Stránka 4 z 4

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG

Napsal: 29.07.2014 06:44
od jimm
a na benzín taky cukne,já už dával tolik druhů svíček že už na to prdím a mám bosch za 80kč jednu ,sklepl jsem to nožem a namontoval ,nic neškube a jestli zaškubne tak cívka v prdeli,měnil jsem už dvakrát,kabely,nebo trpělivost...

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG

Napsal: 29.07.2014 11:14
od Hoffmanns
Na benzín právě úplná pohoda :) takže opravdu každej lpg systém a motor je originál :D ty Bosch svíčky měli odtrh 1,1mm a 0,7mm a žádný cukání nebylo... Jak jsem napsal tak jediné plus je to, že auto jede o trošku líp ve vyšších otáčkách, to je asi vše. Teď o víkendu jsme byli na festivalu plný auto a to byli cukanice jako prase :D a jezdit pořád 4 tisíce a vejš? To si pak každej myslí že jedu jak hovado i když to vlastně stejně nejede :D :D příští auto bude taky na benzín a lpg, ale už tam chci turbo, páč rvát auto neustále do červenýho aby to jelo mě a mojí posádku už nebaví :D

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG

Napsal: 29.07.2014 18:03
od tym
Viděl bych to na cívku nebo kabely... pokud je samotný LPG nastavený dobře, vstřiky nejsou vadné... nic jiného to být už moc nemůže... A moje příští auto zcela jistě nebude mít LPG :mrgreen: .

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG

Napsal: 29.07.2014 18:23
od krenda
To jsem jediný, co nemá problém? :mrgreen: Ťuk ťuk, ať to nezakřiknu...
Viděl bych to spíš na systém LPG, jeho funkčnost a nastavení :wink:

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG

Napsal: 31.07.2014 15:15
od Hoffmanns
Kabely jsou rok staré TESLA a cívka je rok stará BERU :) právě už jsem dřív zkoušel taky vše aby auto jezdilo co jak to nazvat :D sametově i na LPG. Nikdy se mi to zcela nepovedlo a narval jsem do toho spoustu peněz bokem :( takže cívka a kabely jsou jeté cca 15 000km takže to neřeším... Dneska dopoledne jsem obohacoval směs LPG o nějakých 0,3 ms na zápal tak uvidím co se stane, dáále jsem čistil plynové vstřikovače a koukal na adaptace které jsou pořád chudé, ale nemyslím si že by to kvůli tomu cukalo. Tím že jsem to dnes obohatil by to mělo být vše oukej :D ale nemyslím si že by to přestalo cukat :( BUDU prostě sklepávat na 1,1 až 1,2mm ty Motorcraft svíčky a uvidím. Já osobně si myslím že to pomůže, protože jsem na 1,3mm ještě nejezdil a s menším odtrhem to vždy jezdilo bez cukání :)
P.S.: pro lidi kteří mají stejný motor 2.5 v6: cukne Vám auto při přepnutí IMRC modulu kolem 3600ot/min.?
Zrarec mondec :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG

Napsal: 31.07.2014 18:22
od krenda
O kabelech Tesla jsem ještě nečetl nic dobrého ani u jedné značky aut. Můžou třeba fungovat na benzín, ale plyn je dost choulostivý na energii jiskry, na kterou mají vliv i kabely.
IMRC samo, že poznám. Zvětší se krouťák otevřením druhé větve sání, tím se zvětší přísun vzduchu a ŘJ začne dávkovat více paliva. Ale cuknutím bych to nenazval :wink:

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG

Napsal: 31.07.2014 21:16
od tym
krenda píše:To jsem jediný, co nemá problém? :mrgreen: Ťuk ťuk, ať to nezakřiknu...
Viděl bych to spíš na systém LPG, jeho funkčnost a nastavení :wink:
Jo, jsi jediný. :mrgreen: A tvá spotřeba na LPG mě taky pěkně sejří :nunu: .
Ale uklidňuju se tím, že jezdíš jak důchodce :ble2: .
Já stabilně 13l.

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG

Napsal: 31.07.2014 21:21
od krenda
Ti dám důchodce :nunu: :nunu: :mrgreen:

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG

Napsal: 01.08.2014 12:28
od Hoffmanns
Tak snad teda jedině kabely??? Ale oproti původním Motorcraft kabelům jsem nepoznal jediný rozdíl :D :D :D takže fakt nevím :( bohužel nemám teď volné finance na kabely Motorcraft které stojí kolem 5000kč za sadu :( to ty svíčky radši sklepnu :) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Každopádně mě štve že spoustu mejch kámošů má taky LPG a ani jediný problém, hlavně subaru 2.0T :D jede to jak kule a navíc to žere o 2 litry LPG míň :D :D

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG

Napsal: 02.08.2014 11:18
od zeli
Na starym foru se rikalo origo civka, origo kabely, origo svice sklepnuty na 1,1 mm.
Jinak po prepnuti IMRC mi nic neskube, zadnej kopanec necejtim, ale za jizdy asi prepina (pri stojicim aute spina viditelne spolehlive), protoze zvuk motoru je ostrejsi. Raketu to z auta neudela, ale jede to.

EDIT: Jo a plyn nemam a neplanuju ho :D

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG

Napsal: 02.08.2014 18:31
od krenda
Origo kabely vyjdou u nás ve Fordu na cca 3800,- I tak je to řacha. Osobně jsem teď taky měnil kabely a dal jsem NGK. Zatím s nima není problém a jestli nevydrží, tak koupím origo.
Jestli ti to jede na benzín v poho, tak je chyba v zapalování a seřízení LPG. MAGIC2 bych nenazval vhodným systémem LPG, ale může fungovat.

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG

Napsal: 03.08.2014 17:05
od Hoffmanns
No kdybych si nechával montovat LPG systém teď tak do Magic 2 určitě nejdu :( připlatil bych si za BRC nebo prostě něco lepšího :) bohužel jsem to v tu dobu tolik neřešil a neměl takovej přehled :(
Teď na to zase nemám nervy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ještě něco najezdím a když se to nesrovná tak ty svíce prostě sklepnu a bude pokoj :) nebudu do toho strkat další peníze ty budou bohužel potřeba na jiné části auta :(
Každopádně Vám sem potom napíšu zkušenosti se sklepnutejma svícema Motorcraft :)

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG

Napsal: 04.08.2014 23:58
od jisol
Já mám na Magic 2 najeto 95tis. km a spokojenost :wink:

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG

Napsal: 05.08.2014 07:00
od Hoffmanns
jisol píše:Já mám na Magic 2 najeto 95tis. km a spokojenost :wink:
Tak to je jedině dobře :) ale každý máme úplně jiný motor a motor management :(
Já bych šel teď do systému kterej se řídí adaptacema originální řídící jednotky :) u Magicu 2 je vždy nastavení hodně chudé a musí to potom člověk honit... Minimálně u mého motoru...
Na samotnou funkčnost systému si nemůžu stěžovat, když už to jede tak to jede dobře a ani nevím co do motoru zrovna jde za palivo :D :mrgreen: