Stránka 38 z 57

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 25.08.2012 22:16
od Yeshterr
Kdesi v tomto vláknu jsem našel, že přechod na klapky s novým uložením byl 10/2002. Osobně se ztotožňuji s názorem koumesse, že nejlíp pojede auto s bezvadnými klapkami. Svou podstatou klapky nejsou ekologickým kur.vítkem jako třeba egr, ale umožňují směsi lépe vířit-lépe plnit a vyplachovat válec v nízkých ot. a tím lépe spalovat směs a více jí využít. A za cenu necelého litru za komplet nových klapek i s domky bych asi neváhal. Ale je to věc názoru. Pocitově auto může jezdit i líp(což by odpovídalo chudé směsi) ale objevily se i výkonové propady v určitých ot. při vyndaných klapkách. No a chudá směs motoru dobře nedělá, to je jasné. Neměl by někdo z Prahy či okolí Duratec s demontovanými klapkami a chvilku času? Chtěl bych zkusmo vyčíst přes diagnostiku adaptační tabulku ř.j. motoru a porovnat s adaptacemi motoru s klapkami, jestli to po demontáži neutíká moc jedním směrem ;)

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 26.08.2012 14:59
od buceek07
já tam mám celý sání z 2006 :cooler: ...zajímalo by mě, tam hodit vykuchaný klapky, jak by se to chovalo :idea:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 26.08.2012 15:17
od Systemofamondeo
jak vykuchaný myslíš?ja sem z původních vyndal tu osičku a jednotlivé klapky natáčecí,díry po osce zadělal a domky nechal a zase zkompletoval

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 26.08.2012 19:15
od buceek07
Yes, tohle jsou vykuchaný :palec_nahoru:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 27.08.2012 07:42
od ballu
Yeshterr jestli to klapne, tak některý den v posledním týdnu září budu v Praze, tak to můžem prubnout přímo na mém. :Dancer:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 27.08.2012 08:00
od Yeshterr
Oukej ballu :bravo22:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 27.08.2012 13:00
od jimm
Já je mám taky vykuchaný 2.roky a žádný problém.V červnu jsem byl na tk a emisích a emise taky byly v pořádku.Jízda bez klapek je normal plynulá,žádný škubání,volnoběch 850 ot,nekolísá.Mám vyndané klapky a osičku mám v sání zastrčenou a vypojenou od podlakovýho ventilu.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 27.08.2012 15:46
od Systemofamondeo
Ja je mám vykuchaný a mám problém s tím volnoběhem akorát mno že mi to lítá a blbne tak yeshi bych se klidně s tebou domluvil taky na zkoušce pokud budu mít cestu do prahy nebo nejezdíš náhodou občas směr mladá boleslav?

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 27.08.2012 17:57
od Yeshterr
Kolem Bolky pojedu nejspíš až v zimě a to ještě nakrámovanej s rodinou :|
Hele a volnoběžák máš vypucovanej? Co Ti vlastně ten volnoběh přesně dělá?
EDIT: už jsem to našel u Tebe v galerce :wink:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 29.08.2012 14:21
od bee
jimm píše:Já je mám taky vykuchaný 2.roky a žádný problém.V červnu jsem byl na tk a emisích a emise taky byly v pořádku.Jízda bez klapek je normal plynulá,žádný škubání,volnoběch 850 ot,nekolísá.Mám vyndané klapky a osičku mám v sání zastrčenou a vypojenou od podlakovýho ventilu.
hele jimme, v podpise mas Mondeo 2001 1.8 LPG, kolko mas nabehane? a ako sa chovaju sedla ventilov? kontrolujes vule (vole bez vo~kana sa nejako nehodi :mrgreen: ) ventilov - ked ano ako to robia, nastavuju - vymedzovacie podlozky?
Mazes to Flashem? mam Duratec 1.8 vo focuse a chcem ist do LPG :idea: (nie, nechcem ist 'do plynu' :mrgreen: )

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 29.08.2012 14:47
od jimm
Naj.178tis.mám flash,nic nekontroluju a chlastám jako duha :mrgreen: :palec_nahoru:o lpg http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 59&start=0

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 30.08.2012 15:17
od ogast
Ahoj, jsem tu nový. Odpojil jsem hadičku podtlaku vířivých klapek, že vyzkouším, jak to jezdí. Podtlakové hejblátko klapek je v poloze nahoře, nevím, jestli jsou tudíž klapky otevřeny nebo zavřeny. To je ale jedno, každopádně se mi zvedla během jednoho týdne dlouhodobá spotřeba z 6,8 na 7,5 :blee:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 30.08.2012 15:29
od bee
jimm píše:Naj.178tis.mám flash,nic nekontroluju a chlastám jako duha :mrgreen: :palec_nahoru:o lpg http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 59&start=0
:perfect: Dik za odkaz na temu o tom spravnom motore :bravo22:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 30.08.2012 16:49
od Yeshterr
ogast píše:Podtlakové hejblátko klapek je v poloze nahoře, nevím, jestli jsou tudíž klapky otevřeny nebo zavřeny.
Otevřeny. Funguje to tak, že při nastartování se v sání vytvoří podtlak a klapky se zavřou. Jakmile otevřeš škrtící klapku nad určitou hranici (akcelerace), tak podtlak ze sání zmizí, klapky se otevřou. Takže jsi jezdil neustále s otevřenými a pravděpodobně Ti to v nízkých otáčkách správně nerozvířilo směs - hůř se spalovala - hůř se vyplachoval válec - větší spotřeba paliva potřebná pro dorovnání požadovaných parametrů. Toť má teorie.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 30.08.2012 17:05
od ogast
Zajímavé, protože některým to tady spotřebu snižovalo, ale zase to je relativní, protože mohl jít ten někdo dolů z 8 na 7,5 například. Když mě to šlo z 6.8 na 7,5. Bez klapek to líp táhne odspodu a sklapkama je auto líné, soudruzi navrhli moc těžké auto na motor 1.8 :beer: