Ahoj kluci,
tak musím přidat svůj poznatek/zkušenost. Nedalo mi to a taky jsem šel do toho.,
1) Ford Mondeo MK3 2001 Duratec HE 1.8 92kW combi
2) najeto 174 000km
3) dovoz z Německa, podotýkám 1. majitel jsem, tzn byl nový v 2001
4) klapky nebyly slyšet, ale nechtěl jsem riskovat, protože tolik km s klapkama origo nikdo asi nenajel.
Po rozdělání sání jsem byl doecla překvapený, klapky byly celé, vůle na jedné straně cca 1 mm a na druhé asi 3mm, což je docela zajimavé? Je možné že pro Německý trh byly jiné materiály/či haluz dobrý kus? Nicméně, když už to bylo dole, klapky šly pryč, zaslepena díra po osičce a zpět do motoru vše zapojeno jako předtím (podtlak atd.). Vyndal jsem baterku na 1 hodinu, pak najel par km a vše jezdi uplně super, volnoběh drží jak přibitej

tzn paráda, co se odezvy pedálu týče, myslim že jde víc za plynem od nízkých otázek. S klapkama mam najeto oněch 174 000, bez klapek zatim asi 300km, ale jinak žádná velká změna, spotřeba naprosto stejná

Nyní jsem taky rád že používám platinové svíčky, zatím maj najeto 48 000 km a stále jako nové
Ještě podotknu, projistotu jsem si v servisu, kde mi dělají LPG nechal udělat Emise, a zajímavé ale lepší Emise jak s klapkama

omg
Resume: kdo váhá, jednoznačně doporučuji klapky vyndat, ušetříte za díly i práci

když to svěříte neautorizovanému servisu, oprava pomocí náhradních dílu (domky, klapky a to těsnění...) je tím pádem taky pasé
