Motory 1,6

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
Capi-Rossi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Capi-Rossi » 22.06.2007 09:47

to Ahmed: ESP by som tiez mal rad v aute, lenze v tej akcnej ponuke Collection X sa zan neda priplatit, ESP je iba v serii v Ghia X, ale ta sa dodava iba s tym vvti motorom a 600 000 Sk je uz na mna vela ... mozno ak by dali zlavu, ale o tom pochybujem, ze pri akcnom modeli daju zlavu... :roll:

Co sa tyka dieslu tak to sa mi neoplati vobec...

Uživatelský avatar
marek78
Nováček
Nováček
Příspěvky: 99
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: stedne Slovensko

Příspěvek od marek78 » 24.06.2007 10:42

Pani, kolko tisic km vydrzi tato 1.6ka 74kw pri beznej udrzbe? (ziadne hickanie,ale bezna udrzba a bezne jazdne podmienky aj v zime na kratsie trate)

Uživatelský avatar
Tudy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Krušnohorec

Příspěvek od Tudy » 11.08.2007 10:58

Capi-Rossi píše:Este jedna otazocka ... ta 1,6-ka 100 PS hatchback ma vzadu kotucove brzdy? :roll: Lebo som sa docital, ze nie ... kua, uz sa musim ist nato auto pozriet... :lol:
Combi mají vzadu kotouče na 100%
ad spotřeba: 1. nádrž dle PP za 6,9, druhá (zatím z půlky) 6,6 l/100km.
FFII combi Gold Collection 2007, 1.6i 74 kW, tango orange

spotřeba 6,7 l/100 km

couddy
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1074
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od couddy » 11.08.2007 12:34

libi se mi, ze ahmed prozrel :)
a myslim, ze ten benzin v pohode dozije 200 tis. km.
Couddy-Ford Focus kombi 1.6 16v 00/01 Ghia
Obrázek www.sherpaski.cz,www.skicamp.cz

Uživatelský avatar
marek78
Nováček
Nováček
Příspěvky: 99
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: stedne Slovensko

Příspěvek od marek78 » 13.08.2007 20:48

couddy píše:libi se mi, ze ahmed prozrel :)
a myslim, ze ten benzin v pohode dozije 200 tis. km.
200tisic? Nejak malo nie, to ma tak HTPcko zivotnost, tu cakam ze aspon 350tis km a viac!
Ford Focus 1.6 74kW 2003, striebornosiva f.

Obrázek

Uživatelský avatar
Vankart
Nováček
Nováček
Příspěvky: 127
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vankart » 13.08.2007 21:15

couddy píše:libi se mi, ze ahmed prozrel :)
a myslim, ze ten benzin v pohode dozije 200 tis. km.
Mám na svém FoFo najeto 215 tis.,z toho 110 tis. na LPG,bez problému a větších oprav kromě spotřebního materialu adekvatně k ujetým km.Je to squelé auto.
Ford Focus 1.6 16V ZETEC SE,Hatchback,r.v. 2001 Deep Blue,LPG Tartarini,FlashLube
Obrázek

Uživatelský avatar
Forfoc
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 771
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Forfoc » 14.08.2007 13:24

Spotřeba ČR- ITÁLIE (950 km tam a 950km zpět) s klimatizací, rychlost dálnice 120-130 občas 140km/h, normální silnice 90-100km/h spotřeba tam 6,5 litrů , spotřeba zpět za stejných podmínek 7,0 litrů(v tom bylo i hodinové popojíždění ve frontě u hranic v Hatích). Jinak není město jako město ale spotřebu ve městě při krátkých jízdách (cca 3-5 km) mám něco mezi 8-8,8 litry.
Ford Focus Kombi Titanium-X 1.8 92kW Duratec HE , FL 2008, Silver Moondust
Měl jsem: Ford Focus 1.6 74kW r.2006 Aquarius Blue
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Hipo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Hipo » 12.09.2007 22:33

Co se týče spotřeby motoru 1.6 74kW u FoFo I versus II. Kamarád co od něj mám Focuse koupil pro velký uspěch FoFo II taky s 1.6 74kW. A je z toho trochu zklamán. Mimo většího hluku (to je ovšem dost subjektivní) prý motor při dané rychlosti a rychl. stupni točí vyšší otáčky (něco mezi 500-1000 ot/min.) nevím přesně o kolik říkal a tudíž i víc papá. No předtím prý s FoFo I. jezdil 6.5 -7.5., teď prý 8.1. (město 30%). Ostatní u FoFo II. prý už jen samá pozitiva a soc. jistoty. Hlavně ta cena.
Ford Focus I 1,6 16V ULTRA, 74KW, 09/2004, HB 5 dv., deep navy
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 13.09.2007 05:41

Hipo píše:Co se týče spotřeby motoru 1.6 74kW u FoFo I versus II. Kamarád co od něj mám Focuse koupil pro velký uspěch FoFo II taky s 1.6 74kW. A je z toho trochu zklamán. Mimo většího hluku (to je ovšem dost subjektivní) prý motor při dané rychlosti a rychl. stupni točí vyšší otáčky (něco mezi 500-1000 ot/min.) nevím přesně o kolik říkal a tudíž i víc papá. No předtím prý s FoFo I. jezdil 6.5 -7.5., teď prý 8.1. (město 30%). Ostatní u FoFo II. prý už jen samá pozitiva a soc. jistoty. Hlavně ta cena.
Presne tak.Fo2 je inac sprevodovany a zopar kil pribral,takze preto ta vyssia spotreba a myslim,ze aj nizsia pruznost a akceleracia.Celkom slusne to vsak dokaze kopenzovat motor 1,6 Ti-VCT 115 k.

Uživatelský avatar
hanyz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 135
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hrádek, okr. F-M

Příspěvek od hanyz » 13.09.2007 20:11

Jel jsem do chorvatska, slovensko po dálnici 150, rakousko 150, v chorvatsku 150 místy i 170. A spotřeba byla 9,4 l LPG. Stále zapnutá klima auto naložené na max. podle mě přeložené.
Focus combi Ghia 1,6 r.2000, LPG Landi-Renzo

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 14.09.2007 07:08

hanyz píše:Jel jsem do chorvatska, slovensko po dálnici 150, rakousko 150, v chorvatsku 150 místy i 170. A spotřeba byla 9,4 l LPG. Stále zapnutá klima auto naložené na max. podle mě přeložené.
mas stastie,ze Ta ani v jednej krajine nenamerali,lebo inac by sa ti ta super spotreba pekne predrazila :idea: :wink:

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 14.09.2007 07:38

hanyz píše:Jel jsem do chorvatska, slovensko po dálnici 150, rakousko 150, v chorvatsku 150 místy i 170. A spotřeba byla 9,4 l LPG. Stále zapnutá klima auto naložené na max. podle mě přeložené.
...jsi borec...... :roll:
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

Uživatelský avatar
speedy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 831
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slánsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od speedy » 14.09.2007 12:55

na každého jednou dojde.... :lol:
A pak pěškobus.... :lol: :lol: :lol:
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Příspěvek od killerhammer » 14.09.2007 23:18

Capi-Rossi píše:to Ahmed: ESP by som tiez mal rad v aute, lenze v tej akcnej ponuke Collection X sa zan neda priplatit, ESP je iba v serii v Ghia X, ale ta sa dodava iba s tym vvti motorom a 600 000 Sk je uz na mna vela ... mozno ak by dali zlavu, ale o tom pochybujem, ze pri akcnom modeli daju zlavu... :roll:

Co sa tyka dieslu tak to sa mi neoplati vobec...
cau,

ja som prave teraz v auguste kupoval akciovy ghiaX 1.6 ti-vct hatchback. na zlavu som sa nepytal lebo som bol s cenou spokojny :D ale na forach som cital, ze v BA sa dala este zjednat zlava okolo 5-10 000 sk alebo vybava navyse zadarmo.
btw, ta akcia je vrazedna, ja som povodne xcel kupit ceed 1.6 tx ale ked som videl tuto akciu ani na minutu som nevahal :D predajca ma strasil, ze maju uz len posledne 4 akciove kusy na slovensku s tymto motorom :D

k tomu motoru, ak xces benzin, ak ti mozem poradit, tak rozmyslaj iba o tej 1.6 ti-vct. podla mojho nazoru aj tento motor je na to auto slaby, je velmi lenivy v spodnych otackach, t.j 1800-3000 na ktorych jazdim najcastejsie v meste. optimalny motor by podla mna bol nejaky 1.8 ti-vct 95kW/130k ak by vo forde taky existoval :-D podobny ako ponuka toyota v avensise. porovnavam to lebo focus je sirsi aj o nieco tazsi ako avensis a pritom ma slabsie postavene benzinove motorizacie zacina na klasickej 1.4 (avensis od 1.6vvt)

este pridam nejake moje pocity z motora 1.6 ti-vct:
ako som pisal vyssie je lenivy v nizkych otackach dokonca ma to zacina trochu otravovat :D.
od 4000 sa ale vyrazne prebudza je tam citit riadnu dieru v naraste vykonu pod a nad 4000 otackami, citit take trhnutie pri zrychlovani po prekroceni 4000 otacok (taky malicky "skoroakodizel" kopancek, boze mal som si kupit to 2,5 turbo vo focuse ST :D).
od 4500 a vyssie to uz poriadne zije, tam sa mi to dost paci :D.
skoda len toho hluku a spotreby v tychto otackach.

keby si mal este dalsie otazky kludne sa pytaj :wink:

Uživatelský avatar
Jiri02
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 588
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiri02 » 15.09.2007 12:08

Hluk ve FoFo II je vetsi, nez bych si predstavoval. Vykonove mi staci, nejsem zavodnik. Prevody jsou IMHO prilis kratke - na dalnici je 130ka nekde kolem 4000 rpm, coz dela dost hluk, sestka by se hodila, ale nemam. Jinak moje spotreba je v podpisu.
FoFo II, Combi, 1,6 Ti-VCT Kumulovana spotreba (od zacatku provozu):Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti