Stránka 4 z 4

Re: Startování 2.0 DuraTec 107KW

Napsal: 30.04.2012 10:49
od Brehowicz
Defacto je to podobný problém jako u karburatoru s ručním sytičem ,chytit okamžik jestli srartovat už bez něho něbo ho ještě vytáhnout.

Re: Startování 2.0 DuraTec 107KW

Napsal: 30.04.2012 11:11
od ballu
:palec_nahoru: :palec_nahoru: :palec_nahoru:

Re: Startování 2.0 DuraTec 107KW

Napsal: 03.05.2012 08:06
od Yeshterr
Břehu, teď jsi trefil přesně hřebík na hlavičku, furt jsem přemýšlel, k čemu to přirovnat :palec_nahoru:
Teď co jsem se tohodle startování vyvaroval, motor chytá jako z praku. Chvíli jsem měl ještě podezření na akumulátor a padající napětí při startu. To se však nepotvrdilo a zjistil jsem další věc. Při testu palubky se dá přeskákat na hodnotu, kdy displej ukazuje napětí v palubní síti. Což je asi většině známo. Trochu mě ale naštvalo, že tento údaj kecá - v reálu mám palubní napětí o volt vyšší, než ukazuje nezbedná palubka :| . Měřeno diagnostikou, levným metexem, analogem a měřícím přístrojem, čerstvě po kalibraci v metrologickém ústavu. Naměřené hodnoty až na palubku se shodovaly.

Re: Startování 2.0 DuraTec 107KW

Napsal: 05.05.2012 08:13
od Yeshterr
Dokázal by někdo smysluplně v krátkosti popsat lépe než strýček google, co je výsledek této diskuse? :arrow: http://forums.focaljet.com/duratec-tuni ... 2-0-a.html
Jak jsem pochopil, tak se tam probírá Duratec HE 2.0, který má dle značky auta (Ford, Mazda) jiné časování, má/nemá EGR a v závislosti na tom i rozdíl 136-148HP...což už je celkem rozdíl :cooler:

Re: Startování 2.0 DuraTec 107KW

Napsal: 25.08.2014 22:52
od benobiker
Zdravím,
Taky přihodím problém se starty..:-)
Studený motor, chytá krásně... Když je zcela zahřátý, vypnu motor, pak opět startuji, chytá taky cajk... Když ale vypnu né zcela zahřátý motor, po chvilce chci nastartovat, tak to buď naskočí a jakoby se to dusí, chcípne to, pomůže přidat trochu plyn a už je to ok.. Nebo se nechá točit klidně 3,4 sekundy, než chytne.. U popojetí delší vzdálenosti, kdy je motor pořádně zahřátý, nebo když po vypnutí né zcela prohřátého motoru je pauza mezi starty delší, se tento jev neprojevuje, normálně chytá..
Někde jsem vyčetl, že je to dané nějakým čidlem teploty, nebo co, že řídící jednotka špatně vyhodnotí údaj a nastaví špatně směs... Koukám, že tento problém řeší pár lidí, vykoumal někdo, jak tenhle tohle odstranit? Mám nalítáno 150 tkm, svíčky a palivovej filtr měněno ve 110tkm, zapalovací kabely měněny ve 120tkm... Motor jinak necuká ani studenej, ani když je ohřátý, jen ty starty se mi nelíbí...
Díky za odpovědi ;-)

Re: Startování 2.0 DuraTec 107KW

Napsal: 26.08.2014 14:38
od ballu
Mě to dělá taky, ale málo kdy zastavuji po 500 m jízdy. Jinak se závada odstraní nadčením novějších dat.

Re: Startování 2.0 DuraTec 107KW

Napsal: 27.08.2014 09:10
od benobiker
Tak stává se mi to třebas, když popojedu tři kiláky na nákup a během chvíle jsem zase u auta.. :-)
To nahrání novějších dat mám chápat jako přehrání softwaru řídící jednotky? Předpokládám, že mi tohle udělá akorát autorizovanej servis a za nějakej významnej cenovej pakatel..:-)

Re: Startování 2.0 DuraTec 107KW

Napsal: 27.08.2014 17:34
od ballu
Na Mondeu, když ho ještě měl, tak to nechal si udělat Wizzy008, tak mu pošli SZ.

Re: Startování 2.0 DuraTec 107KW

Napsal: 07.09.2014 20:44
od Ma.rt
tohle podle me delaji vsechny... a je to pry tim, ze RJ uz dava impuls, jakoby motor byl uz zcela zahraty a nezralo to zbytecne moc, ale ve skutecnosti neni. Pri jizde to nevadi, ale startovani muze delat problem. Mne to dela casto taky :)

Re: Startování 2.0 DuraTec 107KW

Napsal: 07.09.2014 21:32
od benobiker
No, už si nějak zvykám, že když jedu krátkou vzdálenost, tak prostě potom startuji s nohou na plynu a je to ok, no..:-)
Jinak včera jsem z dlouhé chvíle čistil škrtící klapku, pač docela lepila a když už jsem to měl rozebrané, vyčistil jsem i volnoběžný ventil... Koukal jsem, jak se to zrovna v tom prostoru, kde ústí trubka z EGR ventilu (hned za škrtící klapkou) krásně zasírá, kdyby někdo měl účinný nápad, jak ten EGR ventil vyřadit z provozu, aniž by to zjistila řídící jednotka a nerozsvicovala neustále kontrolku motoru, rád to uvítám..:-)
Přikládám foto, kdyby někdo rozdělával, ať ví, jak to vypadá... Jinak poznatek, někde jsem tady četl, že ta klapka má dokonale těsnit, kolem dokola by měl být nanesen nějaký speciální povlak, kvůli těsnosti, já tam našel možná tak zbytky povlaku a hlavně plno usazenin, díky kterým klapka sice krásně těsnila, ale taky dost lepila...:-) Po vyčištění už tak krásně netěsní, ale chodí hladce a žádné změny ve volnoběhu jsem nezaznamenal...