Stránka 4 z 4
Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG
Napsal: 29.07.2014 06:44
od jimm
a na benzín taky cukne,já už dával tolik druhů svíček že už na to prdím a mám bosch za 80kč jednu ,sklepl jsem to nožem a namontoval ,nic neškube a jestli zaškubne tak cívka v prdeli,měnil jsem už dvakrát,kabely,nebo trpělivost...
Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG
Napsal: 29.07.2014 11:14
od Hoffmanns
Na benzín právě úplná pohoda

takže opravdu každej lpg systém a motor je originál

ty Bosch svíčky měli odtrh 1,1mm a 0,7mm a žádný cukání nebylo... Jak jsem napsal tak jediné plus je to, že auto jede o trošku líp ve vyšších otáčkách, to je asi vše. Teď o víkendu jsme byli na festivalu plný auto a to byli cukanice jako prase

a jezdit pořád 4 tisíce a vejš? To si pak každej myslí že jedu jak hovado i když to vlastně stejně nejede

příští auto bude taky na benzín a lpg, ale už tam chci turbo, páč rvát auto neustále do červenýho aby to jelo mě a mojí posádku už nebaví

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG
Napsal: 29.07.2014 18:03
od tym
Viděl bych to na cívku nebo kabely... pokud je samotný LPG nastavený dobře, vstřiky nejsou vadné... nic jiného to být už moc nemůže...
A moje příští auto zcela jistě nebude mít LPG 
.
Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG
Napsal: 29.07.2014 18:23
od krenda
To jsem jediný, co nemá problém?

Ťuk ťuk, ať to nezakřiknu...
Viděl bych to spíš na systém LPG, jeho funkčnost a nastavení

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG
Napsal: 31.07.2014 15:15
od Hoffmanns
Kabely jsou rok staré TESLA a cívka je rok stará BERU

právě už jsem dřív zkoušel taky vše aby auto jezdilo co jak to nazvat

sametově i na LPG. Nikdy se mi to zcela nepovedlo a narval jsem do toho spoustu peněz bokem

takže cívka a kabely jsou jeté cca 15 000km takže to neřeším... Dneska dopoledne jsem obohacoval směs LPG o nějakých 0,3 ms na zápal tak uvidím co se stane, dáále jsem čistil plynové vstřikovače a koukal na adaptace které jsou pořád chudé, ale nemyslím si že by to kvůli tomu cukalo. Tím že jsem to dnes obohatil by to mělo být vše oukej

ale nemyslím si že by to přestalo cukat

BUDU prostě sklepávat na 1,1 až 1,2mm ty Motorcraft svíčky a uvidím. Já osobně si myslím že to pomůže, protože jsem na 1,3mm ještě nejezdil a s menším odtrhem to vždy jezdilo bez cukání

P.S.: pro lidi kteří mají stejný motor 2.5 v6: cukne Vám auto při přepnutí IMRC modulu kolem 3600ot/min.?
Zrarec mondec

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG
Napsal: 31.07.2014 18:22
od krenda
O kabelech Tesla jsem ještě nečetl nic dobrého ani u jedné značky aut. Můžou třeba fungovat na benzín, ale plyn je dost choulostivý na energii jiskry, na kterou mají vliv i kabely.
IMRC samo, že poznám. Zvětší se krouťák otevřením druhé větve sání, tím se zvětší přísun vzduchu a ŘJ začne dávkovat více paliva. Ale cuknutím bych to nenazval

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG
Napsal: 31.07.2014 21:16
od tym
krenda píše:To jsem jediný, co nemá problém?

Ťuk ťuk, ať to nezakřiknu...
Viděl bych to spíš na systém LPG, jeho funkčnost a nastavení

Jo, jsi jediný.

A tvá spotřeba na LPG mě taky pěkně sejří

.
Ale uklidňuju se tím, že jezdíš jak důchodce

.
Já stabilně 13l.
Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG
Napsal: 31.07.2014 21:21
od krenda
Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG
Napsal: 01.08.2014 12:28
od Hoffmanns
Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG
Napsal: 02.08.2014 11:18
od zeli
Na starym foru se rikalo origo civka, origo kabely, origo svice sklepnuty na 1,1 mm.
Jinak po prepnuti IMRC mi nic neskube, zadnej kopanec necejtim, ale za jizdy asi prepina (pri stojicim aute spina viditelne spolehlive), protoze zvuk motoru je ostrejsi. Raketu to z auta neudela, ale jede to.
EDIT: Jo a plyn nemam a neplanuju ho

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG
Napsal: 02.08.2014 18:31
od krenda
Origo kabely vyjdou u nás ve Fordu na cca 3800,- I tak je to řacha. Osobně jsem teď taky měnil kabely a dal jsem NGK. Zatím s nima není problém a jestli nevydrží, tak koupím origo.
Jestli ti to jede na benzín v poho, tak je chyba v zapalování a seřízení LPG. MAGIC2 bych nenazval vhodným systémem LPG, ale může fungovat.
Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG
Napsal: 03.08.2014 17:05
od Hoffmanns
No kdybych si nechával montovat LPG systém teď tak do Magic 2 určitě nejdu

připlatil bych si za BRC nebo prostě něco lepšího

bohužel jsem to v tu dobu tolik neřešil a neměl takovej přehled
Teď na to zase nemám nervy
ještě něco najezdím a když se to nesrovná tak ty svíce prostě sklepnu a bude pokoj

nebudu do toho strkat další peníze ty budou bohužel potřeba na jiné části auta
Každopádně Vám sem potom napíšu zkušenosti se sklepnutejma svícema Motorcraft

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG
Napsal: 04.08.2014 23:58
od jisol
Já mám na Magic 2 najeto 95tis. km a spokojenost

Re: ORIGINÁLNÍ zapalovací svíčky- Duratec LPG
Napsal: 05.08.2014 07:00
od Hoffmanns
jisol píše:Já mám na Magic 2 najeto 95tis. km a spokojenost

Tak to je jedině dobře

ale každý máme úplně jiný motor a motor management

Já bych šel teď do systému kterej se řídí adaptacema originální řídící jednotky

u Magicu 2 je vždy nastavení hodně chudé a musí to potom člověk honit... Minimálně u mého motoru...
Na samotnou funkčnost systému si nemůžu stěžovat, když už to jede tak to jede dobře a ani nevím co do motoru zrovna jde za palivo
