Stránka 23 z 57
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 16.01.2011 19:43
od DjFresh666
len tak dalej chlapci straste ma
ale cital som to viac krat a nikto nemal problem s volnobehom iba jeden s emisiami ale u nho to ostalo aj po novych saniach
ked bude blbnut kupim klapky tesnenia aj take 2puzdierka..ale ked bude vsetko ok nebude potreba to tam pchat--
zajtra sa do toho pustam a potom dam vediet..
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 16.01.2011 19:48
od DjFresh666
DavidF píše:4 klapky stojí v CZ do 40€, těsnění pravděpodobně nepotřebuješ a pokud bude osa načatá tak ta se stejně sehnat nedá.
rozdělej to a uvidíš, pravděpodobně to bude do těch 40€ a půl dne práce
a pokud je to u vás dražší tak to nějak pořeš v čechách
prave tej osy sa bojim,lebo sa neda zohnat a to bude pre mna dost problem.
idem pohladat tie tesnenia ci ich este niekto predava nahodou neda niekto link keby to neslo najst mne
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 16.01.2011 19:56
od DjFresh666
presne ako so si myslel nic som nenasiel nepomohol by niekto
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 16.01.2011 20:24
od buceek07
Spyku já sem Z Olšan to je asi 10 km, a mile rád dojedu...tenhle problém sem řešil taky a vyčištění volnoběžného ventilu stopro pomohlo...

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 16.01.2011 20:47
od koumess
Spyke:

to je naprosto chybný závěr.Klapky na volnoběh žádný vliv nemají,také s tím nemá co dělat ani váha vzduchu,jelikož tvůj duratec žádnou váhu nemá.Čili měl bys vyměnit i svého pomateného mechanika co tě krmí takovýma kravinama.
Pravděpodobným problém s volnoběhem způsobuje nejspíš zanesený volnoběžný ventil.Ten se často projevuje právě tak že sním stačí "zahejbat" např při té demontáži sání a začne blbnout, pak sním zahejbáš znovu a zdá se že funguje normálně. Doporučuju jej zdemontovat a vyčistit,případně nech proměřit a rozhodně hned při té příležitosti zdemontuj i škrtící klapku kterou rovněž dukladně vyčisti (alespoň benzinem či lihem) Také zkontroluj -prostříkni kontakty v zásuvkách. Až pokud toto nepomůže tak stím zajeď na diagnostiku...,ale prosímtě někam jinam.

Kluci už ste někdo neprošli na emise bez klapek
...to asi ne pokud je motor

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 16.01.2011 20:51
od buceek07
koumessy svatá pravda...vyčištění je na hoďku a ten volnoběh potom...mmm jak u novyho auta...spyke máš sz

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 17.01.2011 06:15
od ballu
Mechoš na STK čučel na hodnoty jako puk. Někde jsem to zde již psal, emise bez klapek a s olejem 5W40 A3 /A1 pro emise

/ zanedbatelné skoro poloviční, oproti hodnotám při přihlašování do provozu z Francie s A1 olejem.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 17.01.2011 11:51
od Spyke
Tohle mi bylo řečeno ve Fordu, když jsem tam kupoval klapky, takže to není můj výmysl. Na diagnostice jsem byl a bez závad i když otáčky visí. Podle těch borců ve Fordu jsou tam klapky z důvodu víření směsy právě při volnoběžných nebo nízkých otáčkách, kdy vykuchání může mít na volnoběh a emise vliv, že si s tím ať už váha vzduchu nebo map či maf senzor neporadí a špatně vyhodnocuje. Škrtící klapku mám včetně senzoru vyčištěnou a to jsem čistil i ten volnoběžný ventil. Problém je v tom, že tam mám uzavřený typ, kdy se nedostaneš na samotnou hřídel, abys ji promáz, je kryta plastem. Ventil chodí dobře, dovírá. Přesto, když jej za tepla odpojím, tak motor se pořád převaluje, ač by měl asi zdechnout. Otázka je, jestli je to ventilem nebo vyběhanou škrtící klapkou-najeto 130 tis. Že by se dal ventil samotný otestovat diagnostikou a nebo proměřit jsem nikde nezjistil.Ford servis to řeší výměnou, ať už si jsou jistí a nebo ne. Už mě pod kapotu čumělo hodně mechošů a nikdo nedokázal pomoct. Když už nic nezabralo, ani přehrátí SW, tak jednoduše řekli, že ty otáčky při řazení vysí schválně skrz dohořívání směsy v katu, skrz ochranu převodovky při řazení, kdy tomu pomáhá i snímač rychlosti na převodovce. Při vyřazení za jízdy se otáčky drží něco kolem 1 tis. otáček, po zastavení klesnou na volnoběh. S tímto problém nemám. Většinou to tak je, někdy i při jízdě a vyřazení spadnou na volnoběh. To mi ale nevadí. Mě štvou ty při řazení, když to bude ventilem, tak ho koupím. Což mi od stolu nikdo z vás neřekne, proto to chci vyzkoušet.
Pro člena, co chce těsnění: Kopie: Prodám 4 ks gumového Těsnění-kroužků do plasTového sání mezi hlavu a sání na Mondeo III 1,8i - 2.0 i. Vhodné vyměniT při výměně vířivých klapek, kdy se demonTuje celé sání od hlavy. Původní cena za sadu čTyř ks byla 800,- Kč, nyní za 500,- Kč. Možné vyzvednouT v Praze a nebo po dohodě na Tel. 775/615673 dobírkou. Chvilku jsem s ním psal, chtěl, abych mu koupil ty klapky v Blansku a poslal je do Prahy, protože Ford v Praze je nechtěl objednat a chtěl 7 tis. za celé sání. Myslím, že je to pohodovej borec.
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 17.01.2011 13:18
od Boban
jestli máš těsnění navíc tak ho beru. Posílám SZ
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 18.01.2011 10:14
od DjFresh666
Boban píše:jestli máš těsnění navíc tak ho beru. Posílám SZ
vidim ze si ma predbehol
tak chlapci klapky su vonku,ventil aj skrtiacu klapa boli ciste ako nebo.
klapky boli cele, neposkodene(dokonca ani spinave) a bez vole,ta tycka na obrazku vyzerala tenka ale je dost ale fakt dost hruba.skusal som to ohynat a trebalo vynalozit silu.
takze mi vypliva z toho ze som ich vobec nemusel vyberat.hold uz su von.
par km mi behali volnobezne otacky ale po 2-3km vsetko ako ma byt najazdil som od vcera 250 km a ide to super.
zda sa mi ze tie otacky predsa len idu troska lahsie,akoby motor dychal,ked som to daval na otacky tak som mal niekedy pocit ako keby som mal sisku
len k tej demontazi montazi
uz asi nikdy viac,mne to trvalo 6hodin nakolko som to uz mal poskladane,jednu ruru pod sanim som nezapojil a opat sane vonku,pristup na ....
keby ze to robim u svokra kde byvam tak s tou jeho metrovou goloukou by som neurobil ani nic
k emisiam vsetko je tuti fruti.kedze sme to robili s mechanikom kde robia aj emisne zmerali sme pred a po a takmer totozne :perf
este jeden poznatok pozeral som ako puk, a doteraz nechapem ako to tam mohlo vcucnut.
teoreticky ako som pozeral na ulozenie tej klapky tak aj keby sa mi casom vytratilo stale na klapa bude na tej tycke,jedine co ma napadlo by bolo keby sa ta tycka rozpadne a vcucne ju motor
dakujem chlapci za pomoc
inak startuje na prvy cuc

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 18.01.2011 12:28
od Boban
ona právě ta osa se omele, prodrbe a pak už dopadneš jako já

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 18.01.2011 12:59
od DjFresh666
Boban píše:ona právě ta osa se omele, prodrbe a pak už dopadneš jako já

no prave preto aby som sa neodrbal som to tam uz nedaval,ale myslel som si ze to bude take tenke a aspon moja bola celkom hruba,,ani to ulozenie nevyzeralo stare.
co som pozeral na tu osu tak mam skor pocit ze umre motor a ta osa bude este cela

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 18.01.2011 15:22
od PaWel
...a nemáš třeba r.v. 2003 a výš

Podpisek by bodl

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 18.01.2011 15:26
od buceek07
Nebo dovoz na kterym tu už z Německa bylo udělany...co sem slyšel tak u hodně dneska dovážených mondeíí s duratecem se vymění za sání z mondeo po fl....já sem to takhle měl...akorát je blbý že to zjistíš jen tak že to vyndáš...
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Napsal: 18.01.2011 15:54
od DavidF
já měl tu hrubou osu po 190tis km probroušenou do půlky....ještě štěstí , že jsem prozřetelně koupil za 200kč na aukru celý sání kde byla o hodně lepší.
Ono se to nezdá ale tím jak se rozpadne to uložení, tak potom překvapivě ubývá spíš to železo než plast.