnýho zdroje? a když o tom víš kulový? Narazit na špatnou dodávku můžeš při velký smůle všude, ale když pominu nějaký vesnický týpky s barelama s cenou za 25Kč/l tak nevěřím, že někdo tu naftu od dodavatele záměrně poškozuje či ředí. Ale mně je fatk jedno, kdo co tankuje, já jen dával svou zkušenost...
Je to otazka znizovania pravdepodobnosti toho, ze natankujes nieco zle. Neveril by si ani tomu, ze velke obchodne retazce budu predavat maso po zaruke, ktore je zavadne. Ale deje sa to, medializovalo sa to, rozdavali sa pokuty...
Navyse ti vravim, ze Shell V-Power Diesel nie je palivo, ktore by bolo dodavane z lokalnych zdrojov. Linky na nejake info o tom som daval do diskusie o tomto palive...
Mne je tiez jedno co tankujes

Napsal: 20.06.2007 11:45
od silverwolf
Jedno to určitě není. Mám neblahou zkušenost s Tank ONO. Nabral jsem na podzim plnou naturalu a při teplotě kolem 0 stupňů jsem musel startovat minimálně na pětkrát. Jel jsem s tím do servisu, netušil jsem že to může být benzínem. Tam se mě rovnou zeptali kde jsem bral benzín. Když jsem jim řek, že u ONA, tak mi poradili abych to vyjezdil a nabral benzín u nějaké pořádné pumpy. Jak řekli, tak jsem udělal a měli pravdu. Bylo to bezínem. K jejich dobru je třeba dodat, že taky mi mohli vzít auto do servisu, leccos tam jako povyměňovat , jako opravit a nechat si řádně za to zaplatit a já bych poznal kulový. Taky jim teda dík. Ale není benzín jako benzín. :wink:

Napsal: 20.06.2007 11:47
od chmelko
a presne na to narážam celu dobu, čo teraz popísal silverwolf..

Napsal: 20.06.2007 12:08
od Dudko
A propo ...
Ako je to s Diesel V-Power v zimných mesiacoch ?
Jazdíte s tým v pohode aj pri nízkych teplotách, alebo tam dávate ešte nejaké aditíva ?

Napsal: 20.06.2007 13:12
od Ferris
Dudko píše:A propo ...
Ako je to s Diesel V-Power v zimných mesiacoch ?
Jazdíte s tým v pohode aj pri nízkych teplotách, alebo tam dávate ešte nejaké aditíva ?
nic som tam zatial nepridaval ale pravda je ze tento rok nebola az taka tuha zima :)
osobne sy myslim ze to nebude robit problemy :wink:
http://www.shell.com/home/Framework?sit ... _1602.html

Napsal: 20.06.2007 13:13
od chmelko
tak myslím, že benzínky maju zo zákona v zimných mesiacoch pridávat aditiva proti zamrzaniu (vždy to aj deklaruju - my už predávame zimnu naftu:-))

Napsal: 20.06.2007 13:16
od Dudko
O.K. ja som pýtal len preto, lebo viem že napr. OMV má dejakú špeciálnu naftu na zimu (Alpin Diesel ?), tak že či aj Shell má nejaký takýto produkt, alebo sa Diesel V-Power pod týmto označením "čapuje" celý rok (?)

P.S. Jazdil som do teraz 11 rokov len benzínové autá, tak nemám skúsenosť

Napsal: 20.06.2007 13:43
od Dado
OMV ma nejaku specialnu naftu? :D ked som sa na toto pytal chlapika ktory pracuje v OMV v Brne na pomerne slusne pozicii, iba sa usmial... takze tak...

Napsal: 20.06.2007 13:44
od omik
Dudko píše:A propo ...
Ako je to s Diesel V-Power v zimných mesiacoch ?
Jazdíte s tým v pohode aj pri nízkych teplotách, alebo tam dávate ešte nejaké aditíva ?
tiez som zatial do v-power dieslu nic nepridaval.

Napsal: 20.06.2007 14:14
od Ferris
chmelko píše:tak myslím, že benzínky maju zo zákona v zimných mesiacoch pridávat aditiva proti zamrzaniu (vždy to aj deklaruju - my už predávame zimnu naftu:-))
ale neviem ci este budu pridavat nieco aj do V power diesel ... skor nie ona by uz mala mat vissie horiace cislo tojest by mal aj neskor zamrznut ....

ked som este precoval ako nakupca objednaval som naftu u omv a vozili nam to priamo s rakuska a zimna nafta mala vydrzat do -20 omv tam davaju uz priamo dake aditivum
ale ajtak zmarzla ale treba povedat ze len v mensich mnozstvach alebo v pistoli (paliv. vedeniach atd.), chlapi to capovali hlavne do mercedesov atego, MP1 MP2 sprinter atak