KUTAC píše:alexino: no, u mna dizel jedine pozitivum je turbo...inak ratatatatata...SPOTREBA JE MI UKRADNUTA, CHCEM SA VOZIT
A neviem, ci to tu niekedy pisal foki alebo niekto iny ale stotoznujem sa s nazorom, ze ojetina benzin a novy dizel...ak kupis ojazdeneho dizla, nevies co tam povodny majitel tankoval, jak to hnal za studena apod.
...a ceny oprav u vstrekovacov, cerpadla, turba apod. su dost vysoke...
A NEMAM RAD, KED MUSIM UZ PRI 2000ot/min ZARADIT VYSSIU RYCHLOST...U BENALU MINIMALNE PRI 3000 resp. 4000ot/min....JE TO PARADA !!!
DIESEL: AK NENASTARTUJES A NEJDES MIN. 100km, ANI HO NEKUPUJ !!!
prijde mi to jak rozhovor mezi uzivatelem windowsu a linuxu, konec to nema, nikdo z okoli se nic nedozvi, ale trva to nekonecne dlouho... kolika lidem z tech co maj diesel se porouchalo to co pises? zrovna tak se muze objevit plno poruch u benzinu. Radit pri 2000 otackach vyssi rychlost? proc probuh? ja jen ze neni lepsi psat vlastni zkusenosti nez vykriky jedna pani povidala? myslis ze kdyz koupis ojetej benzin, do ktery majitel tankoval nejaky sr... tak ten motor bude ok?
Ja muzu rict ze tedy podle vyjadreni jinych bude servis diesla drazsi, nemam osobni zkusenost neb ho mam kratsi dobu a nic se neporouchalo, a zrovna tak mych znamych kteri s dieselem jezdi dlouho, kratke trasy, dlouhe, v zime v lete a ty motory slapou. Co se tyce hluku motoru, tak patrne sem hluchej na obe usi, protoze ja proste ten motor skoro neslysim, trochu je hlucnejsi za studena, ale co sem jel v 1.6 benzinu tak moc velkej rozdil v tom nebyl...Co se tyce tahu motoru a linearity, tak s tim nemam absolutne problem, spis sem spokojen....
a spotreba me je taky naprosto ukradnuta....
Gladiator: podle me nejlepsi co muzes udelat je projet si jak benzina tak naftak...kazdymu muze vyhovovat neco jinyho....