
poradte!!!zhasina motor
- LuboMCML
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.02.2008 03:18
motor skapina v levotocive zatacce
Jsem zde novy a na uvod zdravim focusaky. Meho FF 1,6i 16V, Trend Champion, hatchback, r.v12/2000 mam teprve od 15.unora. Syn zjistil vyse popsanou zavadu taky (skapina motor v pravotocive zatacce pri razeni smerem nadol a po zarazeni nautralu). Sel jsem na diagnostiku do BOSCH servisu, protoze to mam najbliz. A tam diagnostika vypsala jedinou zavadu: P0320 - Signal otacek/vztaznych znacek. Porucha funkce.
Kdyz sel technik po pricine objevil, ze pod cidlem snimace otacek je podlozka tl. cca 4 mm (mate ji taky?) a take velkou axialni vuly na klikovym hrideli - 2,5 mm (misto predepsanych 0.05-0.2 mm). Lozisko je asi v haji. Je pry treba rozebrat motor, a cinilo by to cca 16 000 Kc, coz je hodne. Tak ma napada: u nekterych vozu (VW) to jde zdola jenom demontazi krytu motora, tedy podstatne lacneji. Ma nekdo vedomost, zda to takto u FF jde? Dekuji za rychlou reakci.
Kdyz sel technik po pricine objevil, ze pod cidlem snimace otacek je podlozka tl. cca 4 mm (mate ji taky?) a take velkou axialni vuly na klikovym hrideli - 2,5 mm (misto predepsanych 0.05-0.2 mm). Lozisko je asi v haji. Je pry treba rozebrat motor, a cinilo by to cca 16 000 Kc, coz je hodne. Tak ma napada: u nekterych vozu (VW) to jde zdola jenom demontazi krytu motora, tedy podstatne lacneji. Ma nekdo vedomost, zda to takto u FF jde? Dekuji za rychlou reakci.
- Blue
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Už som tiež písal, že mám rovnaký problém. Vymenil som olej, sviečky, palivový filter, prietokomer (váhu vzduchu), batériu a vzduchový filter je ešte dobrý. Auto mi však stále zdochýňa, už nie len dole kopcom, ale aj po rovinke a aj hore kopcom. Vždy je to pri zaradenom neutráli, kedy otáčky klesnú na voľnobeh. Pri radení hore kopcom auto nezdochne, pretože otáčky nestihnú klesnúť. Preto si myslím, že závada bude pravdepodobne v tom čidle otáčok.

- Blue
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Tak ma napadlo, či by to zhasínanie motora nemohla spôsobovať zanesená škrtiaca klapka. Párkrát sa mi už stalo, že napr. po naštartovaní boli otáčky cca 2000, a až po chvíli sa dali do normálu.
Mimochodom, niekedy sa mi stane, že po naštartovaní sa celý motor trasie a vôbec nejde do otáčok. Trvá to asi 5 sekúnd, potom normálne naskočí. Robí to aj pri studenom, aj pri zohriatom motore. Mohol by mi niekto poradiť, prečo to robí? Vďaka.
Mimochodom, niekedy sa mi stane, že po naštartovaní sa celý motor trasie a vôbec nejde do otáčok. Trvá to asi 5 sekúnd, potom normálne naskočí. Robí to aj pri studenom, aj pri zohriatom motore. Mohol by mi niekto poradiť, prečo to robí? Vďaka.
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BRNO
Zdravím
Mam stejný problém. U me kdyz jedu tak auto straci vykon, stava se to nepravidelne treba jednou za 200 Km, spadne rucicka tachometru i kdyz jedu treba 40 km/h a obcas to chcipne a znicehonic stojim. Potom muzu nastartovat a jedu dal. Uz jsem vymenil rozvody + filtry a nic. Penize jsou pryc a auto blbne porad. Obcas nahodne zlobi i kdyz dojedu na krizovatku tak pri volnobehu vybehnou na chvili (3s) otacky na 1600 a pak to spadne. Diky za rady.
Mam stejný problém. U me kdyz jedu tak auto straci vykon, stava se to nepravidelne treba jednou za 200 Km, spadne rucicka tachometru i kdyz jedu treba 40 km/h a obcas to chcipne a znicehonic stojim. Potom muzu nastartovat a jedu dal. Uz jsem vymenil rozvody + filtry a nic. Penize jsou pryc a auto blbne porad. Obcas nahodne zlobi i kdyz dojedu na krizovatku tak pri volnobehu vybehnou na chvili (3s) otacky na 1600 a pak to spadne. Diky za rady.
- Dany
- Test driver
- Příspěvky: 3790
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BRNO
Ok nastavil jsem si do podpisu udaje o aute....tady jsem cetl neco o cidle otacek, ktere by to mohlo zpusobovat, tak nad premyslim jestli to tim muze byt nebo ne. Spis to bude nejaky vadny kontakt co to dela nepravidelne. Dale mam trochu rezivejsi vyfuk zadni a stredni cast, ale tam by snad problem byt nemel....?
Ford Focus 11/98 - 1,8 benzin 16V Zetec
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Blue
- Junior
- Příspěvky: 204
- Registrován: 02.02.2008 03:18
hiposek:
Robilo ti to okrem skapíňania aj iné problémy? Mne sa napr. často stáva, že pri vyradení rýchlosti sa otáčky dlho vracajú na voľnobežné. A často aj pri zohriatom motore sa pri naštartovaní otáčky držia dosť vysoko.
Chcem si byť čo najviac istý, aby som do toho zbytočne neinvestoval a nakoniec to bude niečo iné....
Robilo ti to okrem skapíňania aj iné problémy? Mne sa napr. často stáva, že pri vyradení rýchlosti sa otáčky dlho vracajú na voľnobežné. A často aj pri zohriatom motore sa pri naštartovaní otáčky držia dosť vysoko.
Chcem si byť čo najviac istý, aby som do toho zbytočne neinvestoval a nakoniec to bude niečo iné....

- Helena
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Bohuzel nas o vikendu potkal podobny problem. Jeli jsme z kopce a najednou se vypnul motor. Uz jsme nenastartovali. Pri startovani se sice motor toci, ale nenaskoci. Cerpadlo pry funguje. V autorizovanem servise v Olomouci rekli, ze je asi vadna ridici jednotka. To mi ale prijde jako ta nejhorsi moznost. Rekla jsem jim vsechny mozne varianty zavad, ktere jsem tady u vas vycetla, ale to pry vse kontrolovali,tak nevim. Myslite, ze je nezbytne nutne vymenit RJ? Nepomohlo by jen naprogramovani? Na kolik by naprogramovani prislo? Nova RJ prijde s praci na 23 tis. Starsi pry 6 tis.
Helena, Ford Focus, 1,6 , 16v, 74 kW, 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů