Stránka 4 z 4

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

Napsal: 27.09.2021 09:14
od vladka1
Bavíte se tu ještě o turbu??
Co by to asi tak mělo hlásit, když tlakuje normálně jen pouští olej přes ložiska do sání :mrgreen:
Čerpadlo na dochlazování je fajn, akorát kluzný ložisko když stojí / hřídel je žhavá tak to dochladí kulový :mrgreen: = klasický dochlazování před chcípnutím půl minuty na volnoběh to nenahradí ani náhodou. Je to jen takový šidítko pro blby který vyjedou dálniční kopec a hned to chcípnou..
Ad serviska - nezapsat nebo napsat neprovedený má smysl u věcí který zvyšujou cenu auta na prodej, opak tam nebude, takže nový motor by tam byl napsanej určitě. Elektronická nebo papír je jedno, do papírový budou spíš psát i garážníci/ el. jen autorizák.. Nevim jak ekobuřt, ale motory mívaj kromě typu pořád i výrobní číslo, jen neni napsaný v techničáku. Dá se najít podle VIN jaký číslo motoru to mělo z fabriky.
Co mi hodně vadí, je postoj výrobce k mouchám - místo aby tyhle díly prodávali za výrobní náklady, tak to spíš využívaj k nehrabání si (klasika chceš jezdit tak zaplať nebo to nepojede). Další auto Ford nebude, i když ostatní značky jsou na tom podobně (hajzli)

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

Napsal: 27.09.2021 09:27
od Hoffis
vladka1 píše: 27.09.2021 09:14 Nevim jak ekobuřt, ale motory mívaj kromě typu pořád i výrobní číslo, jen neni napsaný v techničáku. Dá se najít podle VIN jaký číslo motoru to mělo z fabriky.
když jsem řešil ten prasklý píst, tak mi nabízeli že mi seženou motor z vrakace který má najeto 8 tis km, akorát to je jiný typ, m2d tuším. Je to identický motor, že to přechází prostě.
Výrobní číslo motoru by prý prerazili... Tohle mi nabídli přímo v autorizovaném servise ford.

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

Napsal: 27.09.2021 10:23
od vladka1
Přeráží se typ motoru aby seděl s techničákem a prošlo to technickou. Na číslo motoru sere pes, tam leda aby podle čísla nešlo dohledat že to je jiný typ než nově vyražený :mrgreen:
Stejný motor jiný označení (typ) - obvykle hlavní železo je stejný a liší se detailama okolo - jiný kat, SW v řídicí jednotce apod, takže úplně stejný to neni.

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

Napsal: 27.09.2021 11:27
od Hoffis
vladka1 píše: 27.09.2021 10:23
Stejný motor jiný označení (typ) - obvykle hlavní železo je stejný a liší se detailama okolo - jiný kat, SW v řídicí jednotce apod, takže úplně stejný to neni.
92kw vs 74kw je identický motor, je to pouze SW stažené

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

Napsal: 27.09.2021 11:36
od djdekl
100PS ma jiny turbo nez 120/125/140PS

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

Napsal: 27.09.2021 11:37
od Hoffis
věř mi že nemá
zrovna těch turb jsem měl v ruce stovky a je to identické. Razí se na ně různá čísla, asi i podle "výkonu" ale to turbo je naprosto stejné. Na lince se opravdu rozlišují pouze podle čísla, ale nastavení je naprosto stejné.

V autě ho pak SW pouze "nepodrží" do většího tlaku

Je to stejné jako u motoru 2.0 TDCI. Motory 88, 110 a 132 kw jsou naprosto identické , jen jsou SW stažené... pouze u 132kw je jiný intercooler.

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

Napsal: 27.09.2021 12:04
od fofok
Vladěnko dochlazování turba zachránilo a zachrání miliony turb před jistou smrtí a není pro blbce.Vítej v jedenadvacátém století😃

Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo

Napsal: 27.09.2021 12:10
od vladka1
jj, proto ty turba blijou olej do sání po 100kkm ;)
4erpadlo sice jede, ale ložisko stojí = dochlazování neni ani náhodou ideální. Jako lepší jak nic to ano...