Stránka 30 z 48

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 13.05.2014 23:30
od miki21
pkadecka píše:
Motor 1.6 v escortu je snad jiný než 1.6 ve focusu, ne? Z escorta pocházejí 1.8/2.0, ty by měly být stejné s focusem.

(Ale že pasuje cívka, to je klidně možné.)
Nevím, jak dalece jsou ty motory rozdílné, ale myslí, že moc ne. I svíčky mají stejné.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 13.05.2014 23:44
od Cimi
focus motory vychází z escorta i 1.8 TDDi je vlastně starej escortáckej 1.8D a TD a zetec motory jak by smet

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 14.05.2014 21:16
od Thomas_333
Tak cívka, kterou jsem dostal z shopu byla vadná... Takže když po výměně cívky jede auto trochu lépe či hůře, může to být opět ta cívka... :wallbash: Ale hlavně, že už je vyřešeno a dokonce to nepatrně lépe táhne s novou cívkou..

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 08.06.2014 09:51
od stano.
Uz 3. krat sa otec stazoval, ze mu auto hlavne na dvojke v nizkych otackach pod plnym plynom velmi trha, skoro az zdochne. Prvy krat to bol olej okolo sviecok, to som vymenil tesnenie pod vekom. Potom som teda laboroval so systemom sviecky-kable-cievka. To stastie, ze tieto veci su medzi 1.8 a 1.4 do istej miery kompatibilne (kable z 1.8 na 1.4 sa daju dat, lebo su dlhsie, naopak to nejde; sviecky maju iny odtrh...). Menil som, prehadzoval som, skusal som, nemohol som prist na to, ktory kusok skladacky to robi. Ono to totizto od isteho momentu prestalo robit a ak som sa aj vratil o par krokov alebo inak zamenil diely, zas to nerobilo. Tak som to vratil vsetko naspat a zazrakom to netrhalo.

Takze co si myslim: Stale mu opakujem, nech ten motor z casu na cas prevetra. Tvrdil mi, ze to robi. Len az teraz som sa ho opytal ako - ze on ho vytoci az k 4000 otackam - zvyknuty z 8 ventilov, kde cez 3500otacok to len hucalo a neislo. No vravim, pekne, ale skus ist cez 5000.
Ja pri tom laborovani mu dam zabrat. Vytocim ho skoro k 6000 otackam, pod plnym plynom z nizkych atd. Pri tom sa asi vycisti spalovaci priestor, sviecky, vyhadze bordel zo zvodov. A auto zazracne ide. Na konci dokonca citelne lepsie tahalo (na tej istej rovinke som ho rozbehol k 130km/h, ked som isiel prvy krat to ledva stovku dalo).


Takze na sklbanie mozno staci poriadne prevetrat motor. Vytocit ho zopar krat po sebe. Ved obmedzovac je cez 6000otacok.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 17.06.2014 11:18
od pkadecka
miki21 píše:
pkadecka píše: Motor 1.6 v escortu je snad jiný než 1.6 ve focusu, ne? Z escorta pocházejí 1.8/2.0, ty by měly být stejné s focusem.
(Ale že pasuje cívka, to je klidně možné.)
Nevím, jak dalece jsou ty motory rozdílné, ale myslí, že moc ne. I svíčky mají stejné.
Podle svíček usuzuješ, že to jsou stejné motory? :lol: 1.6 v escortu je jiná 1.6 než ta ve focusu. Stačí si najít pár fotek na tipcars - motor 1.6 v escortu má sání vzadu a výfuk vepředu (= u nárazníku), 1.6 ve focusu přesně naopak.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 17.06.2014 18:40
od miki21
Motor je akorát stranově otočený, jinak tam rozdíly samo jsou, ale ne až tak markantní.
Kdybych vedle sebe postavil odstrojený motor z esca a z focuse, tak na první pohled nepoznáš který je který. :wink:
Pořád to je Z(m)ETEC :mrgreen:

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 17.06.2014 18:45
od vitr73
jj..to oznaceni souhlasi :D

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 18.06.2014 11:05
od pkadecka
miki21 píše:Motor je akorát stranově otočený, jinak tam rozdíly samo jsou, ale ne až tak markantní. Kdybych vedle sebe postavil odstrojený motor z esca a z focuse, tak na první pohled nepoznáš který je který. :wink:
Stranově otočený? To znamená, že i rozvody jsou na druhé straně? Porovnej si to sám, u obou aut rozvody vlevo, zapalovací cívka vpravo, u focusu sání vpředu, výfuk vzadu, u escortu naopak:

Focus 1.6 (74kW), r.v. 1999:
focus 1.6 resize.png
Escort 1.6 / 16V (66kW), r.v. 1998:
escort 1.6 resize.png

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 18.06.2014 11:51
od miki21
Fotky si umím najít taky, navíc jsem těch motorů už "pár" i viděl live. :wink:
Sání s výfukem jsou obráceně, jinak jsou si ty motory dost podobné.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 18.06.2014 11:56
od stano.
pkadecka píše:To znamená, že i rozvody jsou na druhé straně?
Taky si uz videl?
pkadecka píše:u focusu sání vpředu, výfuk vzadu, u escortu naopak
O tom pisal. Preto otoceny.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 02.01.2015 17:37
od Karel2
Tak se hlasim do klubu cukani. :dih: Spatne pali 3 valec. Takze i po procteni tematu jsem z toho jelen, je lepsi vymenit rovnou vse(civka, kabely, svicky) nebo laborovat a zacat kabelem - svickou - civka? Motor se teprve zajel (44K) a ted tohle, to nam ten Novej rok pekne zacina, zna prosim nekdo kody dilu a soucasne ceny?

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 02.01.2015 17:44
od enjoy
V prvni rade kouknout na svicku, jestli neni praskly izolator. Pak bych sel po civce.

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 02.01.2015 18:59
od 321910336
nové svíčky, už se jim stejně blíží interval, případně prohodit jestli bude chyba na stejném válci

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 02.01.2015 19:39
od vitr73
a jak poznavate nad otevrenou kapotou kterej nejde? sluchem? no nevim....ja to zkousim vzdy vytazenim kabelu...budto ze svicky a nebo na inducce(to je jednodussi)...

Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu

Napsal: 02.01.2015 19:42
od vitr73
koukam na te jedne fotce jak je krasne na te 1.6ce motoru pristupnej altik na montaz...to i zavidim...