Stránka 4 z 16

Zotrvacnik na Ford C-max 2.0 TDCi diesel r.v 2006

Napsal: 08.06.2009 12:40
od Noell34
Chcem sa spytat ako sa prejavuje chyba pri vadnom zotrvacniku na Ford C-max 2.0TDCi r.v 2006 ...115tisic km

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 09.06.2009 06:53
od L_u_k_y_n
jestli si to pamatuju dobře, tak při vypínání motoru se ozve slabé "bouchnutí" jak se dotáčí ten vadnej setrvačník. Zkusit jak se zařazenou rychlostí, tak bez. Takto mi to předváděli v servisu.

studený start u 2.0 TDCi 136PS

Napsal: 02.07.2009 08:22
od mbrada
Zdravím.Hledal jsem ale daný problém jsem nenašel.Při ranním startu se mi občas při volnoběhu jako by se kousal motor,prostě mi v ňom škubne nebo jako se zadrhne.Ale při přidání plynu a držení na vyšších otáček to nědělá.A na plyn normálně reaguje.Pak je po celý den klid a auto jezdí normálně a zvuk motoru je taky dobrý.Mám Ford C-Max 2.0TDCi.Tak vám kucí předem děkuji za odpovědi. :)

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 02.07.2009 20:50
od Igy
S najvacsou pravdepodobnostou zotrvacnik. Mam to tiez, ked je motor studeny tak na volnobehu to akoby sem tam kleplo (taky zvuk ako keby nieco niekam nezapasovalo), po chvile to vsak prejde a ked je motor teply tak mi to nerobi.

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 03.07.2009 08:00
od L_u_k_y_n
to Igy: já sem teda naprostej lajk, ale skoro bych řekl, že pokud to přestane mlátit po zahřátí motoru, pak to nemá nic společnýho se setrvačníkem ... na ten snad zahřátí motoru nebude mít vliv ... :?:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 03.07.2009 08:49
od Igy
Priznaky su vsak jasne, pri vypnuti motora kovove klepnutie, pri nizkych otackach za studena to sem tam klepne, po jemnom pridani na volnobehu a hned pusteni pedalu to tiez jemne klepne. Moze to byt aj nieco ine - niekde som videl nieco s nejakym klinovym remenom ktory ide na klimu alebo nieco podobne.

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 06.07.2009 19:20
od Maverick_cz
igy to co popisuješ ty je opravdu dvouhmotovej setrvačník, ale to o čem píše Mbrada bych spíš viděl na vstřiky, který při studenym motoru nejdou optimálně a sem tam to s motorem lehce škubne, ve chvíli, kdy se auto ohřeje, tak se už nic takovýho neděje. Pokud by to byl dvouhmoťák, tak by to dělalo i když se to zahřeje, tohle vypadá spíš na českou naftu a nebo, že jsou vstřiky už načatý.

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 07.07.2009 16:58
od bluepeter
to : Mbrada No to znie velmi podobne ako u mna , ked rano nastartujem a necham ho bezat tak mi zakolisaju otacky auto zavibruje , ako keby chcel zdochnut ale nezdochne , staci mi prejst 3-4 kilometre a je to prec. Neviem ci je to vstrekmy lebo mam najazdenych 72 000 (skutocnych) z toho prvych 55 000 na nemeckej nafte potom cca 8000 na slovenskej a zbytok az doteraz jazdim na anglickej z kvalitnej benzinky , preto sa mi velmi nezda ze su to vstreky. Nemohol by to byt ten ERG ventil ? Spominalo sa tu ze zvykne odist zhruba okolo 50 000 km ja mam 72 000 a este meneny nebol . Tak co myslite , co by to este mohlo byt ?

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 07.07.2009 21:11
od mbrada
bluepeter píše:to : Mbrada No to znie velmi podobne ako u mna , ked rano nastartujem a necham ho bezat tak mi zakolisaju otacky auto zavibruje , ako keby chcel zdochnut ale nezdochne , staci mi prejst 3-4 kilometre a je to prec. Neviem ci je to vstrekmy lebo mam najazdenych 72 000 (skutocnych) z toho prvych 55 000 na nemeckej nafte potom cca 8000 na slovenskej a zbytok az doteraz jazdim na anglickej z kvalitnej benzinky , preto sa mi velmi nezda ze su to vstreky. Nemohol by to byt ten ERG ventil ? Spominalo sa tu ze zvykne odist zhruba okolo 50 000 km ja mam 72 000 a este meneny nebol . Tak co myslite , co by to este mohlo byt ?


Jo jo tohle přesně dělá mně.Jako by motor chtěl chcípnout ale nechcípne.

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 07.07.2009 21:23
od bluepeter
A aky to mas rocnik , kilometre ? A ako dlho sa ti to takto chova? Mne to zacalo robit asi tak pred 1500 km .

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 08.07.2009 08:15
od L_u_k_y_n
No u mě je to trošku podobné, dost nekultivovanej start, auto se rozklepe jak traktor. Mám 127 tis.km, vše podle servisu v pořádku. U sebe to skoro vidim na načatý vstřiky :(

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 08.07.2009 14:08
od bluepeter
L_u_k_y_n no mne sa to prave nechce verit zeby uz po 72 000 km som mal chytnene vstreky a pritom auto skoro nejazdilo vobec na slovensku a cesku naftu. Ked som chcel davnejsie kupit mondeo a cital som dlhokanske fora otom ako odchdzaju vtreky a ako sa to prejavuje, tak tam vzdy pisali ze sa to prejavi pri zatazi , (ceta dokopca , predbiehanie , atd ) Takze aj preto sa mi nechce verit ze su to vstreky ked to roby iba na volnobeh a pri zatazi je vsetko ok a to je jedno ci je studeny alebo teply. Samozrejme sa mozem aj milit . Ak by niekto mal nejaku radu alebo nazor tak vopred dakujem .

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 08.07.2009 14:38
od Maverick_cz
tak určitě se nenechte zastrašit... myslel jsem to, jako můj názor, co by to tak mohlo být, né že to tak určitě je! ale pokud se vstřiky projevujou až při zátěži a řidič je schopnej to spozorovat, tak to už jsou totálka, ale tohle o čem píšete, tak jsem myslel jako, že je to prvopočátek nějaký chyby na vstřikách a nebo právě pouze natankovaná špatná nafta. Podle mě právě na volnoběhu se nejvíc ukáže, jestli je nějaký problém při spalování směsi.
Moje auto má 65000 a prvních 42000 jezdilo v Německu. Od začátku má načatej dvouhmotovej setrvačník, ale stále jezdí v pořádku.. tim chci říct, že i kdyby to u vás byly vstřiky, tak to může ještě jezdit desítky tisíc kilometrů bez problému a to, že když je auto z Německa ještě neznamená, že je v lepší kondici, než z Čech ;o) i když zastávám stejnou myšlenku, že přeci jen, Německý silnice a nafta jsou lepší, za to jsou tam ale zřejmě asi horší řidiči ;o).

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 08.07.2009 15:08
od L_u_k_y_n
jojo, jenže ikdyž se to zrovna nesesype, člověk o tom ví, pořád to sleduje a se*e ho to :evil: Kolikrát sem se přistihl, že když jedu sám, tak radši jedu bez rádia a poslouchám co se děje pod poklicí 8O

Re: 2.0 TDCi 100kW

Napsal: 08.07.2009 16:37
od maxo111
Nadsenie z tohto motora s poslednymi prispevkami nejako opadlo ... :?