ahojte,
tak zase další postřeh / problém který jsem řešil skrz výřivé klapky. Můj Monďák začal lehce škubat na volnoběh, kolísaly otáčky a začala svítit kontrolka motoru (sem myslel že odešel volnoběžný ventil...a ) - načteno diagnostikou chudá směs... už sem byl v šoku co to zas má být...
1) při vyndání výřivých klapek se zákonitě musí změnit mapa bohatosti / chudosti směsy paliva...a já jí nastavoval před vyndáním.. (pako)...a po cca 1000km to začalo zlobit... proč tak pozdě??

2) k tomu ještě LPG mapa se načítá z benzínové + něco si přidají

takže se mi přehazoval LPG na benál furt
--> tzn ta směs - mapa adapt. hodnot boh. směsy bo jak se to menuje- lítala až o 20% ... do 25 je to strop

--> takže kdo by měl problém, řešení je:
a) vymazat obě mapy jak Benzínovou tak LPG
b) nastavit mapu adaptačních hodnot a LPG nezávisle od sebe (v mém případě mám trochu bohatší směs pořád! ) - kdy vpodstatě největší odchylka byla na volnoběh až do 1800 ot...
c) teď už nelítá ani volnoběh ani nic jiného nezlobí ...
Je zaíjmavé, že to nikdo jiný s vyndanýma výřivýma klapkama neřeší??? :-d