Stránka 4 z 5
					
				
				Napsal: 01.06.2007 10:53
				od PHECZ
				
			 
			
					
				
				Napsal: 01.06.2007 12:47
				od silverwolf
				
			 
			
					
				
				Napsal: 01.06.2007 12:56
				od Skubi
				
			 
			
					
				
				Napsal: 01.06.2007 14:21
				od PHECZ
				
Já zítra vyjedu tak půl vodky, tak mi snad nepraskne těsnění 
   
 
			 
			
					
				Re: Podtlak v nádrži
				Napsal: 12.12.2011 10:49
				od gargulakj
				Jak je to teda s tím podtlakem v nádrži? Je to normální že po vyjetí nádrže je tam podtlak a při otevření to zasyčí? Je tam někde nějaký ventil nebo dírka kterou se tlak vyrovnává nebo je nadrž vzduchotěsná??
			 
			
					
				Re: Podtlak v nádrži
				Napsal: 12.12.2011 11:57
				od matys
				Zdravím pánové............není ten podtlak z bezpečnostního důvodu , aby při případné havárii na pravý bok nebo střechu nevytékal benzín a nehrozil požár a výbuch vozu ?
			 
			
					
				Re: Podtlak v nádrži
				Napsal: 12.12.2011 17:18
				od petulak
				Někde jsem to už zde psal.
Podtlak v nádrži si vymyslel FORD, KVŮLI EMISÍM.
U benzínu je uhlíkový filtr/vedle nádrže/.
V motorovém prostoru,je ventil,který ŘJ-čas od času se otevře a výpary z nádrže pošle do sacího potrubí.
Já toto vše nemám./vyřadil jsem to/ a je klid. 
  
 
			 
			
					
				Re: Podtlak v nádrži
				Napsal: 12.12.2011 17:35
				od matys
				Zdravím petulak...........má to odstranění nějaký přínos a vliv na provoz ?
			 
			
					
				Re: Podtlak v nádrži
				Napsal: 12.12.2011 18:39
				od petulak
				Podle mého: benz. čerpadlo se nemusí "prát " s podtlakem v nádrži, i mám dojem,že klesla spotřeba.
A to poslední: pod klapku jdou o 2 hadičky mín.  Tzn. --taky méně starostí s volnoběhem.
			 
			
					
				Re: Podtlak v nádrži
				Napsal: 12.12.2011 21:43
				od matys
				Zdravím petulak ............díky , popřemýším o tom
			 
			
					
				Re: Podtlak v nádrži
				Napsal: 12.12.2011 22:01
				od miki21
				Jak tak o tom přemýšlím,tak asi bude něco špatně.Jestli je v nádrži podtlak a ŘJ otevře nějaký ventil,tak logicky DO sání žádné výpary přijít nemůžou.
To s tím čerpadlem už logiku má.Podtlak se dělal i v Escortu-tam to bylo řešeno ventilem s kuličkou u tankovacího hrdla.Ta kulička tam byla proto,že při převrácení vozidla netekl benzín...a jak se sekla, či byla zasraná,tak nepustila vzduch do nádrže.měl jsem za to,že Focus má podobný systém.
			 
			
					
				Re: Podtlak v nádrži
				Napsal: 13.12.2011 08:01
				od gargulakj
				NO to by mě taky zajmalo jestli má focus ještě nekde nejakou kuličku jak píšeš nebo nejakou díru. TO bych na to mrknul jestli není přicpaná ale pokud nic jiného kromě toho elektrického ventilu nemá tak na to kašlu..
			 
			
					
				Re: Podtlak v nádrži
				Napsal: 13.12.2011 17:31
				od petulak
				miki 21 : ETZOLD str. 216 a 217.
			 
			
					
				Re: Podtlak v nádrži
				Napsal: 13.12.2011 17:49
				od miki21
				A jóó 

 Tak v Etzoldu je napsáno takových kravin...odpojit baterii i při výměně defektu 
 
Ale vysvětli mi,když je v nádrži 
podtlak,tak jak se výpary z nádrže dostanou do motoru-to by tam musel být 
přetlak,aby to nějaký ventil pouštěl do sání skrz filtr z aktivního uhlí. 

 
			 
			
					
				Re: Podtlak v nádrži
				Napsal: 13.12.2011 19:27
				od petulak
				Tak nad tím jse nedumal 

 ale, Když ty výpary ten ventil pustí pod klapku,tak třeba tam někudy do nádrže zase asi vnikne nějakej vzduch 
 
Asi třeba ventilem ve víčku nádrže. To fakt nevím 

  Ale na str. 216 je schema.
Já to víčko mám bez ventilku a provrtanej 1.5mm 
A zase si vem,kdyby to vydrželo žerpadlo,tak ta nádrž by se zbortila, tím podtlakem. 
kurna--to jsme si zase vymysleli záhadu,co. 
