Problém s otáčkami

Odpovědět
Uživatelský avatar
Specík
Nováček
Nováček
Příspěvky: 135
Registrován: 03.12.2013 22:36
Bydliště: Šumavsko

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od Specík » 07.12.2015 18:45

Např FOFOII 2.0 mi to už nedělá :) u FOFO1 1.6 to byl očistec :lol:
Focus II 2.0 16V 107kw Titanium+
Mazda Tribute 2.3 110kw

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od vitr73 » 08.12.2015 07:56

no u vsech FFI je to vlastnost...mohu potvrdit ze 9 z 10 tim vysenim trpej..a mondeo 3 taky...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Johny181
Junior
Junior
Příspěvky: 418
Registrován: 07.12.2013 22:13
Bydliště: Klobouky u Brna

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od Johny181 » 08.12.2015 17:19

u Mk2 už je to řízeno bez ventilu přes klapku ne?
FOFO 1.5 110kw :arrow: 134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact
Obrázek
FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold :arrow: -byl
9let sloužil bez zaváhání
:palec_nahoru:

Uživatelský avatar
Cimi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1073
Registrován: 23.03.2013 11:15
Bydliště: Křemže/Plzeň

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od Cimi » 09.12.2015 09:13

nemá mk2 už elektronickou jako diesely?
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Obrázek

Uživatelský avatar
Johny181
Junior
Junior
Příspěvky: 418
Registrován: 07.12.2013 22:13
Bydliště: Klobouky u Brna

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od Johny181 » 09.12.2015 17:03

Právě já myslím že jo, elktronicky řízená klapka přes kterou se reguluje i volnoběh ale na 100% si nejsem jistej.
FOFO 1.5 110kw :arrow: 134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact
Obrázek
FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold :arrow: -byl
9let sloužil bez zaváhání
:palec_nahoru:

mobil-man
Junior
Junior
Příspěvky: 239
Registrován: 07.05.2015 19:52
Bydliště: Chrudimsko

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od mobil-man » 09.12.2015 19:25

Ano, FFII benzín má elektronickou klapku a ta si řídí volnoběh. Žádný volnoběžný ventil se nekoná.
Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006

onedrisek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 22.11.2015 09:14

stupajuce otacky za jazdy pri zoslapnuti spojky 1.6 2002

Příspěvek od onedrisek » 11.12.2015 20:33

Ahojte,

dnes mi cistil mechanik volnobezny ventil a skrtiacu klapku a menil sviecky.
Uz pri nastartovani mi vyskocia otazky pomaly ku 2800ot/min. Pred cistenim vzdy pri starte vyskocili do 2000ot/min.
Pri radeni rychlosti napr z dvojky na jednotku tak namiesto aby otacky klesali stupali pomaly az k 3000ot/min a strasne pomaly klesali do normalu.
Ked som dochadzal na krizovatku a podradoval z 3 na 2 tak mi tiez vyskocili otacky ku 3000ot/min a mal som pocit ze mi nejde tocit volantom strasne tazko ako bez serva.
Otacky neklesaju tak rychlo a pred cistenim, vsetko je take spomalene.
Som trochu na nervy z toho, inak 2 tyzdne dozadu mi menili cidlo rychlosti lebo mi skakala rucicka tachometra ale taketo problemy som nemal ako teraz.
Pri starte v pohode az na tie vysoke otacky, ale uz po rozjazde sa i zda ze tie otacky su vyssie ako predtym a potom som spozoroval ked som brzdil a podradoval na zastavenie ze otacky neklesali ale stupali a motor hucal a ja u som s autom pomaly stal a takto to vlastne robi stale

Az po tomto cisteni volnobezneho ventilu a skrtiacej klapky nastali tieto problemy.

Je to velky problem ist pripadne s takymto problemom na velke vzdialenosti napr 500km? kedto takto robi, ak by sa nedoslo na to co to moze byt ta prava pricina?

dakujem za rady

onedrisek
Naposledy upravil(a) onedrisek dne 12.12.2015 10:42, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus 1.6 / 74kw / 3/2002

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: stupajuce otacky za jazdy radenie rychlosti zetec 1.6 2002

Příspěvek od petulak » 12.12.2015 08:59

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

onedrisek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 22.11.2015 09:14

Re: stupajuce otacky za jazdy radenie rychlosti zetec 1.6 2002

Příspěvek od onedrisek » 12.12.2015 10:37

bol som este teraz auto prevetrat nez to zaveziem mechanikovi a ako na poruchy auta somn spozoroval nasledovne.

1 / nastartovanie na prvy sup - oatcky vyskocili na 2100 rpm
2 / vyjazd v pohode pomale rozbiehanie zaradenie 1 potom 2 a pri dochadzani ku krizovatke na 2-ke otacky OK ale ako som stlacil na spojku otacky stupali pomaly az 3000rpm, klesat neklesali az som dupol na brzdu v momente klesli do normalu.
3 / pri jazde mimo pri rychlosti 4 alebo 5 v pohode otacky som tazko nieco spozoroval aj ked som vyhodil rychlost do neutralu v pohode utacky kleslai myslim ako mali.
4 / vzdy pri stlaceni spojky za jazdy otacky stupali alebo sa drzali a neklesali, az po preradeni rychlosti boli ako mali.
5 / pri dochadzani na parkovisko na dvojke a preradovani na 1-tku otacky stupali zase velmi vysoko a to som siel pomaly ako slimak pri hladani volneho miesta.
6 / Cim mensia rychlost tym je ten problem vacsi a otacky stupaju rapidne.

Otazka, nemali by otacky klesat ked zoslapnem spojkupri akejkolvek rychlosti?

U mna sa to nedeje

Vsetko zacalo pri vycisteni volnobezneho ventilu a skrtiacej klapky. lebo bol problem zo startovanim tak mi to mechanik vycistil a vznikol opacny efekt otacky stupaju do vysin.
Ford Focus 1.6 / 74kw / 3/2002

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8455
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: stupajuce otacky za jazdy pri zoslapnuti spojky 1.6 2002

Příspěvek od lucky.jack » 12.12.2015 10:46

Sloučení :!:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

onedrisek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 22.11.2015 09:14

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od onedrisek » 12.12.2015 11:16

petulak píše:Když ho máš vyndaný,tak na té straně,kam zasunuješ svorkovnici s elektr. je uprostřed malá záslepka. Zalepená kytem, tu odstran,--odloupni--, pod ní je šroubek. Zašroubováním posouváš ve vnitř plunžr, a tím zmenšuješ mezeru mezi komorami vzduchu. Chce to dělat za běhu motoru. Musíš tam zalomit ruku s malým šroubováškem a s citem povolo. nebo utahovat. Tím dosáhneš ty otáčky. Mě se to povedlo.
Ale tento pripad plati skor pre tie problemy co maju probelmy s otackami pri starte, ze nemozu nastartovat alebo aj tych ako mna ze otacky pri preradovani za jazdy otacky neklesaju naopak stupaju pri zoslapnutej spojke
Ford Focus 1.6 / 74kw / 3/2002

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od petulak » 12.12.2015 12:02

platí, pro oboje.

ten,"sajrajt" jste z klapky umyli,= tak,ti klapka už netěsní.
přitáhni šroubek na ventilu.

holt,laborace. :D :D
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od vitr73 » 12.12.2015 12:28

..ale neni to chyba..je to vlastnost! :D :D ..a pritom staci ucpat volnobeznej kanal tak aby tam sel dostatek vzduchu na max 1100 ot(pro sitic) a je klid...se divim ze vas to resit porad bavi...mne by to nebavilo ja mam auto na jezdeni a ne na soustavne hrabani se v nem....
ale jak rikam-to je vlastnost tehle aut ...to neni chyba ..tak to urcite ten vecne zhulenej inzenyr ve fordu takhle planoval.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ..a reseni je max jednoduche....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

onedrisek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 22.11.2015 09:14

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od onedrisek » 12.12.2015 12:54

petulak píše:platí, pro oboje.

ten,"sajrajt" jste z klapky umyli,= tak,ti klapka už netěsní.
přitáhni šroubek na ventilu.

holt,laborace. :D :D
po neustavnom citani prispevkov okolo otaciek, a vasich nazorov tak to nebude asi problem tych hadic a netesnosti (snad) ked predtym vsetko fungovalo.

Mne sa zda aj po tom precisteni ventilu, klapky a vymene sviecok nastartuje auto okamzite ale otacky vyskocia vyrazne vyssie ako pred cistenim.

Otazka este je ci je bezpecne s tymto jazdit ak by to nebolo opravene alebo lepsie povedane vyladene.

diky
Ford Focus 1.6 / 74kw / 3/2002

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8455
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od lucky.jack » 12.12.2015 17:03

Není potřeba nějak nastavit klapku po demontáži?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 7 hostů