Stránka 4 z 7

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 14:37
od Mata
Mata : manžel měl pravdu. Sice asi vyjímečně :lol: :lol: :lol: , ale měl :wink:[/quote]

však jsem si to vzala k srdci a poctivě na světlech vyřazuji :wink:

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 14:39
od malond
Mno dobra, poslechnu vas a vyzkousim to, ale neznamena to, ze budu podrazovat ve 150km/hod z 5 na 4, kdyz chci pribrzdit. To by byla asi blbost ne? :mrgreen:

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 14:58
od silverwolf
No to teda jo. Ty přijíždíš na červenou nebo ke křižovatce 150 8O :lol: Ale samozřejmě pokud nutně potřebuju rychle zpomalit, tak podřazuju i při 150 5-4-3 a brzdím. ( teda pokud na to je čas a není to krizovka že?

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 15:03
od mipro
prevodovy stupen znizujem az sa rychlost priblizuje beznej rychlosti nizsieho stupna.
tj ze ked zbrzim zo 150 na 100 nepodarujem.. ale zase ked potrebujem zo 100 trosku agresivnejsie pridat tak podradim. ale len na momentik.

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 15:05
od silverwolf
No to je snad jasný že při 150 tam nefouknu 4 :!: :roll:

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 15:30
od TripleJay
Ja kludne :wink:
Snazim sa vyuzivat brzdnu silu motora vzdy ked sa to da a ked to portrebujem, takze kludne podradujem vtedy, ked mi otacky po podradeni skoncia pred obmedzovacom, resp. pred cervenym polom. Samozrejme len vtedy ked je taka brzdna sila potrebna :lol:

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 15:33
od silverwolf
Souhlas, ale myslím že není příliš zdrávo při 3 000 otáčkách podřadit při takové rychosti, že ti vylítnou během 1 s na 5000. To mě běhá mráz po zádech.

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 15:34
od mipro
TripleJay píše:Ja kludne :wink:
Snazim sa vyuzivat brzdnu silu motora vzdy ked sa to da a ked to portrebujem, takze kludne podradujem vtedy, ked mi otacky po podradeni skoncia pred obmedzovacom, resp. pred cervenym polom. Samozrejme len vtedy ked je taka brzdna sila potrebna :lol:
nie je ti ho v tedy luto? Ten zvuk musi trhat usi.

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 15:36
od silverwolf
Líto trochu jo, zvuk je to líbezný :wink:

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 15:45
od TripleJay
No ja som na diesli u seba este 5.000 nevidel :wink: :lol:
Nie je mi ho luto, nie je to pod plynom, zvuk nie je hrozny ze by trpel, proste ho raz za cas takto prevetram spomalovanim a nie zrychlovanim a je to zadarmo 8)

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 15:57
od mipro
je to zadarmo ale bez pozitku 8)

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 15:59
od chmelko
mipro píše:
TripleJay píše:Ja kludne :wink:
Snazim sa vyuzivat brzdnu silu motora vzdy ked sa to da a ked to portrebujem, takze kludne podradujem vtedy, ked mi otacky po podradeni skoncia pred obmedzovacom, resp. pred cervenym polom. Samozrejme len vtedy ked je taka brzdna sila potrebna :lol:
nie je ti ho v tedy luto? Ten zvuk musi trhat usi.
pri podradení to nieje až tak slastny pocit ako pri akceleracii po omezovač :wink:

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 16:33
od TripleJay
Nepopieram to u benzinu, mne pri diesli pri akceleracii tocit nad 4000 a duplom po obmedzovac zmysel nema :wink:

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 21:33
od staroch
silverwolf píše:Stejně jako Dany. A řadím : drn...drrrrrrrrrn...drrrrrrrrrrrrrrrrn......drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrn :lol: :lol:
Na jedničku přidávám jedno r. 8)

Re: ako spravne radit rychlosti

Napsal: 25.06.2008 21:47
od staroch
malond píše:Nejsem zadnej odbornik pres motory a tak me po precteni prispevku zarazilo, ze brzdite vsichni motorem. Ja to delam presne naopak. Kdyz vidim cervenou, tak vyhodim rychlost, kterou tam zrovna mam a dojizdim na neutral. To je spatne? Jinak radim podle sluchu, ale vetsinou nekde okolo 2500 až 3000 ot/min
Není to zakázáno - fofo není nad 3500kg tak co. Jsou tam jen takové pro někoho možná vedlejší aspekty.
1. Jak psali kluci údajně prudké zavření plynu nemá rádo turbo, ale to neumím posoudit.
2. Když brzdíš motorem, jedeš za 0,00000 l/100km zatímco na volnoběh je to 1l/hod. (myslím) no, to taky není zas tak velký rozdíl, ale šetříš.
3. Ale mně připadá nejdůležitější fakt mít zařazeno - jako mít náboj v komoře. Říká se, že v nebezpečí můžeš nejen brzdit, ale také kolizi zabránit tím, že na to dupneš. Ale co je ti to platné když tam nemáš kvalt. Než zařadíš, tak kdovíkam doplachtíš. Tak to je můj názor proč málo vyřazuju. A vyplatilo se mi to když jsem jezdíval na motorce :oops: . Teď už jsem klidnější :wink: .