Stránka 3 z 3
Re: Ecoboost 1.5l, 110kw, 3 valce - spotreba oleje, karbon?
Napsal: 10.02.2023 20:32
od Cirdemanko
Anduril píše: ↑10.02.2023 19:23
Problemy zatim asi zadne velke nejsou, co sleduju na nemeckych forech. Byly nejake uniky oleje (kryt rozvodu, hlava atd.), mne tekla olejova vana.
Sem tam neco s prevodovkou, manual z kraje vyroby, i automat. Taky bylo par svolavacek, aktualne myslim spatne vstriky, ale to se snad tyka jen Kugy. Ale tak to je jak u vseho.
Čo spravili s tou vaňou v tvojom prípade ? A čo už môže byť u MT prevodovky také na závadu...skor u automatu by som povedal (Powershift) :/
Re: Ecoboost 1.5l, 110kw, 3 valce - spotreba oleje, karbon?
Napsal: 10.02.2023 20:53
od stano.
S povodnym poweshiftom to nema spolocne asi nic.
Re: Ecoboost 1.5l, 110kw, 3 valce - spotreba oleje, karbon?
Napsal: 11.02.2023 11:30
od Cirdemanko
po novom je to hydromeničová, ale stále pod rovnakým názvom PowerShift sa mi zdá
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: Ecoboost 1.5l, 110kw, 3 valce - spotreba oleje, karbon?
Napsal: 11.02.2023 12:44
od Anduril
Zadny powershift nazev to nema. Powershift je zase az po faceliftu, kdy benzinove 1.0EB maji dvouspojku (powershift) a 1.5 diesel ma hydromenic. Pred faceliftem jsou vsechny hydromenicove.
Btw. neni Powershift jako powershift, to je jen obchodni nazev, pod kterym se schovava nekolik typu dvouspojkovych automatu. I u toho hydromenice jsou 3 typy, podle motoru.
Re: Ecoboost 1.5l, 110kw, 3 valce - spotreba oleje, karbon?
Napsal: 11.02.2023 14:55
od Cirdemanko
3 typy, ale všetky fungujú rovnako...možno sú rozdelené podľa výkonu motora...ake iné rozdiely predsa môžu mať. Všetky sú snáď 8°
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)