Pánové, co řešíte?
Já ráno sednu, na automatické klimě zmáčknu tlačítko ofuk okna a auto udělá tyto úkony:
- zapne ohřev předního okna
- zapne ohřev zadního okna a zrcátek
- zapne ventilátor na max
- přepne klapky tak, aby to šlo na okno
- dá pokyn klimě (pokud je víc jak 4C, tak si klima sepne)
Důvod pro klimu je prostý - principem ochlazování vzduchu z něho vylučuje i vlhkost, takže na podzim, když je zevnitř auto zapocené, tak dovnitř neposílá další vlhký vzduch, který ohřeji a pak tento teplý vlhký vzduch se dostane na čelní okno zevnitř. Co asi nastane za klimatický jev?
Vycouvám před barák, spoustím si okénko, protože auto je po nastartování zamrzlé. Bohužel nyní nastavá studená fáze, jdu oškrábat světla, protože zamrzlé či namrzlé Xenony málo svítí. Oškrábu jedno světlo, druhé, vlezu do auta, zapnu stěrače - přední. Dám couvačku, vyjíždím na vozovku. Zadní stěrač se sepne sám

.
Rozjedu se a podle potřeby už vypínám 1 tlačítko nebo ještě počkám.
Tím se vypnutím se uvede nastavení do stavu před zapnutím, tj. teplota 22C.
S tím automatickým ohříváním zadního skla bych to viděl na návštěvu ZaQik. Ale jinak - proč to neudělat na 1 tlačítko?
I ve služební Fábce, když manuálně natočím ofuk na čelní sklo a je topení na MAX, tak se automaticky sepne klima, tedy, pokud je nad 4C. Jako lze vypnout, ale proč... Stejně neběží
