blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
- Fek
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 09.12.2013 08:55
- Bydliště: Hradec Králové, Rychnov nad Kněžnou
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Čau, motor 1.8TDCi 85kW mi pravidelně vyhazuje chybu P0251. V servisu A.T.U. nebyli schopný identifikovat zdroj chyby (ta samá chyba vyskakuje na modulu vstřikování, řídící jednotce a imobilizéru). Protože chyba vyskakuje i na imobilizér, mám podezření že nemusí být na vině vstřiky ani čerpadlo.
Příznaky: Zahřátý motor při záběru na velmi nízkých otáčkách ztratí výkon a začne blikat kontrolka žhavících svíček. Další jízda je doprovázená silným cukáním při změně plynu. Po vypnutí motoru a vychladnutí cca na 5 minut vše zase ok. Startování je bez problémů, černý kouř nepozoruji.
Lze vyloučit vadu některých dílů diagnostikou (jinak než rovnou výměnou/repasí)? Mám na mysli např. řídící jednotku.
Příznaky: Zahřátý motor při záběru na velmi nízkých otáčkách ztratí výkon a začne blikat kontrolka žhavících svíček. Další jízda je doprovázená silným cukáním při změně plynu. Po vypnutí motoru a vychladnutí cca na 5 minut vše zase ok. Startování je bez problémů, černý kouř nepozoruji.
Lze vyloučit vadu některých dílů diagnostikou (jinak než rovnou výměnou/repasí)? Mám na mysli např. řídící jednotku.
GHI - Ford Focus I combi, 1.8 TDCi 85kW, Ghia, 11/2001 Galerie
STEWIE - Ford Focus mk2 FL combi, 1.6 TDCi 66kW Trend, 2010
STEWIE - Ford Focus mk2 FL combi, 1.6 TDCi 66kW Trend, 2010
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Koukni na konektor snímače tlaku na děličce jestli je zajištěnej stahovací páskou.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- Fek
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 09.12.2013 08:55
- Bydliště: Hradec Králové, Rychnov nad Kněžnou
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Zajištěnej neni. Je tam jen našroubovanej. (DELPHI 51HP02-01)
GHI - Ford Focus I combi, 1.8 TDCi 85kW, Ghia, 11/2001 Galerie
STEWIE - Ford Focus mk2 FL combi, 1.6 TDCi 66kW Trend, 2010
STEWIE - Ford Focus mk2 FL combi, 1.6 TDCi 66kW Trend, 2010
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.04.2014 19:01
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Zdravím, prosím o radu.
Mám Ford Focus DNW 1.8TDCi 74kw 2003, jakmile mu nandám kotel a dostanu se s ním na 120-140km/h začne blikat žhávo a spadne do nouzáku... Jakmile ho chcípnu/nahodim auto jede normálně - opět pouze do 120-140km/h. Diagnostika hází vstřiky,poklesy tlaků paliva,regulátor ventilu paliva,čidlo tlaku paliva... Vyměnil jsem celou růži s čidlem-žádný efekt. Nechce se mi kupovat ojetý čerpadlo za 4 tisíce, když mi jde pouze o regulátor ventilu tlaku, který je samostatně nedostupný (Nebo ne?). Jenže, nastává fáze pokus omyl... A ve finále to může být nějáká kravina. Auto necuká, nekouří, táhne... Díky za rady.
!!!POZOR!!!
Je možné, že by tohle dělal EGR? Auto jsem pořídil už s odpojeným egrem (podtlak hadička), jakmile ji zapojím, fofo nejede, kouří, chcípá, jedu max 20 a při tom ještě 3x chcípnu.
Mám Ford Focus DNW 1.8TDCi 74kw 2003, jakmile mu nandám kotel a dostanu se s ním na 120-140km/h začne blikat žhávo a spadne do nouzáku... Jakmile ho chcípnu/nahodim auto jede normálně - opět pouze do 120-140km/h. Diagnostika hází vstřiky,poklesy tlaků paliva,regulátor ventilu paliva,čidlo tlaku paliva... Vyměnil jsem celou růži s čidlem-žádný efekt. Nechce se mi kupovat ojetý čerpadlo za 4 tisíce, když mi jde pouze o regulátor ventilu tlaku, který je samostatně nedostupný (Nebo ne?). Jenže, nastává fáze pokus omyl... A ve finále to může být nějáká kravina. Auto necuká, nekouří, táhne... Díky za rady.
!!!POZOR!!!
Je možné, že by tohle dělal EGR? Auto jsem pořídil už s odpojeným egrem (podtlak hadička), jakmile ji zapojím, fofo nejede, kouří, chcípá, jedu max 20 a při tom ještě 3x chcípnu.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Nech udělat přepadovej test vstřikovačů. Jde to udělat bez demontáže vstřiků přímo na autě tak, že se na přepady napojí baňky a sleduje jaký množství nafty jde do přepadu. Většinou jeden chčije výrazněji, než ostatní....
S tím EGR ventilem to nemusí souviset, tam může bejt problém v ovládacím ventilu, který ho drží stále otevřenej když připojíš hadičku. Motor má potom málo vzduchu, když je EGR ventil stále otevřenej i v situaci kdy bejt nemá.
S tím EGR ventilem to nemusí souviset, tam může bejt problém v ovládacím ventilu, který ho drží stále otevřenej když připojíš hadičku. Motor má potom málo vzduchu, když je EGR ventil stále otevřenej i v situaci kdy bejt nemá.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 24.04.2014 17:06
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Kde je ten konektor a hlavně proč má být zajištěný, případně jak. Nějak jsem se to tu nikde nedočetl. Díky za objasněníJardak píše:Koukni na konektor snímače tlaku na děličce jestli je zajištěnej stahovací páskou.
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29.04.2014 17:24
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Ahoj,mam podobny problem jako je tento prispevek,ze zacne blikat zhaveni,ovsem mne motor nebezi,ale zhasne uplne.
Abych to popsal uplne presne,koupil jsem tohle auto pred tydnem,je to Ford focus combi,1.8 TDCi,kw presne nevim,to snad tak dulezite nebude. Je to ojetina,rok 2003,ve velmi peknem stavu opravdu vsude kam se lovek podiva. 150 000 km,ale ty mi samozrejme nikdo nezaruci,takze z tech budu mit asi jeste infarkt.Motor bezel z venku na poslech uplne krasne,ale uvnitr se mi zda trosku hlubsi pri urcitiych otackach,treba na petku,kdyz jedu 110-130,tak dost huci motor oproti seatu 2000 tdi,co jsem mel predtim. Huci motor,ne kola,zjistoval jsem to presne a dela to motor. Pak,kdyz jedu 140,tak se ten hukot ztraci pomalu,ale mozna fordy neznam,kdyz jsem byl zvyklej na seata. Ale to jen tak k popisu.
Jinak,vyjel jsem z bazaru,jel jsem asi 20 km a auto zdechlo,ja samozrejme nastvanej,zajel jsem na kraj,znovu nastartoval a normalne to jelo dal,zadna zmena. Ten den se uz nic nestalo,pak jsem s tim jel den na to,jel jsem 5km usek nekolikrat tam a zpet,jen jsem pres den jezdil a stalo se mi to taky jednou. Dalsi den jsem jel 100 km po dalnici,pak asi 50 km po vedlejsi a stalo se to az po tech celkovych 150ti,zase jsem zastavil,vypnul klicek a nastartoval znovu a jel dal,to se pak stalo za asi 50 km znovu,pak dalsich 50 cestou k domu uz ne. Den na to jsem s tim autem jel do Nemecka 800 km. To je jedno proc,musel jsem tam jet nutne. Mel jsem z toho strach z toho auta. Poprve se to stalo asi po 30ti km a pak hned po tom prvnim se mi to dalsich 40 km stalo hned znovu asi 2krat nebo 3 krat,takze to jsem myslel,ze jsem uz skoncil. To jsem byl nejak u Brna a jel jsem do Prahy,jel jsem pak do Prahy 200 km a nic se nestalo,az v Praze na semaforu,ale to jsem hned nakopl a jakoby se nic nestalo,jako ze bych musel stavet na dalnici. Pak jsem jel z Prahy zbyvajicich 500 km do Nemecka a nic se nestalo,ted v Nemecku jsem behem dvou dni najel dalsich 200 km a nestalo se to. Auto mi ale zdechne,kdyz to zacne blikat. Ne,ze by bezel motor. A jak je to auto zdechly,tak blika ta kontrolka zhaveni porad. Jen jedna malickost,ktere jsem si trosku vsiml,ale nemusi to s tim nic mit,od toho Brna jak mi to parkrat zdechalo,jsem se pak snazil to frcet dost rychle,asi 140 a 3000 otacek. Ale byly i useky,kde jsem dlouho 80 nebo 100. A kdyz mi to predtim zdechalo,tak skoro vzdycky jsem jel tak pomalu v mirnych otackach,ale to jsem jen tak zmercil,treba to s tim nic nesouvisi,ale je pravda,ze pri tech 140 to nezdechlo.
Diky za rady,jsem pripravenej investovat,protoze do toho auta se to vyplati,je pekne,bohuzel je to skoda no,ale to si clovek nevybere,to nepozna nikdo,co to udela az s tim chvili pojedu. Prosim vas,poradte nekdo,protoze v servisu se za kazdou informaci nedoplatim.
Abych to popsal uplne presne,koupil jsem tohle auto pred tydnem,je to Ford focus combi,1.8 TDCi,kw presne nevim,to snad tak dulezite nebude. Je to ojetina,rok 2003,ve velmi peknem stavu opravdu vsude kam se lovek podiva. 150 000 km,ale ty mi samozrejme nikdo nezaruci,takze z tech budu mit asi jeste infarkt.Motor bezel z venku na poslech uplne krasne,ale uvnitr se mi zda trosku hlubsi pri urcitiych otackach,treba na petku,kdyz jedu 110-130,tak dost huci motor oproti seatu 2000 tdi,co jsem mel predtim. Huci motor,ne kola,zjistoval jsem to presne a dela to motor. Pak,kdyz jedu 140,tak se ten hukot ztraci pomalu,ale mozna fordy neznam,kdyz jsem byl zvyklej na seata. Ale to jen tak k popisu.
Jinak,vyjel jsem z bazaru,jel jsem asi 20 km a auto zdechlo,ja samozrejme nastvanej,zajel jsem na kraj,znovu nastartoval a normalne to jelo dal,zadna zmena. Ten den se uz nic nestalo,pak jsem s tim jel den na to,jel jsem 5km usek nekolikrat tam a zpet,jen jsem pres den jezdil a stalo se mi to taky jednou. Dalsi den jsem jel 100 km po dalnici,pak asi 50 km po vedlejsi a stalo se to az po tech celkovych 150ti,zase jsem zastavil,vypnul klicek a nastartoval znovu a jel dal,to se pak stalo za asi 50 km znovu,pak dalsich 50 cestou k domu uz ne. Den na to jsem s tim autem jel do Nemecka 800 km. To je jedno proc,musel jsem tam jet nutne. Mel jsem z toho strach z toho auta. Poprve se to stalo asi po 30ti km a pak hned po tom prvnim se mi to dalsich 40 km stalo hned znovu asi 2krat nebo 3 krat,takze to jsem myslel,ze jsem uz skoncil. To jsem byl nejak u Brna a jel jsem do Prahy,jel jsem pak do Prahy 200 km a nic se nestalo,az v Praze na semaforu,ale to jsem hned nakopl a jakoby se nic nestalo,jako ze bych musel stavet na dalnici. Pak jsem jel z Prahy zbyvajicich 500 km do Nemecka a nic se nestalo,ted v Nemecku jsem behem dvou dni najel dalsich 200 km a nestalo se to. Auto mi ale zdechne,kdyz to zacne blikat. Ne,ze by bezel motor. A jak je to auto zdechly,tak blika ta kontrolka zhaveni porad. Jen jedna malickost,ktere jsem si trosku vsiml,ale nemusi to s tim nic mit,od toho Brna jak mi to parkrat zdechalo,jsem se pak snazil to frcet dost rychle,asi 140 a 3000 otacek. Ale byly i useky,kde jsem dlouho 80 nebo 100. A kdyz mi to predtim zdechalo,tak skoro vzdycky jsem jel tak pomalu v mirnych otackach,ale to jsem jen tak zmercil,treba to s tim nic nesouvisi,ale je pravda,ze pri tech 140 to nezdechlo.
Diky za rady,jsem pripravenej investovat,protoze do toho auta se to vyplati,je pekne,bohuzel je to skoda no,ale to si clovek nevybere,to nepozna nikdo,co to udela az s tim chvili pojedu. Prosim vas,poradte nekdo,protoze v servisu se za kazdou informaci nedoplatim.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Nacist chyby a uvidis, muze toho byt vic - spatne regulace podtlaku (EGR, turbo), zanesena nektera z techto casti, vaha vzduchu, chyby kvuli netesnostem, atd. ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
- Slid
- Pokročilý
- Příspěvky: 858
- Registrován: 27.07.2011 16:33
- Bydliště: Praha / Semily
- Kontaktovat uživatele:
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Zacni diagnostikou. A napis co vypsala za chyby, dle toho se da odrazit v nejlepsim pripade to bude jen nejaka blbost, ale......
Nejhorsi scenar jsou vstriky a cerpadlo repas. Takze navsteva diesel servisu, kde udelaji prepdovy test, diagnostiku a reknou jak dal a za kolik. Otazka ale je, zda se to vyplati
Ja pokud by tohle mi udelalo hned po vyjeti z bazaru, jedu okamzite zpatky, nevim jak mas psanou smlouvu, ale tohle smrdi investici.
Nejhorsi scenar jsou vstriky a cerpadlo repas. Takze navsteva diesel servisu, kde udelaji prepdovy test, diagnostiku a reknou jak dal a za kolik. Otazka ale je, zda se to vyplati
Ja pokud by tohle mi udelalo hned po vyjeti z bazaru, jedu okamzite zpatky, nevim jak mas psanou smlouvu, ale tohle smrdi investici.
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 29.04.2014 17:24
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Jo,uz mi to rikalo vic lidi,ze musim zacit diagnostikou,taky doufam,ze je to bude jen mala chbyicka. A o tom cerpadle jsem taky slysel a tech vstrikach,toho se bojim nejvic,ale co mam delat. V bazaru to bude chtet videt a kdyz se to stava tak malo,tak se to urcite nestane,kdyz pojedu s tim prodejcem. Sami vidite,ze se mi to pak dalsich 700 km nestalo. Oni se se mnou budou tak dlouho hadat,az mi dojdou nervy a akorat se dohadame uplne a stejne prachy neuvidim,to uz znam,to uz si radsi spravim a mam dusevni klid. Tak to nemam za 60,ale za 80,co mam delat no. Vymenim to za jiny auto,a bude to jeste horsi. Je to tezky no a na leasing nic nechcu.Na druhou stranu mi zas nkdo rikal,ze kdyby to byly ty vstriky,tak uz bych to asi tolikrat nenastartoval. Ze uz by to nejelo vubec. Zatim diky za nazory.
- Slid
- Pokročilý
- Příspěvky: 858
- Registrován: 27.07.2011 16:33
- Bydliště: Praha / Semily
- Kontaktovat uživatele:
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Pockej na tu diagnostiku nejdrive co vypise a pak se uvidi. Drzim palce.
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto
- TDCISilver
- Nováček
- Příspěvky: 150
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: lounsko
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Přečti si toto vlákno od samého začátku až sem,měl jsem to samé auto 2003,TDCI chování úplně stejné jak popisuješ výše,moje závada byla snímač polohy vačkového hřídele věřím že ta tvoje závada bude úplně identická té mojimaracze píše:Jo,uz mi to rikalo vic lidi,ze musim zacit diagnostikou,taky doufam,ze je to bude jen mala.......Je to tezky no a na leasing nic nechcu.Na druhou stranu mi zas nkdo rikal,ze kdyby to byly ty vstriky,tak uz bych to asi tolikrat nenastartoval. Ze uz by to nejelo vubec. Zatim diky za nazory.
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03.05.2014 21:42
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Čau, pomohla výměna čidla na klikovce? Stalo se mi to same, jedu najednou se vypnul motor a kontrolka zhaveni bliká. Mám taky tddi.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: blikání kontrolky žhavicích svíček při jízdě, konec jízdy
Řeč je jen o čidle polohy vačkovýho hřídele. Ty máš TDDi a to tohle čidlo nemá.
U tebe bude pravděpodobně KO vstřikovací čerpadlo, resp. elektronika v něm....
Předpokládám, že motor už nejde nastartovat.
U tebe bude pravděpodobně KO vstřikovací čerpadlo, resp. elektronika v něm....
Předpokládám, že motor už nejde nastartovat.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů