Stránka 3 z 6
Napsal: 14.09.2007 19:59
od pelen
O Fabii to znam.
Napsal: 15.09.2007 10:48
od couddy
ty zní jako "pohádka o fabii"

Napsal: 15.09.2007 21:23
od 40007
moje zkušenosti s palivoměrem u mého fofo jsou následující:
Ze začátku začalo hladové oko svítit když ukazoval 1/4 nádrže. Ke svému údivu jsem dotankoval 50 l nafty. Po několika vyjetých nádrží se teď hladové oko rozsvěcuje 3mm pod 1/4 a dotankovávám cca 49l . Tankuji do prvního vypnutí pistole. Při plné nádrži trvá asi 120 km než ručka začne klesat. Nejdelší dojez byl 910 km.2x Milovice - Sivice ( BV ) a zpět . jinak v průměru dojezd 830 km na nádrž.
Dotaz na palivoměr
Napsal: 19.09.2007 13:32
od lbarton
Mám jeden dotaz .
když se ručička paliva dostane pod polovinu rozsvítí se ihned hladové oko a ručička je na nule. Do poloviny to funguje ok .
Myslím si, že je to potenciometrm na plováku . Nevíte kolik stojí ten plovák či jak se to dá jinak opravit ???
Napsal: 30.09.2007 11:35
od mosad
Taky postřeh k tématu. Stojím na semaforech, prší, mám od předchozího dne plnou nádrž, ručka je ještě za čárkou maximum. Najednou se rozsvítilo hladové oko a ručička palivoměru padla k zemi, do polohy jako při vypnutém zapalování. Motor běží normálně. Koukám jak blázen a asi za 2 minuty se ručička vrátila na původní místo a hladové oko zhaslo. Snad se to nikdy nebude opakovat. Ale čím to bylo?
Napsal: 02.10.2007 20:26
od Ahmed
mosad píše:Taky postřeh k tématu. Stojím na semaforech, prší, mám od předchozího dne plnou nádrž, ručka je ještě za čárkou maximum. Najednou se rozsvítilo hladové oko a ručička palivoměru padla k zemi, do polohy jako při vypnutém zapalování. Motor běží normálně. Koukám jak blázen a asi za 2 minuty se ručička vrátila na původní místo a hladové oko zhaslo. Snad se to nikdy nebude opakovat. Ale čím to bylo?
Spatny kontakt, zkrat... Voda dokaze divy.
Napsal: 06.10.2007 01:13
od pan-x
takže přidám taky postřeh s palivoměrem

)
dnes sem jel...jel sem a rožla se mi kontrolka rezervy...pak sem porad jel... rucicka nejak nechtela jit porad dolu, po nastartovani vždycky povyjela nahoru..no a na rezervu sem dal 140 km...pak sem nastartoval...5 vterin to bezel motor a pak to zdechlo

) este ze byla benzinaka cca 1 km daleko

)) takže mam ponaučeni pro příště

)
ještě horší případ..
Napsal: 11.10.2007 23:57
od bEck0
jedu vám takhle z nějaký párty z budějovic směrem k domovu na veselí nad lužnicí po státovce, kámíkovi řikám twe to auto ted jede nějak pěkně, zrychluje i nějak líp mi přijde (nebyl sem ožralej ani nic jinýho) no a pár minut na to auto přestalo akcelerovat a po asi 500metrech chcípnulo, nastartoval jsem, ujel asi 200 metrů a zase zdechnulo, na ukazateli paliva byla 1/4, hladový oko nesvítilo, ale nádrž byla prostě na suchu, nechápu, když sem auto koupil hladový oko fungovalo normálně, nejmín 4 nádrže jsem vyjel a hladový oko pořád funkční a ted v půl 3 ráno v PÁTEK ještě k tomu kdy všichni někde chlastaj mi začne blbnout palivoměr, chápete to??čím by to mohlo bejt? vyměnit plovák bude asi jediná možnost že jo:/ted už teda vozím kanistřík na 5l, ale chtěl bych mít fofíka v pořádku, jsem na tyhle věci háklivka, díky za odpověď jestli s tímhle máte někdo zkušenosti

Napsal: 12.10.2007 08:04
od Srnka
Re bEck0 : Tohle se mi taky přesně stalo. Ručička pár mm před 0 - hladové oko ještě nesvítilo a FoFo na suchu. Když jsem si z benzínky donesl 5litrů béňa, tak mi ručička najednou ukazuje 1/2 nádrže..... ujel jsem pár kilometrů a natankoval za 400Kč a ručička se ještě víc naklonila za 1/2

Ptal jsem se i v jiných fórech, ale zatím mi nikdo nedokázal poradit. Prý je to způsobeno přeplněním nádrže a tím se zkratuje plovák ... ani nevím, jestli se to časem srovná, nebo ne. Kolik by asi stála oprava ( výměna ) plováku.
Napsal: 18.10.2007 18:58
od mosad
Tak další sranda s palivoměrem. Natankoval sem jako obvykle plnou a po nastartování ručička zatvrzele seděla na nule a hladové oko svítilo. Předtím při stejném způsobu tankování se to nestalo. Vždy doplněno 50 až 52 litrů. Popojel jsem na parkoviště, chcípnul to, znova otočil klíčkem a palivoměr už normálně ukázal plnou, ručička šla až za. Od té doby klid. Asi byla plováku poránu zima??
Napsal: 18.10.2007 19:40
od pelen
Kdyz nebudete preplnovat nadrz, tak bude palivomer ukazovat normalne.
Napsal: 18.10.2007 21:07
od maras
jestli to způsobuje natankování do plna, tak to se asi bohužel ve fordu moc nepovedlo

nepřesný palivoměr byl u FocusuI často kritizován.
Napsal: 18.10.2007 21:16
od chmelko
tankujem vždy uplne doplna a plovak ukazuje ako má..tak neviem či je to tým..
Napsal: 19.10.2007 18:46
od Ada
U FoFoII se zdá tento problém není.
Napsal: 19.10.2007 19:04
od Skubi
pelen píše:Kdyz nebudete preplnovat nadrz, tak bude palivomer ukazovat normalne.
zatím stále ukazuje normálně i když tam toho tlačím víc
