Stránka 36 z 44
Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 22.10.2018 08:41
od stano.
Vandal: Jazdny rezim mas spravny.
fofok: Priebehom vykonu a krutaku zvadzaju k takej jazde. Ale ako pise LH, pri plnom plyne do 3000ot je extremne riziko LSPI, ktore spolahlivo odrovnava motor. Bohuzial sucasna generacia motorov na to dost trpi a nie je voci tomu odolna.
Ziadny prepinac nikdy nebude. Ja som tu sipku vypol. Pri autach je podstatne jedine: (papierove) emisie. Ine sa nikdy neriesilo. (Dufam, ze sa to zmeni)
Vadný píst EB 1.6
Napsal: 22.10.2018 09:16
od vita_k
fofok píše:Jenž tyhle motory jsou na takovouhle jízdu konstruovány.Nástup krouťáku nízko a provozem v nižších otáčkách se docílí nižších emisí potažmo spotřeby.O ničem jiným to není.Jestli to někdo honí k omezovači jak Fittipaldi tak má motor,kterej mu evidentně není určenej.Samozřejmě je potřeba vyhnat občas pavouky.
Jestli jsou na to konstruovány, tak se jim to nepovedlo. A to ani trochu
Vadný píst EB 1.6
Napsal: 22.10.2018 09:22
od vita_k
Lh to napsal skvěle.
U toho režimu jízdy si dycky říkám. Jak bych jel teď s atmosférou? A odpověď je zpravidla:teď by atm už nejela. Takže podradim
Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 22.10.2018 10:17
od Tomin123
fofok píše:Jenž tyhle motory jsou na takovouhle jízdu konstruovány....
Ale houbeles.
Pistovy motor je pistovy motor - doba za kterou urazi pist od horni uvrati se pri danych otackach nijak nezmenila, ale tlaky jsou dnes mnohem vyssi. (a to se stejnym palivem !)
Ty motory jsou stejne jako kdysi. Cca. stejny pomer zdvihu ku delce ojnice atd.
Jen jsou ted oblozene dvouhmotovymi setrvaky a lepsimi silenty, takze ridic ani netusi, ze motor nejede v "pohodovych otackach". A priblble sipky ho v tom jeste udrzuji.
Driv se motor rozvibroval a ridic, pokud to nebylo uplne tele, jasne slysel a citil ze musi podradit, ze se deje neco co by se dlouhodobe dit nemelo.
Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 22.10.2018 12:02
od fofok
stano. píše:Vandal: Jazdny rezim mas spravny.
fofok: Priebehom vykonu a krutaku zvadzaju k takej jazde. Ale ako pise LH, pri plnom plyne do 3000ot je extremne riziko LSPI, ktore spolahlivo odrovnava motor. Bohuzial sucasna generacia motorov na to dost trpi a nie je voci tomu odolna.
Ziadny prepinac nikdy nebude. Ja som tu sipku vypol. Pri autach je podstatne jedine: (papierove) emisie. Ine sa nikdy neriesilo. (Dufam, ze sa to zmeni)
Ty máš naftu pokud já vím a honíš jí snad do omezovače,když 500 před už to nic nedělá a kolik borců kromě těch co tady obhajujou 1,6 eco,kterej je nepovedenej má s turbobenzínama něco naježdě nebo s tím jezdí těsně pod omezovačem?
Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 22.10.2018 12:05
od phofy
Ja mam s turbobenzinama hodne najeto neco mezi 250k-300kk m, ale s fordim EB jenom 25k km

Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 22.10.2018 12:35
od Ma.rt
vita_k píše:Lh to napsal skvěle.
U toho režimu jízdy si dycky říkám. Jak bych jel teď s atmosférou? A odpověď je zpravidla:teď by atm už nejela. Takže podradim
Záleží jaká.. z kruháku s 2.0 vyjíždím na trojku při cca 1200 ot. běžně a je to úplně v pohodě. při těchto otáčkách by podle mě turbo ještě ani moc netlačilo. Když jsem zkoušel 1.0 EB, tak takhle dole to bylo úplně mrtvý.
Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 22.10.2018 13:07
od stano.
Fofok: Mam naftu a benzin. A odjazdene aj ine auta. Na nafte tiez podradim a netrapim ju pod 2000otacok. A prezeniem ju kludne aj k 4000, ak treba - najvacsi vykon ma pri 3600. Benzin az k 6000.
Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 22.10.2018 13:48
od fofok
Benzím atmosféra je ale úplně jinde s tím se jezdí jinak a v podstatě retro.Doba je jiná a turbobenzíny tu to válcujou a jezdí se snima jinak než jak jsme byli zvyklí.Vždycky bych urazil pazoury když někdo prvně sedne do turbobenzínu a zvyklej s atmo to vytáčí jak pako,přitom nahoře je to mrtvý.Musí se s tím taky umět

Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 22.10.2018 14:29
od Jemar
Věřím tomu, že pokud bude tento motor "točit jako pako", vydrží mu déle, než když bude v 1500 ot./min tlačit při zrychlení pedál plynu na podlahu.

Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 22.10.2018 15:09
od Ma.rt
No já s turbobenzinem nejezdím, ale proti LSPI je to točení docela účinné. Turbodiesel taky točím, když potřebuju jet. A řekl bych, že mu to dělá lépe než podtáčení. DPF to taky ocení.
Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 22.10.2018 15:11
od stano.
Jemar: Asi tak. Lebo nevidim dovod, preco by sa mal vytacanim rozsypat skor ako atmosfera (ak sa dochladi turbo). Ale veci, co sa poseru podtacanim a dusenim v nizkych otackach, je niekolko.
Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 22.10.2018 15:15
od Konik
Nevím, jak jiné turbomotory, ale 1.6 EB nahoře určitě mrtvý není.
Re: Vadný píst EB 1.6
Napsal: 22.10.2018 16:00
od fofok
Tady nikdo nemluví o rozsypání a ani o postáčení

Vadný píst EB 1.6
Napsal: 22.10.2018 16:08
od vita_k
Ma.rt píše:vita_k píše:Lh to napsal skvěle.
U toho režimu jízdy si dycky říkám. Jak bych jel teď s atmosférou? A odpověď je zpravidla:teď by atm už nejela. Takže podradim
Záleží jaká.. z kruháku s 2.0 vyjíždím na trojku při cca 1200 ot. běžně a je to úplně v pohodě. při těchto otáčkách by podle mě turbo ještě ani moc netlačilo. Když jsem zkoušel 1.0 EB, tak takhle dole to bylo úplně mrtvý.
Tak toto přesně bych určitě nedělal
