Stránka 24 z 45

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 30.08.2017 13:21
od Jurawood
Klapka se toci i s vypnutym motorem.
Ale v OBD2 protokolech a programech je tech klapek treba 20 z toho jich 17 nefunguje.
Stejne tak nefunguji merice spotreby, resp. ukazuje to bludy.

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 30.08.2017 13:27
od Karel2
Pokud to chce mit clovek ve founu, tak je asi lepsi aplikace FORScan zamerena primo na Ford. Tim padem by mela byt optimalizovana jen hlavne na Fordy ne?

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 30.08.2017 13:40
od Jurawood
Forscan nefunguje s paadelaanymi bt obd., kterych je ve svete 95%, u nas v cr 100% :)
Tohle funguje pouze pres kabel, ktery se da nepadelek sehnat.
Ano ve Forscanu jsou krasne videt drahy vsech 4 potenciometru.

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 30.08.2017 13:43
od Jurawood
Zajimavost, bt padelle obd dokaze cist i s provozem na lpg.
Jakakoliv kabelova diagnostika zamrza. Protoze lpg si cte veskere provozni udaje, map, teploty, adaptace z obd komunikace.
Proto taky lpg brc nema temer zadna cidla a nema se co navic pokazit.

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 02.09.2017 13:12
od pavelrs
Tak sem dnes vyndal PCV ventil a vypadá dost blbe. Moje otázky jsou: 1. má špatně fungující PCV ventil vliv na výkon motoru? 2. Měl by se umět PCV ventil uzavřít natolik že ho nelze profouknout? Ikdyz totiž stlacim tu pružinu naplno a kužel ventil uzavře tak stejne propouští vzduch. Diagnostika mi často hlásila chudou směs a každý mi radil že to může být falešným vzduchem a tak se ptám zda by mohl být na vině tento PCV ventil. Díky.

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 08.09.2017 18:00
od vbery
Ahoj nevíte co je tohle za chybu?

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 29.10.2017 16:38
od FLA
Ahojte,

menil som ICP (hlavne budiky) skocil som do Fordu a okrem preuztia a geometrie som, si dal urobit aj diagnostiku, Naslo celkom dost chyb.. niektore suvisia s tym ze mam ledky v SPZ , spatakoch a kufri ... a odislo vyhrievanie spataku. Skusali urobit update SW budikov ale ani na 2x sa im nepodarilo :-(

OSobne ma najviac trapi P02D3, PD02CF, P02D1, U2101 (tu bude asi stacit ncitanie dat z BCM a nasledne ulozenie do ICP), B10D7, B10EF

Auto sa chova normalne, len v poslednej dobe som si vsimol ze obcas pri jednotke a pridani plynu autom cukne vo chvili ked sa chystam preradit do 2, inak auto taha dobre spotreba cca 5,6

A raz sa mi stalo ze som auto nemohol vobec otvorit dialkovym (skusal som 2 DO) po vybrati planzety a otvoreni auta vsetko OK

Dake rady ako dalej s tymi chybami.

dakujem

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 29.10.2017 19:29
od ZaQik
P02D3, PD02CF, P02D1 - tohle res s motorarem
U2101 - nicemu nevadi, ma ji spousta aut
B10D7, B10EF - musi jit odmazat, je to jen info, ze nekdy neco nezafungovalo tak, jak melo

44

Napsal: 31.10.2017 18:26
od toskan
Zdravím všechny :palec_nahoru:

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 31.10.2017 19:37
od ZaQik
vezmi si chybu po chybe a zkus ji tu hledat, vetsina z nich uz tu je rozpesana v prislusnych vlaknech - napr. C1288 v ABS modulu skutecne znamena, ze odesla elektronika a je potreba ji vymenit

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 31.10.2017 23:09
od toskan
Díky

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 13.11.2017 12:31
od vbery
Ahoj nevíte někdo co hledat pod závadou P053F Výkon tlaku paliva,studený start řada 1.
Vysokotlaký čerpadlo mám vyměněný.

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 13.11.2017 14:12
od stano.
Pri otvoreni vodicovych dveri ti naskoci nizkotlake cerpadlo vzadu v nadrzi?

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 29.11.2017 09:14
od jirkaj
Můžete mi prosím někdo poradit v čem může být chyba?
u známé se děje náhodně, že při jízdě ji začne auto cukat a svítí oranžová kontrolka motoru.

Kód: Vybrat vše

Kód: P2176 - Chyba adaptivní strategie PCM elektronického řízení klapky.

Dodatečný příznak závady:
 - Signál je nad maximální hodnotu

Stav: 
 - DTC přítomno v okamžiku požadavku
 - Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru zapnutá

Jednotka: Řídící jednotka motoru

Detail kódu závady

Chyba adaptivní strategie PCM elektronického řízení klapky.

Když je zapalování vypnuto, PCM pohne škrticí klapkou, aby si zaznamenal hodnoty a provedl kontrolu. Pokud nastane závada v postupu, pak se vypíše kód P2176.

Toto DTC může být způsobeno :

Ovladač elektronicky řízené klapky - nesprávná funkce klapky.

Zkontrolujte viditelné mechanické poškození škrticí klapky.

Zkontrolujte poškození konektoru ETB.

Vadný ETB
---------------------------------------------
Kód: P2108 - Výkon modulu rízení ovladace škrticí klapky

Dodatečný příznak závady:
 - Signál je nad maximální hodnotu

Stav: 
 - DTC přítomno v okamžiku požadavku
 - Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka motoru
Přehodil jsem ji klapku za jinou a je to stejné, děje se to při větší zimě, takže v létě byl klid a teď je to zpět.
FORScan_graf.png
Graf je samozřejmě v době, kdy je vše v pořádku :( je to spíš někde nalomený drát nebo je zrada někde jinde? (některý z konektorů v autě od plynu, nebo konektor na klapce?)
Jestli tomu grafu dobře rozumím, tak
TP.OBDII% je požadovaná poloha klapky řídící jednotkou
TP1 je hodnota prvního potenciometru na klapce
TP2 je hodnota druhého potenciometru na klapce
TPMODE při šlápnutí na pedál skočí do PT a bez šlápnutí na CT
TP_V píšou že je to "Napětí čidla podle polohy plynového pedálu" takže je to poloha plynu
je možné sledovat ještě jinou hodnotu? Jsem s ní domluvený, že jak se to stane, tak mi zavolá a já to napíchnu a zkusím změřit při té chybě.

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 26.12.2017 23:27
od Permabond
Chci se zeptat, co je to za varování nahoře, je to tam pořád..
(WARN) [22:27:31.314] Kontrola FTDI #1:FT1MH1A9...
(OK) [22:27:31.618] Spojení s adaptérem navázáno: FTDI #1:FT1MH1A9
(OK) [22:27:31.618] Adaptér: ELM327 v1.3
(OK) [22:27:31.901] Spojení s vozidlem navázáno
(OK) [22:27:34.584] Vozidlo: Ford Focus Duratorq Turbo Diesel Common Rail Injection 1.6L 2005 ( 2003.25 MY ), VIN: WF0*********71555
(OK) [22:27:36.659] Nalezena jednotka: PCM - Řídící jednotka motoru
(OK) [22:27:36.935] Nalezena jednotka: FACM - Řídící jednotka aditivace paliva
(OK) [22:27:37.267] Nalezena jednotka: ABS - Antiblokovací brzdový systém
(OK) [22:27:37.501] Nalezena jednotka: EPS - Elektronicky ovládaný posilovač řízení
(OK) [22:27:37.898] Nalezena jednotka: IC - Přístrojová deska
(WARN) [22:27:37.978] DTC v IC: U1900-20
děkuji