Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - odešlo turbo
Napsal: 27.09.2021 09:14
Bavíte se tu ještě o turbu??
Co by to asi tak mělo hlásit, když tlakuje normálně jen pouští olej přes ložiska do sání
Čerpadlo na dochlazování je fajn, akorát kluzný ložisko když stojí / hřídel je žhavá tak to dochladí kulový
= klasický dochlazování před chcípnutím půl minuty na volnoběh to nenahradí ani náhodou. Je to jen takový šidítko pro blby který vyjedou dálniční kopec a hned to chcípnou..
Ad serviska - nezapsat nebo napsat neprovedený má smysl u věcí který zvyšujou cenu auta na prodej, opak tam nebude, takže nový motor by tam byl napsanej určitě. Elektronická nebo papír je jedno, do papírový budou spíš psát i garážníci/ el. jen autorizák.. Nevim jak ekobuřt, ale motory mívaj kromě typu pořád i výrobní číslo, jen neni napsaný v techničáku. Dá se najít podle VIN jaký číslo motoru to mělo z fabriky.
Co mi hodně vadí, je postoj výrobce k mouchám - místo aby tyhle díly prodávali za výrobní náklady, tak to spíš využívaj k nehrabání si (klasika chceš jezdit tak zaplať nebo to nepojede). Další auto Ford nebude, i když ostatní značky jsou na tom podobně (hajzli)
Co by to asi tak mělo hlásit, když tlakuje normálně jen pouští olej přes ložiska do sání

Čerpadlo na dochlazování je fajn, akorát kluzný ložisko když stojí / hřídel je žhavá tak to dochladí kulový

Ad serviska - nezapsat nebo napsat neprovedený má smysl u věcí který zvyšujou cenu auta na prodej, opak tam nebude, takže nový motor by tam byl napsanej určitě. Elektronická nebo papír je jedno, do papírový budou spíš psát i garážníci/ el. jen autorizák.. Nevim jak ekobuřt, ale motory mívaj kromě typu pořád i výrobní číslo, jen neni napsaný v techničáku. Dá se najít podle VIN jaký číslo motoru to mělo z fabriky.
Co mi hodně vadí, je postoj výrobce k mouchám - místo aby tyhle díly prodávali za výrobní náklady, tak to spíš využívaj k nehrabání si (klasika chceš jezdit tak zaplať nebo to nepojede). Další auto Ford nebude, i když ostatní značky jsou na tom podobně (hajzli)