Stránka 39 z 57

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 30.08.2012 17:39
od Yeshterr
Podle mne je to auto od auta, resp. motor od motoru. To bys viděl rozdíly v adaptacích paliva, jaké jsme vytahali diagnostikou na srazu v Jedovnicích, přitom stejné motory...mě kdysi štvalo, že jsem měl v Escortu jen 1.6 Zeteca a ne 1.8 jako kámoš, tomu to letělo jak střela a za stejnou spotřebu. Proto jsem takhle těžký auto jako je Mondeo vybíral nekompromisně z dvoulitrů.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 30.08.2012 18:09
od jimm
Mě se po vyndání klapek spotřeba nezměnila,ale mám 1.8.Ale někde jsem četl že po vyndání klapek se musí restartovat ř.j.(stačí na cca 30.min vypojit baterku)aby načetla jiný data.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 30.08.2012 19:00
od Yeshterr
To je právě kvůli těm adaptacím, aby se jednodušeji vytvořily nové pro nové prostředí. Jinak se defacto nic nezmění...

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 30.08.2012 19:03
od ogast
Jimm: a za kolik jezdíš momentálně ? dík za info. Je pravda že po vypojení podtlaku jsem ŘJ neresetoval :)

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 30.08.2012 19:20
od jimm
8-9l na 100km.Ale mám lpg.48l lpg najedu pruměrně 500-550km

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 30.08.2012 19:38
od Yeshterr
ogast: Nemusíš odpojovat baterku, ono se to během jízdy časem přepíše samo.

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 30.08.2012 21:34
od Ma.rt
ogast píše:Zajímavé, protože některým to tady spotřebu snižovalo, ale zase to je relativní, protože mohl jít ten někdo dolů z 8 na 7,5 například. Když mě to šlo z 6.8 na 7,5. Bez klapek to líp táhne odspodu a sklapkama je auto líné, soudruzi navrhli moc těžké auto na motor 1.8 :beer:
1.8 je v pohode.se zkus nekdy projet v Passatovi 1.6 :mrgreen:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 31.08.2012 12:45
od ballu
Yeshterr píše:ogast: Nemusíš odpojovat baterku, ono se to během jízdy časem přepíše samo.
:mrgreen: ono to odmašlení motoru, aby se dostal ke klapkám, jaksi bez odpojení baterky ani nejde. :mrgreen:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 31.08.2012 13:02
od Yeshterr
Máš recht, ballu :dih: ! Je vidět, že Ti to myslí tak nějak politicky :lol:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 31.08.2012 14:15
od ogast
já vím že se musí baterka odpojit, zatím jsem však bez klapek myslel jakože bez připojeného podtlaku, takže nevím jestli je rozdíl v jízdních podmínkách oproti úplně vymontovaným klapkám. A mám ještě jednu otáku, když jsou klapky pryč, tak je bohatší směs že? tím pádem to bude časem patrné i na svíčkách (ztmavnou). Co myslíte?

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 31.08.2012 14:34
od Yeshterr
Pokud budeš mít klapky odpojené, tak se ř.j. bude muset vypořádat s trochu chudší směsí (otevřené klapky - více vzduchu). Vzhledem k jinému víření směsi se nemusí dobře spalovat a pak svíčky opravdu budou tmavší. Ale jak říkám, co motor, to originál. Pokud někdo demontuje klapky a jeho motor se pere s bohatou směsí, nejspíš mu tím pomůže. Já už bych to dnes řešil jedině tak, že bych vyčetl adaptace před demontáží, pak klapky kuchnul a po nějaké době bych opět vyčetl adaptace. Po porovnání by se pak krásně vidělo, jestli se tím motoru pomohlo nebo ublížilo. To myslím relativně, nějaký zásadní dopad to nejspíš mít nebude. Každopádně pokud bych měl motor se starými klapkami, nerozhoduju se ani chvíli a kuchám, než mi je motor stačí spolykat. Vzhledem k tomu že mám klapky už nové (aspoň doufám :? ) a motor jede jako pila, tak do něj nebudu zbytečně hrabat...

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 31.08.2012 14:57
od jimm
Ballu tady na tomhle vlákně docela potrobně vysvětluje problematiku klapek sání.Tenkrát mě inspiroval natolik že jsem je vyndal a hotovo.Co se stalo bobanovi ještě když měl mondeo tak tomu jsem se chtěl vyhnout.Zaplať bánbůch za tohle forum :gott:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 31.08.2012 19:04
od Yeshterr
...a zastoupení Fordu nakopat do řiti, že na tohle nevyhlásilo svolávačku!

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 31.08.2012 19:10
od jimm
Přesně tak :palec_nahoru:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Napsal: 01.09.2012 12:11
od ballu
Při demontáži klapek, bude chudší směs určitý počet km závislý na stavu lambdy, než se načte ŘJ . Logicky, na co by pak byl signál od lambdy do ŘJ, tá dělá rozbor bohatosti a chudosti směsy a na tento podnět ŘJ seřídí dávkování pro optimální směs ,chod a výkon motoru. To znamená, že na kolísání volnoběhu nemá v žádném připadě vliv přítomnost nebo nepřítomnost klapek. :?