Napsal: 20.06.2007 10:29
Tak či tak sa to tu nevyrieši. Každý si obhajuje to svoje. Je to na každom a jeho uvážení čo a kde natankuje. Keď som mal feldu tankoval kde prišlo, teraz len SHELL.
tak jen pro ty, kteří chtěji krom marketingové prezentace vidět i reálné výsledky dávám jiný odkazzirafak píše:http://www.auto.sk/clanok7015.htm
nene, ja reagoval na ten reklamni clanek Shellu, co sem prihodil zirafak. Jinak vyrobce paliva zarucuje, ze palivo opousti rafinerii v poradku!!!! To je regulace snad primo ze zakona a veskere pripadne nekalosti se deji teprve pote. A vzhledem k tomu, ze hypermarkety nemaji jiz dalsi moznost palivo upravit jsem presvedcen, ze se mylis. Ale opravdu je mi putna, co tam kdo leje, faktem je, ze Shell ma vybornou marketingovou podporu, pac takovejch fanousku nema snad ani ten zminovanej Schumacherchmelko píše:klídekináč ja sa celu dobu bavím o kvalite paliva nie o nutnosti tankovat 100 oktanový benzín...
teraz neviem či si reagoval na mna, ale ja som hlavne narážal na ludí, ktorí tvrdia, že všetky tie V-powery, blue oktany su len reklamné kampanem, pretože všetci beru rovnaký benzín od rafinerky a vždy tam iba niečo crnknu aby sa nepovedalo..
ale s názorom, že najrizikovejšie su benzínky u hypermarketoch si stojím, pretože ako si spomenul, nieje to pre nich priorita, ale len ako čerešnička na torte a snažia sa minimalizovat naklady na minimum (zariadenie, obsluha) preto si myslím, že ak existuje nejaké riziko tak u nich je najvýššie a stále sa opieram aj o kauzy ktoré tieto benzinky v minulosti mali
Je to otazka znizovania pravdepodobnosti toho, ze natankujes nieco zle. Neveril by si ani tomu, ze velke obchodne retazce budu predavat maso po zaruke, ktore je zavadne. Ale deje sa to, medializovalo sa to, rozdavali sa pokuty...Foqus píše:A jak poznas kvalitní naftu? notabene když jí berou skoro všichni ze stejnýho zdroje? a když o tom víš kulový? Narazit na špatnou dodávku můžeš při velký smůle všude, ale když pominu nějaký vesnický týpky s barelama s cenou za 25Kč/l tak nevěřím, že někdo tu naftu od dodavatele záměrně poškozuje či ředí. Ale mně je fatk jedno, kdo co tankuje, já jen dával svou zkušenost...omik píše:na tom nieco bude...chmelko píše:tak premýšlam, prečo sa to deje..myslím, že palivo je pre ludí tak neosobna vec, že vidia v podstate len tu pištol a cenu na stojane, ved niektorí ani nevedia, aku farbu má mat benzin, tak to beru za všade rovnakú hmotu, len samozrejme z inou cenou, potom si to vynásobia počtom litrov a libuju sa, kolko ušetrili...
ale tak je to zo všetkým, ludia maju tendenciu šetrit na všetkom čo nieje až tak vidiet a jazdí to (oleje, benzín, sviečky a pod) ale ak je niečo vidiet (kola, lak)sú ochotní dat neskutočné čiastky, toto moj nazor
pritom ked zaplatis o 3 Kc za liter viac, tak na nadrz je to tak 150Kc na najazd priblizne 800km, co je asi 18 halierov na kilometer. V porovnani s rizikom, ze ti pri nejakej nekvalitnej nafte odidu vstrekovace, je to zanedbatelne (aj pri najazdoch okolo 30t km rocne). Navyse vobec neuvazujem o tom, ze kvalitnejsia nafta sa prejavi na priaznivejsej spotrebe.
Neviem ako benzin, ale po uvazeni vsetkych vyhod a nevyhod sa podla mna jednoznacne do tdci motorov oplati brat len kvalitnu naftu.
nic som tam zatial nepridaval ale pravda je ze tento rok nebola az taka tuha zimaDudko píše:A propo ...
Ako je to s Diesel V-Power v zimných mesiacoch ?
Jazdíte s tým v pohode aj pri nízkych teplotách, alebo tam dávate ešte nejaké aditíva ?
tiez som zatial do v-power dieslu nic nepridaval.Dudko píše:A propo ...
Ako je to s Diesel V-Power v zimných mesiacoch ?
Jazdíte s tým v pohode aj pri nízkych teplotách, alebo tam dávate ešte nejaké aditíva ?
ale neviem ci este budu pridavat nieco aj do V power diesel ... skor nie ona by uz mala mat vissie horiace cislo tojest by mal aj neskor zamrznut ....chmelko píše:tak myslím, že benzínky maju zo zákona v zimných mesiacoch pridávat aditiva proti zamrzaniu (vždy to aj deklaruju - my už predávame zimnu naftu:-))