Tak Donovaly v noci už snežili (4 KH

)
Ešte rada - ak má Váš pneuservisák v poriadku vyvažovačku - tak keď vyváži koleso a bude mu ukazovať na oboch stranách "0"gr a ""gr - tak ho požiadajte, aby upínač iba povolil a koleso pootočil na upínacom trni o 90° a spustil kontrolné rozkrútenie...
Aj je vyvažovačka i trn naozaj v poriadku - tak tam bude "0"gr a "0"gr aj potom!
Ak mu ukazuje odrazu nevývažok od 5 do 15gr - tak má v háji upínací trň, ak viac tak aj kalibráciu vyvažovačky!
Mám to od predajcov značkových vyvažovačiek.
Ten upínací trň totiž /ani najkvalitnejší!!!/
nevydrží vraj viac ako 1-1.5roka dennodennej prevádzky!!!
Pripravte sa na to že sa budú všakovako vyhovárať..že nikdy koleso neupnete rovnako - v podstate majú pravdu - ale platí to iba na ich vytlčenom upínacom tŕni - po 200tisíc upnutiach!
Väčšina pneuservisov má žiaľ 5-7(aj 10) ročné vyvažovačky, mnohí dokonca z druhej ruky - ale väčšina tam má ešte pôvodný upínací tŕň!
Na kolesách s priemerom 13 či 14" to nebudete cítiť, ale 16", 17" a viac palcové kolesá Vám budú stále jemne alebo viac chvieť...
Postupne Vám "vyrobia" vôľu v čapoch a bude to drahšie.
V podstate je najlepšie ísť do pneuservisu, kde majú pravidelne kalibrované - certifikované" vyvažovačky - máte po starostiach ak máte pneu a disku v poriadku.