No, už si nějak zvykám, že když jedu krátkou vzdálenost, tak prostě potom startuji s nohou na plynu a je to ok, no..

Jinak včera jsem z dlouhé chvíle čistil škrtící klapku, pač docela lepila a když už jsem to měl rozebrané, vyčistil jsem i volnoběžný ventil... Koukal jsem, jak se to zrovna v tom prostoru, kde ústí trubka z EGR ventilu (hned za škrtící klapkou) krásně zasírá, kdyby někdo měl účinný nápad, jak ten EGR ventil vyřadit z provozu, aniž by to zjistila řídící jednotka a nerozsvicovala neustále kontrolku motoru, rád to uvítám..

Přikládám foto, kdyby někdo rozdělával, ať ví, jak to vypadá... Jinak poznatek, někde jsem tady četl, že ta klapka má dokonale těsnit, kolem dokola by měl být nanesen nějaký speciální povlak, kvůli těsnosti, já tam našel možná tak zbytky povlaku a hlavně plno usazenin, díky kterým klapka sice krásně těsnila, ale taky dost lepila...

Po vyčištění už tak krásně netěsní, ale chodí hladce a žádné změny ve volnoběhu jsem nezaznamenal...