Stránka 3 z 5

Napsal: 22.06.2007 09:47
od Capi-Rossi
to Ahmed: ESP by som tiez mal rad v aute, lenze v tej akcnej ponuke Collection X sa zan neda priplatit, ESP je iba v serii v Ghia X, ale ta sa dodava iba s tym vvti motorom a 600 000 Sk je uz na mna vela ... mozno ak by dali zlavu, ale o tom pochybujem, ze pri akcnom modeli daju zlavu... :roll:

Co sa tyka dieslu tak to sa mi neoplati vobec...

Napsal: 24.06.2007 10:42
od marek78
Pani, kolko tisic km vydrzi tato 1.6ka 74kw pri beznej udrzbe? (ziadne hickanie,ale bezna udrzba a bezne jazdne podmienky aj v zime na kratsie trate)

Napsal: 11.08.2007 10:58
od Tudy
Capi-Rossi píše:Este jedna otazocka ... ta 1,6-ka 100 PS hatchback ma vzadu kotucove brzdy? :roll: Lebo som sa docital, ze nie ... kua, uz sa musim ist nato auto pozriet... :lol:
Combi mají vzadu kotouče na 100%
ad spotřeba: 1. nádrž dle PP za 6,9, druhá (zatím z půlky) 6,6 l/100km.

Napsal: 11.08.2007 12:34
od couddy
libi se mi, ze ahmed prozrel :)
a myslim, ze ten benzin v pohode dozije 200 tis. km.

Napsal: 13.08.2007 20:48
od marek78
couddy píše:libi se mi, ze ahmed prozrel :)
a myslim, ze ten benzin v pohode dozije 200 tis. km.
200tisic? Nejak malo nie, to ma tak HTPcko zivotnost, tu cakam ze aspon 350tis km a viac!

Napsal: 13.08.2007 21:15
od Vankart
couddy píše:libi se mi, ze ahmed prozrel :)
a myslim, ze ten benzin v pohode dozije 200 tis. km.
Mám na svém FoFo najeto 215 tis.,z toho 110 tis. na LPG,bez problému a větších oprav kromě spotřebního materialu adekvatně k ujetým km.Je to squelé auto.

Napsal: 14.08.2007 13:24
od Forfoc
Spotřeba ČR- ITÁLIE (950 km tam a 950km zpět) s klimatizací, rychlost dálnice 120-130 občas 140km/h, normální silnice 90-100km/h spotřeba tam 6,5 litrů , spotřeba zpět za stejných podmínek 7,0 litrů(v tom bylo i hodinové popojíždění ve frontě u hranic v Hatích). Jinak není město jako město ale spotřebu ve městě při krátkých jízdách (cca 3-5 km) mám něco mezi 8-8,8 litry.

Napsal: 12.09.2007 22:33
od Hipo
Co se týče spotřeby motoru 1.6 74kW u FoFo I versus II. Kamarád co od něj mám Focuse koupil pro velký uspěch FoFo II taky s 1.6 74kW. A je z toho trochu zklamán. Mimo většího hluku (to je ovšem dost subjektivní) prý motor při dané rychlosti a rychl. stupni točí vyšší otáčky (něco mezi 500-1000 ot/min.) nevím přesně o kolik říkal a tudíž i víc papá. No předtím prý s FoFo I. jezdil 6.5 -7.5., teď prý 8.1. (město 30%). Ostatní u FoFo II. prý už jen samá pozitiva a soc. jistoty. Hlavně ta cena.

Napsal: 13.09.2007 05:41
od zirafak
Hipo píše:Co se týče spotřeby motoru 1.6 74kW u FoFo I versus II. Kamarád co od něj mám Focuse koupil pro velký uspěch FoFo II taky s 1.6 74kW. A je z toho trochu zklamán. Mimo většího hluku (to je ovšem dost subjektivní) prý motor při dané rychlosti a rychl. stupni točí vyšší otáčky (něco mezi 500-1000 ot/min.) nevím přesně o kolik říkal a tudíž i víc papá. No předtím prý s FoFo I. jezdil 6.5 -7.5., teď prý 8.1. (město 30%). Ostatní u FoFo II. prý už jen samá pozitiva a soc. jistoty. Hlavně ta cena.
Presne tak.Fo2 je inac sprevodovany a zopar kil pribral,takze preto ta vyssia spotreba a myslim,ze aj nizsia pruznost a akceleracia.Celkom slusne to vsak dokaze kopenzovat motor 1,6 Ti-VCT 115 k.

Napsal: 13.09.2007 20:11
od hanyz
Jel jsem do chorvatska, slovensko po dálnici 150, rakousko 150, v chorvatsku 150 místy i 170. A spotřeba byla 9,4 l LPG. Stále zapnutá klima auto naložené na max. podle mě přeložené.

Napsal: 14.09.2007 07:08
od zirafak
hanyz píše:Jel jsem do chorvatska, slovensko po dálnici 150, rakousko 150, v chorvatsku 150 místy i 170. A spotřeba byla 9,4 l LPG. Stále zapnutá klima auto naložené na max. podle mě přeložené.
mas stastie,ze Ta ani v jednej krajine nenamerali,lebo inac by sa ti ta super spotreba pekne predrazila :idea: :wink:

Napsal: 14.09.2007 07:38
od Foqus
hanyz píše:Jel jsem do chorvatska, slovensko po dálnici 150, rakousko 150, v chorvatsku 150 místy i 170. A spotřeba byla 9,4 l LPG. Stále zapnutá klima auto naložené na max. podle mě přeložené.
...jsi borec...... :roll:

Napsal: 14.09.2007 12:55
od speedy
na každého jednou dojde.... :lol:
A pak pěškobus.... :lol: :lol: :lol:

Napsal: 14.09.2007 23:18
od killerhammer
Capi-Rossi píše:to Ahmed: ESP by som tiez mal rad v aute, lenze v tej akcnej ponuke Collection X sa zan neda priplatit, ESP je iba v serii v Ghia X, ale ta sa dodava iba s tym vvti motorom a 600 000 Sk je uz na mna vela ... mozno ak by dali zlavu, ale o tom pochybujem, ze pri akcnom modeli daju zlavu... :roll:

Co sa tyka dieslu tak to sa mi neoplati vobec...
cau,

ja som prave teraz v auguste kupoval akciovy ghiaX 1.6 ti-vct hatchback. na zlavu som sa nepytal lebo som bol s cenou spokojny :D ale na forach som cital, ze v BA sa dala este zjednat zlava okolo 5-10 000 sk alebo vybava navyse zadarmo.
btw, ta akcia je vrazedna, ja som povodne xcel kupit ceed 1.6 tx ale ked som videl tuto akciu ani na minutu som nevahal :D predajca ma strasil, ze maju uz len posledne 4 akciove kusy na slovensku s tymto motorom :D

k tomu motoru, ak xces benzin, ak ti mozem poradit, tak rozmyslaj iba o tej 1.6 ti-vct. podla mojho nazoru aj tento motor je na to auto slaby, je velmi lenivy v spodnych otackach, t.j 1800-3000 na ktorych jazdim najcastejsie v meste. optimalny motor by podla mna bol nejaky 1.8 ti-vct 95kW/130k ak by vo forde taky existoval :-D podobny ako ponuka toyota v avensise. porovnavam to lebo focus je sirsi aj o nieco tazsi ako avensis a pritom ma slabsie postavene benzinove motorizacie zacina na klasickej 1.4 (avensis od 1.6vvt)

este pridam nejake moje pocity z motora 1.6 ti-vct:
ako som pisal vyssie je lenivy v nizkych otackach dokonca ma to zacina trochu otravovat :D.
od 4000 sa ale vyrazne prebudza je tam citit riadnu dieru v naraste vykonu pod a nad 4000 otackami, citit take trhnutie pri zrychlovani po prekroceni 4000 otacok (taky malicky "skoroakodizel" kopancek, boze mal som si kupit to 2,5 turbo vo focuse ST :D).
od 4500 a vyssie to uz poriadne zije, tam sa mi to dost paci :D.
skoda len toho hluku a spotreby v tychto otackach.

keby si mal este dalsie otazky kludne sa pytaj :wink:

Napsal: 15.09.2007 12:08
od Jiri02
Hluk ve FoFo II je vetsi, nez bych si predstavoval. Vykonove mi staci, nejsem zavodnik. Prevody jsou IMHO prilis kratke - na dalnici je 130ka nekde kolem 4000 rpm, coz dela dost hluk, sestka by se hodila, ale nemam. Jinak moje spotreba je v podpisu.