Stránka 4 z 8

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Napsal: 13.01.2015 16:16
od Standa.64
Ne pouze 1.6

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Napsal: 15.01.2015 11:59
od Klvys
Bubis: a už se ti to opravuje?a tobě haže čerpadlo špony ale vymněnís jen vstřiky? už vís cenu opravy?

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Napsal: 15.01.2015 13:06
od V12
Standa :
Ja som s 2.0i dokazal jazdit za 6.8/100. S 1.6 sa da ist okolo 6.2 na 100 bez velkeho sebazapretia. Diesel 1.6 /66 kW ma spotrebu okolo 4.7/100, to pri cenach nafty a benzinu dava rozdiel 90k CzK pri nabehu cca 175 tisic km (cena benzinu 34.8 CzK/l, nafta 35.0 CzK/l, zdroj - http://www.ceskybenzin.cz, priemer za posledne 3 mesiace)

Oprava palivoveho systemu 1.6 TDCI za 60k CzK je zaplatena po cca 117k km za predpokladu dalsieho bezporuchoveho priebehu. Ked ma auto teraz 150k km, tak je to nerentabilne a take auto treba polepit co najlacnejsie a strcit ho do Aciek. Vsetko ostatne je mrhanie peniazmi. Pri realnom nabehu 50k km sa o tom da uvazovat, no ktoremu dieslu fatalne klakne palivovy system ? (Okrem klvysa, samozrejme, ten je vynimka potvrdzujuca pravidlo). Uz pri 100k km je to silne diskutabilne pre znacne problemy tychto motorov s turbom, co je cca 20 tisic, ked sa turbo zrepasuje a ostatne riesi v zmysle servisneho postupu). To bod zlomu posuva na 160 tisic km :mrgreen: Cize kupit jazdeny diesel 1.6 TDCI je v porovnani s 1.6i ehm, ako to napisat, ehm, docela drahy spas.

EDIT :
Ked porovnam 1.6 TDCI a Mondeo 2.5T (10/100), bod zlomu je niekde pri 44k km.

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Napsal: 26.01.2015 20:25
od bubis
Dnes jsem si přivezl Fouse s opraveným palivovým systémem, dělali mě to v Řípově u Třebíče.
Repas vstřiků, čerpadla, vyčištění celé palivové soustavy včetně nádrže, nový filtr, práce a odtah Pce-Třebíč celkem za 25 tis.
Spotřeba mě po příjezdu ukázala 4.1 l/100.
Pár poznatků:
měnit olej po 10 tis km
tankujte kvalitní naftu, vervu, eurooil a přidávejte trochu aditiva, vyvarovat se naftě s bio složkou, už naše zkur... legislativa dovoluje vysoké množství bio složky v naftě oproti jiným státům, neříkám že v cizině je dobrá nafta, mám známý co natankovali na Slovinsku a z Chorvatska už neodjeli...
A jezdit :) mnoho šťastných kilometrů bez potíží přátele.

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Napsal: 26.01.2015 22:08
od Klvys
za 25 tisic tohle všechno jo?tak to čerpadlo asi nebylo moc poškozene :)

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Napsal: 27.01.2015 00:04
od Fordeo
Jsem rad, ze muj kontakt pomohl kurna ;) jaky mas jeste poznatky? Tichy chod motoru, lepe za plynem atd??? ;)

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Napsal: 27.01.2015 12:37
od bubis
Motor se ztišil, ale myslím si že to dělají hlavně aditiva a že jsem měsíc jezdil s nafťákem z roku 2003 DTI :D ale kamarád co tam byl se mnou a má 1.8 v s-maxu tak mě přijde že ten motor je lépe odhlučněný... Zatím zajíždím a zkouším tak o moc víc poznatků nemám :)

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Napsal: 27.01.2015 18:52
od Kranich11
jj měl jsem Focuse 1.8 i Mondeo s tentýž motorem a motor zněl a byl trochu jinde i díky 6 st převodovce.

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Napsal: 27.01.2015 20:02
od marosmanik25
Bubis mohol by si nám sem dať nejaké videjko zvuku motora na volnobeh a s pridanim plynu, ak sa ti chce.:).:)..zaujimal by ma ten zvuk.

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Napsal: 27.01.2015 23:19
od Munga
Není od věci si jednou za x udělat test na přítomnost fe v palivu - stálo to cca 500kč. Jakmile jsou piliny v palivové soustavě tak je to velmi špatné. Správně by se měly měnit i veškeré trubky a výsledek není nikdy uplně zaručen.

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Napsal: 28.01.2015 08:59
od V12
Ked su piliny v palivovej sustave, je lepsie to poskladat a dat do vykupu. Vsetko ostatne je cista strata penazi.

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Napsal: 28.01.2015 10:58
od Fordeo
Kdyz se dela cerpadlo a vstriky cisti se cela palivova soustava vcetne trubek.
Kdyz muzu posoudit u myho pred a po, tak strasnej rozdil chodu a hlucnosti motoru ;)
Uvidime jak dlouho to vydrzi, ani nevim, kolik jsem s tim najel, udaj mam v aute, ale asi 5tis. km.

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Napsal: 01.05.2015 12:04
od bubis
Po najetí víc jak 3 tis km, jsem si všiml že se rosí kolem prvního vstřiku, asi nějaká netěsnost, ale nepoznám kde. Jelikož je to chvilku po zásahu servisu v Řípově nechci se v tom hrabat aby neřekli že jsem se v tom hrabal. Tak jsem tam volal, že dobrý pomůžou, nakonec se jim moc nechce a ať to nechám přetěsnit u místního servisu. Tak jsem namítal že to je od nich v záruce, tak prý není že to jsou moje původní díly a na ty se záruka nevztahuje. Když jsem si tam v lednu byl pro opravené auto tvrdili mě že na práci je záruka 6 měsíců a na materiál 2 roky, tak nevím jak to teď řešit. Už jste se s průsakem nafty kolem vstřiku někdo setkal?

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Napsal: 01.05.2015 16:25
od Fordeo
Me to taky delalo, kdyz js dojel z Ripova :D utahl jsem kovovou matku na kovove hadicce co vede do vstriku a byl klid ;) takze povolit a dotahnout.

Re: Výměna, či repase vstřiků + čerpadla

Napsal: 01.05.2015 17:26
od bubis
utažený to je celkem dost, jsem měl až strach abych to neserval. O kolik jsi to dotahoval? čtvrt otáčky...