Stránka 4 z 20

Re: Nacenění auta

Napsal: 01.11.2014 11:28
od solfan
ak je v dobrom stave (bez korozie, nic nepolamane a motorovo ok), tak si myslim, ze su ludia, ktori to ocenia na 40 -50 tisic priamo. na vykup odhadujem tak 30 max ak vobec...

Re: Nacenění auta

Napsal: 01.11.2014 11:42
od fordavid
K tomu nájezdu, to je zajímavej překlep :D Asi jsi chtěl napsat poctivých.. No, skoro se z toho stalo pocitových :D

Re: Nacenění auta

Napsal: 01.11.2014 12:02
od Bax
fordavid: :D :D přesně tak :)

Re: Nacenění auta

Napsal: 01.11.2014 12:22
od Adow
Možná by stálo za to zauvažovat o prodeji kol samostatně.

Re: Nacenění auta

Napsal: 01.11.2014 12:35
od Bax
O tom jsem taky uvažoval. Kolik bych za ně dostal?

Napadlo mě prodat Wolf kola zvlášť a zbytek prdnout tak jak to je třeba do výkupu - kdybych dostal 30 za výkup + 12 (?) kola, tak by to bylo k přemýšlení.

Re: Nacenění auta

Napsal: 01.11.2014 12:42
od Adow
Řekl bych, že míň za obojí. Ale aspoň z těch kol budeš něco mít. Ve výkupu jim totiž bude jedno, jestli je to na Wolfech nebo plechu. Rozhodující je rok výroby a nájezd.

Re: Nacenění auta

Napsal: 01.11.2014 22:20
od jaworpa
No reálnej prodej bych viděl na max.30-35t Kč (když budeš mít kliku). Teď jsem prodal FF 1,6 2003 s poctivýma 135tkm a dostal jsem za něj 50t Kč. A kupci se zrovna nehrnuli. Prodával jsem ho skoro 3 měsíce. A to byl pěknej a bez koroze. Přece jenom už to bude 16 let starý auto takže si myslím, že i 30t Kč je dost. Pokud máš zimní plechy tak to raději prodávej na zimácích. Přece jenom v týhle cenový relaci každej kouká na co nejlevnější provoz a to by ty 17" mohly odrazovat. Když někdo koukne na cenu gum tak raději koupí nějakýho normálního. Na výkup zapomeň, takhle starý auta už nikdo nevykoupí. Teda pokud ti nestačí třeba 5-10t Kč.

Re: Nacenění auta

Napsal: 02.11.2014 21:12
od Bax
Super, děkuji moc! :) Dal jsem zatím cenu 39000 se zimákama na plecháčích - o trošku dolů jde jít vždycky :)

Re: Nacenění auta

Napsal: 09.11.2014 08:47
od kloten
Díky všem za názory,dotyčný si nakonec prodej rozmyslel.Našel jsem teď toto auto .Kolik by jste za něj dali.Najeto 46 tisíc,udajně garažované,letní i zimní na plechách patnáctky.Opticky jeden malinký prolis jinak ok.Výpis vin:
Focus 2008-, 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Sedá Sea (met)
Primární charakteristiky
Datum výroby: 06.06.2008
Modelová řada: Focus 2008-
Typ karoserie: 5 Dveřový Sedan
Verze: Série 32
Motor: 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma
Převodovka: 5rychl. manuální - B5/IB5
Strana řízení: LHD FWD
Emise: Emisní stupen IV
Klimatizace: Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
Území: (+)"CZR"
Lak: Sedá Sea (met)
Látka čalounění: Ecrin / stříbrná/Ebony
[Klikněte pro sbalení]

Méně významné vlastnosti

Bez schránky pod podlahou č.2
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Bezpecnostní uzamykací skupina #4
Bez sady zvlá?tního vybavení
Bez skupiny komfortního vybavení
Marketingová úroveň 1
Bez servisní opravárenské sady
Bez globálního uzavírání
sp.pr.el.ovl. okna na jeden dotek
S Ručně Ovlád.Zadními Okny
Se standard.tón.skly
Bez tepelného krytu před.okna
Bez Vyhřívaného Předního Skla
Bez popelníkové konzole
Bez klimat.příruční schránky
S Krátkou Podla?ní Konzolou
Barva int.okolí-Medium tmavá Flint
Barva vnitřních doplňků - Ebony
Bez předních podlahových podlo?ek
Bez slunečních clon
Bez Sí?ky Přidr?ující Náklad
S kobercem nákladového prostoru
Bez kolejnicí v nákl. prost.
Bez stresního nosice
Se Sklopným Zpětným Zrcátkem
Vyhř.signální zrc.s dvojím ovlád.
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
S manual.bederní podp.řidiče
S man.bederní podp.spolujezdce
Bez klimatizace sedadla řidiče
Bez klimatizace sedadla spolujezdce
s el. ovl sedadla rid. ve 2 smer.
s man. nast. sed. spoluj. ve 4 sm.
Méne kloubu tazného zarízení
Klíč zapal. vyklápěcí s dálk.ovl.
Bez druhého klíče s dálk.ovl.
S Bezpečnostním Zámkem Dveří
s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
Bez dálkového ovládání zámků
S prerus.oknem
Bez či?tění světlometů
Bez Stře?ního Okna
Bez pásku zvýr.linii boku karosérie
Air Curtain Restrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
s airbagem ridice
S Airbagem Pro Spolucestujícího
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
S kotevními úchyty Isofix
Náhradní kolo ? 22,5 x 7,5
(+) Zadni tlumice standard
6J x 15 ocelové kolo
Pneumatiky 195/65VR x 15
Kryt středu kola 15 - styl C
?ádné pojistné matice s oky
Se Standardním Zavě?ením
Se zadními bubn. brzdami
s asistentem nouzového brzdení
S IVD/TCS/ABS
Bez protismykových desek
Standardní prední sedadlo
S pedály bez seřizování
Volant-vinyl/man?eta hliník
Bez Regulátoru Rychlosti
Bez Pomocného Ohřívače
Konvenční přístroje - úroveň 2
S palub. počítačem
Bez monitoru sledov. nahu?tění pneu
S obvodovým autoalarmem
Bez zařízení pro parkování vzadu
Bez předního park. zařízení
Se zvedákem A/V
Bez připojení interface Blue Tooth
ICE-ni??í výbavy CD + rádio AM/FM
Sada funkcí ICE 20
S 6 reproduktory
Bez Soupr. Pro Přípravu Přip.Telef.
Bez modulů aktivovaných hlasem
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
Bez elektrické zásuvky
Bez sady Styl
S automaticky spínanými světlomety
S halogenovými svetlomety
Se Světly Pro Denní Provoz
S Předními Mlhovkami
S hliníkovými rámečky světlometů
bez osvetl. prostoru pro nohy
Koncová světla - úroveň 1
Bez ovládání světlometů

Re: Nacenění auta

Napsal: 09.11.2014 14:25
od foki
180-200tb

Re: Nacenění auta

Napsal: 09.11.2014 15:33
od Cimi
tak schválně: :)
WF0NXXGCDN4K70208

09.06.2004
Focus 1998-2005
Kombi
Série 32
1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS)
5rychl. manuální - B5/IB5
LHD FWD
4.06
Emisní stupen IV
Automatické Řízení Teploty
(+)"D"
Černá Panther (met)
Salomon / Midnight Black

prva registracia: 21-06-2004

diagnosticke zaznamy - stav km: 138xxx


zarucne opravy - stav km:
pocet zaznamov - 2


Bez zadních zásterek
Bez predních zásterek
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Bezpečnostní zámek skupina #12
Bez sady zvláštního vybavení
Bez skupiny komfortního vybavení
Bez sady mark. přípravy pro trh
Bez laku na speciální objednávku
Bez sady funkčních aktualizací
Bez skupiny elektrického ovládání
Bez výbavy RSO
'Edition 100'
Bez bezpečnostních balíčků
S elektronickou regulací
Bez luxusní výbavy
Bez balíčku vybavení pro policii
Bez A balíčku pro polic.voz.(GB)
Bez komfort.balíčku pro autoškolu
Bez sady taxi 1
Bez sady taxi 2
Less Mass Customization Package
sp.pr.el.ovl. okna na jeden dotek
S vyhřívaným předním oknem
S krytem ložné plochy
Stresní nosic bez prícníku
Bez Spojleru
Fahrertürspiegel, konvex, Fernbed.
S el.vyhř.zrcátkem spoluj.Convex
S cerným vnejsím zpetným zrcátkem
Bez levé bederní operky
Bez pravé bederní operky
Bez speciál.potahů př.sedadel
Bez speciál.potahů zad.sedadel
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
s man. ovl. sed. rid ve 4 smerech
Méne kloubu tazného zarízení
Dálkové ovl.zadních dveří
S Centrálním Zamykáním
s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
S pevn.nast.interv.stěr.čeln.okna
S Vyhřívanými Tryskami Ostřikovačů
Bez pr. nár. s def. podlozkami
Bez zadn. nárazn. s def. podlozk.
S inteligent. airbagem řidiče
S inteligentním airbagem spoluj.
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
Náhradní kolo – 22,5 x 7,5
6J x 15 ocelové kolo
Pneu 195/60R15-V BSW
Se Standardním Zavěšením
Bez sady polohy/jízdní výsky
s mekkou rukojetí park. brzdy
Se zadními brzdovými kotouči
Protiblok. brzd. systém všech kol
S řízením trakce brzdy/motor
Bez protismykových desek
Standardní prední sedadlo
Bez Regulátoru Rychlosti
Bez Pomocného Ohřívače
Bez přídavného topení SVO/DSO
Bez zpetného bezdotyk.senzoru
Varovný displej-vyš.výbava
Bez Poplašného Zařízení Proti Odciz
Bez alarmu hlídání interiéru
Standardní akumulátor
S Přehravače Cd
6000CD RDS EON
Se 4 Reproduktory
Bez telefonu
Bez Soupr. Pro Přípravu Přip.Telef.
BEZ SYSTÉMU TELEMATIK / MULTIMEDIA
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
S kuřáckou výbavou
S halogenovými svetlomety
S Předními Mlhovkami
S ručním řízením dosvitu reflektorů

+ laděné svody Japparts, rozvody + klínový řemen ve 137xxx, nové přední zadní brzdové kotouče + destičky brembo, nové svíčky FOMOCO, repasovaný startér, nový volnoběžný ventil, nová baterie varta bluedynamic 74Ah, olej Formula F 5W30 + filtr, nový palivový filtr, Valeo karbon filtr klimatizace, vzduchový f. vložka Simota.
Alu kola, koroze přední kapoty (puchýř téměř díra skrz), koroze dolních hran dveří (ošetřeno), podvozek a dutiny ošetřeny tlumexem a voskem, nápravy ošetřeny antikorozním nátěrem.

Re: Nacenění auta

Napsal: 09.11.2014 15:59
od Standa.64
Max 60 tis.

Re: Nacenění auta

Napsal: 10.11.2014 14:47
od V12
To je vela. Keby to nebolo takmer prehrdzavene, 60k je OK, takto 45k maximalne. Moj FFII 2.0i 04/2005 so zarucenymi 125k km predal bazarnik za cca 100k CzK v prepocte, bola to vybava Ghia/Titanium pre SK trh - chromaticke zrkadlo, 2 zonova klima, vsetky okna v elektrike, ESP, natacacie svetla atd. bez korozie ci karoserie, alebo podvozkovych skupin.

Re: Nacenění auta

Napsal: 10.11.2014 16:16
od solfan
tak oprav kapotu a 60 tis je uplne v pohode. zacat mozes aj vyssie...

Re: Nacenění auta

Napsal: 10.11.2014 18:17
od Cimi
koupil jsem ho před rokem za 90 :D najto 118xxx, to se ale nevědělo že jsou ty dveře špatny kolem pertlování hran. o kapotě jsem věděl ale hold to pracuje. levnější mě vyjde jí vyměnit za použitou a přelakovat :), trpí na to ale každej druhej co sem zatím viděl.